Oudoin paikka johon olet pissannut?
Minulla kerrostalon portaikon alla hedelmäpussi josta poistin banaanit! Avain oli jäänyt kotiin ja hirveä vessahätä, huoltomiehellä kesti joten piti keksiä jokin ratkaisu. Joten pissin pussiin.
Kommentit (91)
Entisen vuokranantajani haudalle.
Ei välttämättä outo paikka, mutta ämpäriin 4 vuoden ajan, kun olin naimisissa alkoholistin kanssa ja hän ruukas sammua iltaisin aina vessanpöntölle.
Ex-tyttöystävän äidin suuhun. Oli astetta kinkympi pakkaus.
Limupulloon.
Pyörätelineeseen.
Varatun perheenäidin naamalle.
Poliisitalon seinään, poliisien valvonnassa.
Puutarhatuolissa istuen kerrostalon parvekkeella.
M40
Vierailija kirjoitti:
Olin ujo teinityttö ja vietin iltaa tietokoneella talomme yläkerrassa sijaitsevassa huoneessa. Pari vuotta vanhempi veljeni tuli myöhään illalla kaveriporukkansa kanssa meille. Olivat äänistä päätellen hieman humalassa, ja veli kai luuli että talo on tyhjä ja heidän juttunsa olivat siitä johtuen aika levottomia. En halunnut missään nimessä paljastaa että olen kotona, varmasti olisi pojilta tullut jotain tyhmää läppää. Sammutin valot huoneesta ja olin hiljaa koneella. Olin kuitenkin juonut melkein pullon limsaa siinä istuessani ja tuli hirveä pissahätä. Talon ainoa vessa tietysti alakerrassa. Hetken piti miettiä mihin voin pissata, ja onnekseni perheen palkintokaapista löytyi suuri, isän kalastuskilpailussa voittama pokaali :)
Se have a WINNER!!! 😂😁😂
Tuplaonnittelut, että isäsi on kalakuiskaaja, ja tyttärestä kuoriutui maailmanluokan ongelmanratkaisija!
Jatka samaan malliin, tuolla ratkaisukeskeisellä asenteella pötkit pitkälle!!
Seuraavaksi ilmastonmuutos? Euroopan epävakaus? Maailman rauha?
Repesin totaalisesti!! 😁
Kaikkea hyvää sulle toivotan, ja kiitokset päivän piristyksestä!
Vahingossa omaan ylioppilaslakkiini.
Yhden kurssiasuntolan huoneen lavuaariin. Tukalampi oli tilanne, jossa jouduin käymään 💩 bussipysäkin takana olevassa ruusupuskassa Helsingissä.
Ruotsin opettajan suuhun välitunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Tallilla hevosen karsinaan, turvekuivitus. En ole ylpeä, mutta kun tallilla ei ole vessaa, en viitsi mennä aina tallinomistajan kotiin vessaan ja tuolloin oli pimeää ja satoi, enkä viitsinyt lantalaankaan mennä.
Oletko mies vai nainen
Riitaisan eron jälkeen Mariskooliin. Sen jälkeen pakkasin kamat ja häivyin.
Hollannissa oli yks ihan siisti pizzeria, sellainen Rosson oloinen paikka, jossa oli pisuaari laitettu ravintolasalin seinustalle sellaiseen miehen mentävään syvennykseen saluunaovien taakse. Oli vähän outoa lorotella kun lähin pöytä parin metrin päässä.
Lapsena unisena vahingossa nojatuoliin joka oli kylpyhuoneen oven vieressä
Taisi olla naapurin Penan kukkapenkki. Mutta kukat kyllä lähtivät nopeasti kasvuun tuon johdosta.
Savusauna. Vesi loppui niin tarvin muita keinoja. Tuli aikamoiset löylyt. Tosin pian savusauna syttyi tuleen aromeista
Kirkkoveneen taakse vanhalla hautuumaalla. Hätä yltyi kesken kotimatkaa ja päättelin, että tuonne ei ainakaan kukaan keskellä yötä tule. Vähän nolottaa vieläkin...
Singaporessa parlamenttitalon patsaan juureen. Olisin varmaan vieläkin linnassa, jos olisin jäänyt kiinni... Oli kostea yö...
tää nyt menee kakkoshädän puolelle, mutta kuitenkin. eli poikaystävän kanssa kerran pelehdittiin ruokatunnilla työpaikan varastohuoneessa. poikaystävä nuoli mulle orgasmin ja pyysi sitten, että ottaisin häneltä suihin. huomasin et ruokatunti oli kohta lopuillaan ja sanoin, et pitää lähtee. poikaystävä kuitenkin vaati suihinottoo. mä vetosin siihen et ei ehdi, ku pitää käydä vielä paskallakin. no sit se veti jonkun tyhjän suolakurkkupurkin esiin siihen lattialle ja sano et "väännä tohon samalla". ennenku ehdin ajatella mitään, niin olin jo kyykyssä sen purkin päällä ja poikaystävä työnsi kyrvän suuhun. imin sitä samalla ku pyöräytin pitkän pökäleen siihen purkkiin. poikaystävä tuli onneks aika nopeesti ja päästiin lähteen. vasta työpisteellä muistin, ettäolin unohtanu korjata pois sen suolakurkkupurkin.
Oudoin ja varsinkin noloin on vaippaan.
Olin viikon verran sairaalassa sänkypotilaana enkä onnistunut alusastian käytössä.