Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin paikka johon olet pissannut?

Vierailija
03.10.2020 |

Minulla kerrostalon portaikon alla hedelmäpussi josta poistin banaanit! Avain oli jäänyt kotiin ja hirveä vessahätä, huoltomiehellä kesti joten piti keksiä jokin ratkaisu. Joten pissin pussiin.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissi

Vierailija
2/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpostin portaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallilla hevosen karsinaan, turvekuivitus. En ole ylpeä, mutta kun tallilla ei ole vessaa, en viitsi mennä aina tallinomistajan kotiin vessaan ja tuolloin oli pimeää ja satoi, enkä viitsinyt lantalaankaan mennä. 

Vierailija
4/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella keskellä Hämeenkatua. (olen nainen)

Vierailija
5/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsasin ehkä unissani lattialle. Olin menossa vessaan mutta erehdyin huoneesta.

Vierailija
6/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsasin ehkä unissani lattialle. Olin menossa vessaan mutta erehdyin huoneesta.

Yksi kaveri väänsi kerran kakkoset keittiööni unissaan. Lupasin hänelle, etten koskaan kerro kellekään, enkä ole kertonut, mutta näin anonyymisti voin paljastaa.

Vierailija
7/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädelle

Vierailija
8/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä alikulkutunneliin, ajattelin että  ei tästä tuu ketään tähän aikaan yöstä ja onpahan ainakin sateensuoja. Lensin sitte nurin  ja kopsautin nuppini betoniseinään.

Vierailija
9/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden ravintolan taakse talvipakkasella, hyvin nuorena, kun odotimme taksia, joka veisi meidät liian päihtyneet nuoret, takaisin opiskelupaikkakunnan opiskelija asuntoomme.

Muistan tuon pakkasyön vieläkin joskus ja kaikki ne tähdet taivaalla jotka loistivat.

Vierailija
10/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan suuhun.

Vierailija
11/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurahaispesään lapsena.

Omatuntoani painaa nykyään muurahaisten kohtalo.

Vierailija
12/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen nähnyt vain unia missä pissaan komeroon, kukkaruukkuun, kadulle, lattialle jne.

Vierailija
13/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kännissä  ravintolan takapihalle ja kerrostalon roskiskatokseen

- Selvinpäin hautausmaalle (raskaana) ja kirjaston parkkipaikalle autojen väliin (pissatulehdus)

Vierailija
14/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli pakko pissata siivouskomerossa ämpäriin.

Minulla on yksi iso (monen tunnin)siivouskohde jossa ei ole ollenkaan vessaa. Yleensä pärjään ilman wc-käyntiä kohteesta, mutta tuolloin oli hellepäivä ja oli pakko juoda paljon vettä.

Vierailija
15/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo teinityttö ja vietin iltaa tietokoneella talomme yläkerrassa sijaitsevassa huoneessa. Pari vuotta vanhempi veljeni tuli myöhään illalla kaveriporukkansa kanssa meille. Olivat äänistä päätellen hieman humalassa, ja veli kai luuli että talo on tyhjä ja heidän juttunsa olivat siitä johtuen aika levottomia. En halunnut missään nimessä paljastaa että olen kotona, varmasti olisi pojilta tullut jotain tyhmää läppää. Sammutin valot huoneesta ja olin hiljaa koneella. Olin kuitenkin juonut melkein pullon limsaa siinä istuessani ja tuli hirveä pissahätä. Talon ainoa vessa tietysti alakerrassa. Hetken piti miettiä mihin voin pissata, ja onnekseni perheen palkintokaapista löytyi suuri, isän kalastuskilpailussa voittama pokaali :)

Vierailija
16/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Kananmunien vatkauskulhoon lorotti kun työnsin sen sille . Vessa oli varattu.  -nainen

Vierailija
17/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloon on muutaman kerran tullu tehtyä.

Vierailija
18/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin mökillä kun vieraaksi tuli vanhempi herra rakkovaivoineen. Ei suostunut yöllä juoksemaan ulkohuussiin joten annoin tyhjän maalipurkin :  D  , herralle sopi , kävi päivällä sen tyhjentään ja huuhteleen  :  D

Vierailija
19/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalla pakkasessa naapurin postilaatikkoon Mahtoi olla aamulla mukava lukea kivikovaa kel

taista hesaria

ssa

Vierailija
20/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan makuuvaunun lavuaariin. Vieläkin nolottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän