Oudoin paikka johon olet pissannut?
Minulla kerrostalon portaikon alla hedelmäpussi josta poistin banaanit! Avain oli jäänyt kotiin ja hirveä vessahätä, huoltomiehellä kesti joten piti keksiä jokin ratkaisu. Joten pissin pussiin.
Kommentit (91)
Mikkelin Naisvuorelle menevän kadun varteen, melko näkyvällä paikalla. Pussikaljaillan jälkeen. Kaveri miehenä lorotteli sinne puskaan ihan iisisti, mutta mä olisin saanut ruusupiikin pe rseeseen jos olisin yhtään sivumpaan yrittänyt. No oli yö ja tietääkseni kukaan ei nähnyt, mutta en voi varma tokikaan olla.
Toinen on rappukäytävän lattialle, just synnyttänyt ja kotiutunut, avain tippui ja kun kyykistyin sen nostamaan, se vaan tuli mahtamatta asialle mitään. No siivosin sen saman tien ja onneksi ketään ei osunut paikalle.
Housuihin, kun vaivaa eturauhasta.
Olin työnantajani kanssa kalalla moottoriveneellä. Käytiin saaressa kusella, mutta mua ei kusettanut. Hetken päästä kusihätä iskikin paatissa ja koitin kusta mereen. Pienen paineen takia kusi valuikin suurimmakseen työnantajan moottoriveneeseen. Ei ottanut töihin ensi vuonna.
linjaauton sisällä moottorin päälle.
Mikkelin matkakeskuksen parkissa istuin autossa kuskin paikalla. Vessaa ei ollut lähimaillakaan niin pissasin take-away kahvikuppiin. Raotin sitten ovea ja kaadoin pissan maahan. N37.
Olen myös pissannut omakotitalon toisen kerroksen ikkunasta niin että mieheni piteli minua kiinni. Talon ainoa vessa oli varattu enkä voinut odottaa.
En muista mitään outoja paikkoja, mutta kerran nuorena heppatalleilla pissasin ratsastushousuihini, kun ujona en uskaltanut mennä talleilta isäntäväen talon sisälle vessaan. Kehtaanko edes kertoa minkä ikäinen olin... 14v!
Olin nuorempana tosi ujo vessassa käynnin suhteen ja yritin usein pidätellä kotiin. Sen takia/silloin oli useampi outo paikka, kun en sitten jaksanut pidättää. Mm kun valmentaja toi autolla kotiin treeneistä ja oli ihan hirveä hätä mutta en kehdannut sanoa ja valmentaja halusi puhua ja kun pääsin autosta niin odotin että hänen auto meni näkyvistä ja laskin housut ja pissasin parkkipaikalle. Kerran tuli autossa takapenkillä housuun(valkoiset).
Siivouskohteessa,siivouskomeron lattiakaivo. Siellä ei ollut vessaa ja kauhea pissähätä niin pissin lattiakaivoon ja päälle vettä ettei haise.