Oudoin paikka johon olet pissannut?
Minulla kerrostalon portaikon alla hedelmäpussi josta poistin banaanit! Avain oli jäänyt kotiin ja hirveä vessahätä, huoltomiehellä kesti joten piti keksiä jokin ratkaisu. Joten pissin pussiin.
Kommentit (91)
Iso Omenan rakennustyömaalle, kun jouduin poistumaan bussista kesken matkan Helsinkiin kauhean vessahädän takia. Muistan tämän aina nähdessäni Iso Omenan.
Myyränkoloon, montakin kertaa. Pääsin niistä lopulta eroon.
Pissasin ystäväni rakkoon (letkulla tietenkin) juuri ennen H-testiä. Läpi meni ja kaveri nyt johtavissa tehtävissä :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos yhdistäisi virtsaputket letkulla niin voisiko sitten kaksi kaverusta pissata vuorotellen toistensa rakot täyteen? Vähän niinkuin telakoituminen mutta enemmän bro.
Yök, älä muistuta minua Human sentipedestä.
Menin Indonesiassa ravintolan vessaan ja lorottelin menemään. Sitten kävi mielessä että en ole moneen viikkoon nähnyt yhtään vesivessaa ja tuskin tämäkään sellainen on. Ei ollut. Vessa eli reikä lattiassa oli vieressä. Minä kusin pesuvesiastiaan. Oletan että sitä vettä käytettiin käsienpesuun yms. mutta en jäänyt selvittelemään.
Hävettää kertoa edes nimettömänä, mutta olen pissannut lavuaariin. Olin kesätöissä hevostallilla ja majoituin kerhohuoneeseen, jossa ei ollut vessaa. Ukonilman aikaan tuli kauhea vessahätä ja en viitsinyt lähteä ulkohuussiin vaan pissasin lavuaariin. Ihan hirveä törky ihminen oon.. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kännissä alikulkutunneliin, ajattelin että ei tästä tuu ketään tähän aikaan yöstä ja onpahan ainakin sateensuoja. Lensin sitte nurin ja kopsautin nuppini betoniseinään.
Oliko tuo karma vai onko työttömät saunatontut siirtyneet suojelemaan alikulkuja?
Olin menossa pikkujouluihin ja kuten kerroin, en löytänyt paikkaa.
Kiipesin jotain tikkaita ja nyt vasta muistin että tosiaan, tuli hätä.
Joo ja olin juonut.
Nuorena asuessani vielä kotona tietokone tuolille. Olimme silloisen poikaystäväni kanssa kaksin kämpillä, juoneet ja päätimme illalla polttaa ensikertaa kanna*ista, mitä kundi oli jostain hankkinut. Aamulla heräsin samaiselta tietokone tuolilta kuset housussa, lattia, sukat märkänä. Sain vielä hirven virtsiksen kun pääsi noin muhimaan. Karmeeta. Yksi kaveri nuorempana kusaisi housuun kun olimme menossa lepakkoon. Portsari koklasi takin niin kaveri katsoi oikea suoraan silmiin ja tokaisi mä kusin housuun.. ihme sinänsä pääsimme sisälle
Kusta etusivulle sensuurimoden iloksi.
Pikkujouluissa esimiehen saunakassiin. Olisi voinut jäädä tekemättä.
Linja-autossa sellaiseen irroitettavaan mustaan roskikseen joita oli jokaiselle penkkiriville omansa.
Porealtaaseen jossa oli neljä muuta ihmistä.
Lapsena auton takapenkillä tyhjään maitopurkkiin. Oli niin "kiire" mummolaan, ettei voitu pysähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Porealtaaseen jossa oli neljä muuta ihmistä.
Tuossa ei ole mitään outoa. Ihan tavallista. Vain lapsille kerrotaan, että älä pissaa altaaseen. Et varmaan aavistanut ettet ollut ainoa lirauttaja.
Vaimon suuhun