Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epärealistisimmat unelmanne?

Vierailija
17.12.2013 |

Itse unelmoin nuorempana oopperalaulajan tai musikaalinäyttelijän työstä. Nykyäänkin lauleskelen paitsi suihkussa, myös yksin kotona ollessani, ja eläydyn aarioihin ja musikaalinumeroihin täysillä (onneksi asun omakotitalossa). Olen äärimmäisen esiintymiskammoinen enkä mikään ilo silmälle, joten ei ihme, ettei tämä unelma koskaan toteutunut ;)

Muita?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voisin palata ajassa 20 vuotta taaksepäin ja korjata yhden ihmissuhteen joka edelleen on äärettömän tärkeä mutta elää vain haaveissa - molempien. Mutta eihän sitä voi enää saada - on menetetty yhteinen nuoruus, yhteiset lapset, yhteinen elämä - kaikki:( Jäljellä on vain ystävyys ja ikävä

Vierailija
42/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää maalla ja kasvattaa kanoja ja lampaita, pitää lehmää tuottamassa maitoa ja laittaa kasvimaa. Elää käsitöitä tekemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi! Ikää vaan on jo turhan paljon ja mies ei halua edes yrittää toista :-(

Vierailija
44/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:24"]

Itse unelmoin nuorempana oopperalaulajan tai musikaalinäyttelijän työstä. Nykyäänkin lauleskelen paitsi suihkussa, myös yksin kotona ollessani, ja eläydyn aarioihin ja musikaalinumeroihin täysillä (onneksi asun omakotitalossa). Olen äärimmäisen esiintymiskammoinen enkä mikään ilo silmälle, joten ei ihme, ettei tämä unelma koskaan toteutunut ;)

Muita?

[/quote]

Kyllä. Ihan sama juttu. Kohdallani järeä esiintymiskammo on se syy, miksi Diane Damrau - ei mikään huippukaunotar - ja Anna Netrebko - kaikki ne, jotka vakavalla naamalla väittävät vain suomalaisten naisten plösähtävän raskauden seurauksena voivat googlata tämän entisen Miss Pietarin ennen ja jälkeen kuvat - laulavat tällä hetkellä Violettan roolia eri oopperalavoilla, enkä siis minä. ;-) 

Vierailija
45/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobelin tai edes Finlandia-palkinto kirjasta, jota en saa edes kirjoitettua :) Lottovoitto myös.

Vierailija
46/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:14"]

Halusin vuosikaudet lammastilalliseksi Australiaan tai Uuteen-Seelantiin.

Syy: Okalinnut

[/quote]

Ihana kirja! Minä halusin farmin Australiaan, koska katsoin McLeodin tyttäriä :) Ikinä en ole hevosella ratsastanut, mutta eihän se estä unelmoimasta.

Vierailija
47/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikakoina multa kyseltiin että tuleeko musta isona taiteilija ja kuviksenopekin kehotti hakemaan "Ateneumiin" jossa itse oli opiskellut (k.o koulu on varmaan nykyään TaiK). Pidin niitä ihan hömpötyksenä ja opiskelin ihan muuta. Työni on todella kaukana taiteesta, mutta kun nyt lähemmäs nelikymppisenä mietin, niin en oikeastaan haluaisi tehdä muuta kuin maalata.

Vierailija
48/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin, että eräs harrastukseni parissa tapaamani mies kiinnostuisi minusta! Hän on täydellisen komea, mukava, vapaa, asuu mun lähellä ja sopivan ikäinen. Joka kerta kun nähdään, jutellaan mukavia tai ainakin vilkutellaan jos ei satuta samoille kentille. Mut ilmeisesti en ole hänen naismakunsa mukainen, nyyh.

Vierailija
49/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmani olisi pieni, omavarainen luomutila maalla. Sellainen jossa olisi peltoja, kasvimaata, eläimiä. Haave kaatui kaikenmaailman eläin-ja heinä allergioihin. Saan iho-oireita jopa raakojen perunoiden ja porkkanoiden käsittelystä.

Vierailija
50/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:40"]

Olin hyvä kirjoittaja ja haaveilin kirjoittavani nuorena jonkun ääreist-täräyttävän esikoisteoksen tyyppiä "Häräntappoase". Olen Anskun ikätoveri, joten tämä kirja osui ja upposi meihin siinä ikäpolvessa ainakin.

Lahjakkaaksi esikoiskirjailijaksi sitten EI tule sillä tavalla, että lähtee ravintola-alalle kiertelelmään ja opettelee siinä samalla sen alalle tyypillisen juomisen: eli töiden jälkeen työporukalla otetaan ja sitten yhteisenä vapaapäivänä otetaan ja sitten lennetään jonnekin reissuun porukalla ja otetaan jne jne.

Sitten sitä huomaakin olevansa reilusti keski-ikäinen pätkätyöntekijä ja vähän opiskellut sitä-sun-tätä eikä mistään ole oikein valmista tullut.

Nykyään jo yhden illan ottamisesta krapula on niin kova ja kestää päiväkausia, että ne usko että mitään käsikirjoitusta lähtee tässä lähivuosina miltään kypsemmältäkään esikoiskirjailjalta. Ainakaan täältäpäin...

[/quote]

Kirjoita nyt ainakin joku novelli, sulla on ihan hauska asenne :) Tai blogi?

Vierailija
51/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:24"]

Muita?

[/quote]

Taidemaalarin urasta olen haaveillut lapsesta asti,mutta toistaiseksi suurin saavutus oli taidenäyttely lähikirjastossa,muuten maalailen ihan harrastuksena.

Vierailija
52/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin kissan lemmikiksi.

Vierailija
53/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee arvostettu kirjailija ja asun sitten Barcelonassa hakemassa inspiraatiota kirjoihini. - Olen suunnattoman laiska kirjoittamaan ja toisaalta minulla on kiireinen työ, Espanjakin on vaihtunut harmaaseen helsinkiläiseen lähiöön. 

Vierailija
54/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee arvostettu kirjailija ja asun sitten Barcelonassa hakemassa inspiraatiota kirjoihini. - Olen suunnattoman laiska kirjoittamaan ja toisaalta minulla on kiireinen työ, Espanjakin on vaihtunut harmaaseen helsinkiläiseen lähiöön. 

Vierailija
55/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että monella on vilkkunut kirjailijan ura päiväunissa, mutta se tie vaatii kyllä loppupeleissä niin paljon omistautumista, määrätietoisuutta ja rohkeutta... Nostaisin hattua jo sellaiselle joka on jaksanut sen romaaninsa ylipäätään kirjoittaa ja yrittänyt löytää itselleen julkaisijan. Enemmän kuin mitä itse olen tehnyt.

Vierailija
56/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut miespuoliseen ystävääni joka seurustelee. Ja haluaisin siis jakaa elämäni tuon miehen kanssa. SE on epärealistista. Tuskin tulen häntä koskaan saamaan mutta muitakaan en huoli. 

Vierailija
57/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työpaikka ja tavallinen perhe-elämä. Että uskaltaisi hankkia lapsen. Mistään tämän hurjemmasta en uskalla tällä hetkellä haaveilla.

Vierailija
58/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin,että yksi lähipiirini kuuluva ihminen ymmärtäisi alkaa välittää lapsistaan ja keskittyisi siihen mikä on oikeasti tärkeää eikä mikä itselle on mukavinta.

Vierailija
59/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! ihana ketju. 

Vierailija
60/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvitti, että tän keskustelun yläpuolella oli äsken ketju "kenen elokuva-/televisiohahmon kanssa voisit muodostaa parisuhteen?". ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän