Auttakaa! Mies jätti puhelimen kotiin ja tekis mieli lukea viestit
Kommentit (61)
Tottakai luet ne, ehdit ottaan avioeron ennen joulua ja löytää tilalle julmavehkeisen, järkyttävän rikkaan nuoren miehen.
Mä luen useinkin miehen viestejä. Hän ei jostain syystä koskaan saa poistettua niitä ja sitten niitä kertyy sinne satamäärin. Mä sitten yksi kerrallaan poistelen kun tarkistan ettei ole mikään tärkeä/säästettävä viesti. Ihan miehen vieressä tätä olen tehnyt mutta joskus ilman miestäkin ja se on hänelle ok.
Ei miehelle kukaan viestillä laita sellaisia salaisuuksia mitä mä en saisi nähdä.
Mä olen sitä mieltä että jos ei ole mitään salattavaa niin ihan sama vaikka katsookin. Ja jos on niin sitä suuremmalla syyllä saa katsoa.
Mutta meillä on myös esim. sähköpostien salasanat tallennettu koneelle niin että pääsee molempien sähköposteihin vain klikkaamalla, samoin mun FB-tiliin (miehellä ei sitä ole). Ei me urkita toistemme kavereiden salaisuuksia, mutta toisaalta ei myöskään mikään ole sillä tavalla salaista välillämme että pitäisi salasanojen takana pitää piilossa.
Meillä on pettämistä taustalla ja siitä on päästy yli, silloin sovittiin että kaikki on aina avointa niin ei tarvi alkaa miettiä salaileeko toinen jotain.
On täällä kyllä ihmeellistä väkeä. Yksi lukee teini-ikäisen tekstareita, toinen kyttää miehen käymiä nettisivuja, kolmas taistelee ettei avaisi miehen puhelinta. Mahtaako joku höyryttää kirjekuoria auki niin kuin vanhassa maailmassa tehtiin? Vai onko tämä jengi normaalia ja minä outo, kun sekä vaadin että kunnioitan yksityisyyttä tiukasti.
Jos minun tekstareita luettaisiin salaa, saisi melkoisen huudon ja kiukun palkakseen. Mutta milloin tahansa pyydettäessä annan ne luettavaksi, luen ne vaikka ääneen. Pointtina onkin avoimuus, ei salattavaa eikä salaa luetakaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:31"]On täällä kyllä ihmeellistä väkeä. Yksi lukee teini-ikäisen tekstareita, toinen kyttää miehen käymiä nettisivuja, kolmas taistelee ettei avaisi miehen puhelinta. Mahtaako joku höyryttää kirjekuoria auki niin kuin vanhassa maailmassa tehtiin? Vai onko tämä jengi normaalia ja minä outo, kun sekä vaadin että kunnioitan yksityisyyttä tiukasti.[/quote]
Minä samoin. Ehkä nämä vaan trollaa?
Mitä apua tarvitset?? Lue ne viestit nyt kun on kerran noin hyvä tilaisuus :)
Jos mieheni ei ole antanut aiheitta mustasukkaisuuteen ja epäilyihin niin anna puhelimen olla.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:31"]On täällä kyllä ihmeellistä väkeä. Yksi lukee teini-ikäisen tekstareita, toinen kyttää miehen käymiä nettisivuja, kolmas taistelee ettei avaisi miehen puhelinta. Mahtaako joku höyryttää kirjekuoria auki niin kuin vanhassa maailmassa tehtiin? Vai onko tämä jengi normaalia ja minä outo, kun sekä vaadin että kunnioitan yksityisyyttä tiukasti.[/quote]
[/quote]
No en kyllä itse tunne ainuttakaan naista joka ei haluaisi puolisonsa viestejä lukea vastaavassa tilanteessa. Kun ei sitä salattavaa pitäisi olla.
Lue nyt ja kerro heti meillekin, mitä siellä on!
Mun puhelimenviestit saisi kyllä lukea kuka vaan eikä haittais yhtään.
Onko aihetta epäillä? Lue pois vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:47"]
[/quote]
No en kyllä itse tunne ainuttakaan naista joka ei haluaisi puolisonsa viestejä lukea vastaavassa tilanteessa. Kun ei sitä salattavaa pitäisi olla.
[/quote]
En ole kyllä ikinä lukenut miehen viestejä jos on mies on unohtanut puhelimen kotiin, ellei mies ole nimenomaan pyytänyt minua lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:31"]On täällä kyllä ihmeellistä väkeä. Vai onko tämä jengi normaalia ja minä outo, kun sekä vaadin että kunnioitan yksityisyyttä tiukasti.[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis tuohon viimeiseen "vastaavassa tilanteessa"?? AP ei käsittääkseni sano mitään mistään "tilanteesta" vaan että on vaan utelias.
Ja myös mä vaadin ja kunnioitan yksityisyyttä, musta olis aivan sairas ajatus kyylätä puolison, tai kenenkään muunkaan viestejä tai meilejä. Enkä ole koskaan kuullut että tuollaista harrastettais mun ystäväpiirissäkään.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:31"]On täällä kyllä ihmeellistä väkeä. Vai onko tämä jengi normaalia ja minä outo, kun sekä vaadin että kunnioitan yksityisyyttä tiukasti.[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis tuohon viimeiseen "vastaavassa tilanteessa"?? AP ei käsittääkseni sano mitään mistään "tilanteesta" vaan että on vaan utelias.
Ja myös mä vaadin ja kunnioitan yksityisyyttä, musta olis aivan sairas ajatus kyylätä puolison, tai kenenkään muunkaan viestejä tai meilejä. Enkä ole koskaan kuullut että tuollaista harrastettais mun ystäväpiirissäkään.
[/quote]
No kukas niistä nyt julkisesti kertoisikaan...
Ap täällä.
Ei ole mitään syytä epäillä miestä. Paitsi siis oma epävarmuus itsestäni.
Koskaan en ole ennen miehen viestejä lukenut - tai no kerran mutta silloin mies pyysi ("katsoppa mitä se "matti" laittoi?")
Tossa se puhelin nököttää vieressä, en vaan kehtaa ottaa ja lukea. Mutta utelias olen, en kiellä. En itsekkään siitä pitäisi en yhtään. Ja yksityisyydensuoja on minulle tärkeää.
Arghhh!
Lue, jos uskot kestäväsi mitä sieltä löytyy. Älä lue, jos et ole valmis ottamaan vastaan ikäviä yllätyksiä, joita toisen yksityisyydensuojan rikkominen voi tuoda tullessaan.
Älä lue. Siitä ei tule kuin paha mieli, ei sen vuoksi mitä sieltä ehkä löytty, vaan sen vuoksi että olet sitten pettänyt puolisosi luottamuksen.
Lukemaan nyt vaan, ja reippain mielin. Me ollaan täällä valmiina lohduttamaan, vaikkei tarviikaan, kun eihän siellä kuitenkaan ole mitään, eihän?
Luen aina, mitään ei ole koskaan löytynyt.
Älä lue ennen joulua!