Joka viides mies laukeaa alle minuutissa
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos jollain teinipojalla tulee ensimmäisillä seksikerroilla nopeasti parissa minuutissa, mutta jos aikuinen mies tekee samaa, niin kiertoon lähtisi. Haluan ensin hyvää esileikkilämmittelyä jopa tunnin ja sitten rajua seksiä, mieluiten takaapäin niin kauan että tulen. Käytännössä joku 10-20 min itse penetroivaa seksiä on sopiva. Oikeasti haluan että tulen panemalla ja kaikki muu on melko turhaa.
unelmanainen.
Alle tunnissa tulee joka kerta. Olispa vaimo joka haluaisi kauemmin kuin 15 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos jollain teinipojalla tulee ensimmäisillä seksikerroilla nopeasti parissa minuutissa, mutta jos aikuinen mies tekee samaa, niin kiertoon lähtisi. Haluan ensin hyvää esileikkilämmittelyä jopa tunnin ja sitten rajua seksiä, mieluiten takaapäin niin kauan että tulen. Käytännössä joku 10-20 min itse penetroivaa seksiä on sopiva. Oikeasti haluan että tulen panemalla ja kaikki muu on melko turhaa.
unelmanainen.
Menisi kiertoon tuo muija. Tunnin lämmittelyt? 20 minuuttia takaapäin? Kuulostaa painajaisnaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
unelmanainen.
Menisi kiertoon tuo muija. Tunnin lämmittelyt? 20 minuuttia takaapäin? Kuulostaa painajaisnaiselta.
Taisi olla kyllä trolli. Siinä saisi kyllä jääpalapussia painaa heppiä vasten että saisi 20 minsaa kestämään.
Pikapippelit ei minun sänkyyni pääse kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Isolla ei tarvitse jauhaa niin kauan, tuntee saaneensa nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes sen kerran?
Onko sun kuitenkin vaan pakko ottaa, mitä tarjolla milloinkin on?
Camel kondomit. Miehille jotka laukeavat olia aikojaan.
Huutista! Vaimo valittaa että 15min on liian pitkä aika.
Lyhyillä vedoilla en heti, mutta pitkillä vedoilla lähes välittömästi. Noin 10-20 sekuntia aloituksesta yleensä laukeaa.
Todellakin vaiva joka on periytyvää. En oikein keksi mitään muuta poikkeamaa joka _periytyy_ yhtä varmasti kuin helppo siemensyöksy!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin vaiva joka on periytyvää. En oikein keksi mitään muuta poikkeamaa joka _periytyy_ yhtä varmasti kuin helppo siemensyöksy!
Tämä kaikki kokemuksen syvällä p1lluäänellä?
Vierailija kirjoitti:
Mites päinvastoin, likimain ikää tuu nusssiessa. Seisoo vaikka tunni ja tuntuu hyvälle, välillä tulee orgasmi mutta ei mälliä, 30s ja taas voi panna.
Tästä likimain jokainen nainen ottaa itteesä, ja luulee että vika on heissä
Kelpais.. itseasiassa mulle aika yllättävää, kuinka monen naisen mielestä joku 5-10min on ok aika yhdynnälle.
Se ei sitä tiedä kun en ole sitä sille kertonut.
Moog Konttisen versio Bachman-Turner Overdriven kappaleesta You Ain't Seen Nothing Yet / Kolmen minuutin muna edustaa siis jo ihan hyvää kestävyystasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaikki kokemuksen syvällä p1lluäänellä?
On minulla tuolle vertaisarvioitu lähde AP:n linkkaama juttu!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö 🤬😁
Hankalaa esimerkiksi maraton juoksussa, jos osa porukkaa tulee housuihinsa jo kohta lähdön jälkeen🤔
Vierailija kirjoitti:
Minuuttimunat ja matalan tai olemattoman libidon omaavat seksikielteiset naiset sopivat hyvin yhteen, toivottavasti löytävät toisensa.
Ei ole matalan tai olemattoman libidon omaavia seksikielteisiä naisia. On vain hiuonoja rakastajia.
Ennemmin alle minuutissa kuin ei ikinä vai mitä kylmät naiset