Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.

Kommentit (255)

Vierailija
181/255 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin alle minuutissa kuin ei ikinä vai mitä kylmät naiset

Vierailija
182/255 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos jollain teinipojalla tulee ensimmäisillä seksikerroilla nopeasti parissa minuutissa, mutta jos aikuinen mies tekee samaa, niin kiertoon lähtisi. Haluan ensin hyvää esileikkilämmittelyä jopa tunnin ja sitten rajua seksiä, mieluiten takaapäin niin kauan että tulen. Käytännössä joku 10-20 min itse penetroivaa seksiä on sopiva. Oikeasti haluan että tulen panemalla ja kaikki muu on melko turhaa.

unelmanainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/255 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle tunnissa tulee joka kerta. Olispa vaimo joka haluaisi kauemmin kuin 15 minuuttia.

Vierailija
184/255 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos jollain teinipojalla tulee ensimmäisillä seksikerroilla nopeasti parissa minuutissa, mutta jos aikuinen mies tekee samaa, niin kiertoon lähtisi. Haluan ensin hyvää esileikkilämmittelyä jopa tunnin ja sitten rajua seksiä, mieluiten takaapäin niin kauan että tulen. Käytännössä joku 10-20 min itse penetroivaa seksiä on sopiva. Oikeasti haluan että tulen panemalla ja kaikki muu on melko turhaa.

unelmanainen.

Menisi kiertoon tuo muija. Tunnin lämmittelyt? 20 minuuttia takaapäin? Kuulostaa painajaisnaiselta.

Vierailija
185/255 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

unelmanainen.

Menisi kiertoon tuo muija. Tunnin lämmittelyt? 20 minuuttia takaapäin? Kuulostaa painajaisnaiselta.

Taisi olla kyllä trolli. Siinä saisi kyllä jääpalapussia painaa heppiä vasten että saisi 20 minsaa kestämään.

Vierailija
186/255 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapippelit ei minun sänkyyni pääse kuin kerran.

Vierailija
187/255 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolla ei tarvitse jauhaa niin kauan, tuntee saaneensa nopeammin.

Vierailija
188/255 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes sen kerran?

Onko sun kuitenkin vaan pakko ottaa, mitä tarjolla milloinkin on?

Vierailija
189/255 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camel kondomit. Miehille jotka laukeavat olia aikojaan.

Vierailija
190/255 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista! Vaimo valittaa että 15min on liian pitkä aika.

Vierailija
191/255 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä vedoilla en heti, mutta pitkillä vedoilla lähes välittömästi. Noin 10-20 sekuntia aloituksesta yleensä laukeaa.

Vierailija
192/255 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaiva joka on periytyvää. En oikein keksi mitään muuta poikkeamaa joka _periytyy_ yhtä varmasti kuin helppo siemensyöksy!

Vierailija
193/255 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vaiva joka on periytyvää. En oikein keksi mitään muuta poikkeamaa joka _periytyy_ yhtä varmasti kuin helppo siemensyöksy!

Tämä kaikki kokemuksen syvällä p1lluäänellä?

Vierailija
194/255 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites päinvastoin, likimain ikää tuu nusssiessa. Seisoo vaikka tunni ja tuntuu hyvälle, välillä tulee orgasmi mutta ei mälliä, 30s ja taas voi panna.

Tästä likimain jokainen nainen ottaa itteesä, ja luulee että vika on heissä

Kelpais.. itseasiassa mulle aika yllättävää, kuinka monen naisen mielestä joku 5-10min on ok aika yhdynnälle.

Vierailija
195/255 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitä tiedä kun en ole sitä sille kertonut.

Vierailija
196/255 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moog Konttisen versio Bachman-Turner Overdriven kappaleesta You Ain't Seen Nothing Yet / Kolmen minuutin muna edustaa siis jo ihan hyvää kestävyystasoa.

Vierailija
197/255 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki kokemuksen syvällä p1lluäänellä?

On minulla tuolle vertaisarvioitu lähde AP:n linkkaama juttu!

Vierailija
198/255 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö 🤬😁

Vierailija
199/255 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa esimerkiksi maraton juoksussa, jos osa porukkaa tulee housuihinsa jo kohta lähdön jälkeen🤔

Vierailija
200/255 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuuttimunat ja matalan tai olemattoman libidon omaavat seksikielteiset naiset sopivat hyvin yhteen, toivottavasti löytävät toisensa.

Ei ole matalan tai olemattoman libidon omaavia seksikielteisiä naisia. On vain hiuonoja rakastajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme