Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuuttimunat ja matalan tai olemattoman libidon omaavat seksikielteiset naiset sopivat hyvin yhteen, toivottavasti löytävät toisensa.

Ei ole matalan tai olemattoman libidon omaavia seksikielteisiä naisia. On vain hiuonoja rakastajia.

Juuri näin. Ei naiset osta dildoja hyllyyn koristeeksi.

Vierailija
222/255 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa roskaa taas tämä ketju täynnä. Veikkaan, että miehet trollaamassa ja juuri naisten mielipiteitä ei ole.

Valtaosa naisista ei saa orgasmia penetraatiolla, tämä on fakta. Miksi siis sillä olisi suurtakaan merkitystä kauanko se mies hinkkaa munaansa sinne pilluun? Naisesta voi huolehtia ennen panoa ja sen jälkeen niin, että miehen orgasmia kohti nainen on saanut useamman.

Tottakai sillä munalla pillussa on merkitystä naisen orgasmin saamiseen. Orgasmi kera sykkivän peniksen samalla kun miehen keho osuu klitorikseen vie paratiisiin ja lento jatkuu kun sperma purkautuu sisään.

Miksi miehelle on suurtakaan merkitystä orgasmin saamiseen vaikka hinkkaa kuivaan patjaan? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi aikataulumuutoksia jos alkaa haluttamaan kesken kaiken😂

Vierailija
224/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eihän seksi ole pelkkää yhdyntää.

MInun ex joka tuli lähinnä alle minuutissa, ei halunnut harrastaa mitään esilekkejä koska se olisi vaan lyhentänyt jo ennestään työntö ja laukeaminen aikaa. Jälkihommatkaan ej kiinnostanut. Koki kai ne nolona koska ei halunnut myöntää, että en minä saa mitään 50 sekunnin varovaisesta hytkynnästä. 

Vierailija
225/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laukean alle minuutissa. Pystyn kuitenkin jatkamaan yhdyntää aivan hyvin. Siitin ei lerpahda , hieman vain pehmenee hetkeksi. Tulen todennäköisesti myös toisen kerran aika nopeasti, edelleen yhdyntää jatkaen. Ei oikein skulaa kondomin kanssa, mutta onneksi hyvien ystävien kesken sellaisia ei aina tarvitse. :) 

Kyllähän kondomia käytetään myös raskauden ehkäisyyn, en itse esim käyttäisi koskaan mitään hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
226/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekös lahnaa harmittaa,ei laukee edes kahdessa..

Vierailija
227/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkyttävää. Ei ihme, ettei naisia kiinnosta. 

Vierailija
228/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 80% miehistä ei tule alle minuutissa. 

Kokemukseni mukaan alle viidessä. N53

Jos ei alle viidessä minuutissa tule, niin kovin kiihko alkaa helposti lähteä ja homma menee jyystämiseksi. Sitten sitä jyystetään ja jyystetään vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
229/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 80% miehistä ei tule alle minuutissa. 

Kokemukseni mukaan alle viidessä. N53

Jos ei alle viidessä minuutissa tule, niin kovin kiihko alkaa helposti lähteä ja homma menee jyystämiseksi. Sitten sitä jyystetään ja jyystetään vaikka kuinka pitkään.

Noin on, täsmälleen.  Ja jos aina pyrkii hidastelemaan niin voi aiheuttaa psyykkisen kyvyttömyyden.

Vierailija
230/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laukean silloin kun haluan ja sekös naisia veetuttaa. Nainen haluaisi, että mies tulee samalla kuin hänkin, mutta kohta sen jälkeen minä vasta innostun.

Vierailija
231/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laukean silloin kun haluan ja sekös naisia veetuttaa. Nainen haluaisi, että mies tulee samalla kuin hänkin, mutta kohta sen jälkeen minä vasta innostun.

Mies saa laueta vain silloin, kun nainen käskee.

Vierailija
232/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu, että poikamiehet js nuoret miehet laukeavat herkemmin. Vanhempi Nainen

Niin se on . Eipä meinaa enää laueta millään. Ukkomies

Vierailija
233/255 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se täytyy miehellä olla halu saada nainen tyydytetyksi. 

Vierailija
234/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalle on enemmän tullut näitä, jotka eivät laukea oikein millään. No, lopulta 20-30 minuutin suu-pano-käsi-suu-pano session jälkeen 95% varmuudella. Kestä 2-3 päivää parannella pimppaa....unelmoin joskus sellaisesta 3 minuutin miehestä. Niin ja joka  pitäisi edes jonkinlaista ääntä. 

Vierailija
235/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi pumpata minuuttikaupalla. Johan siitä vehkeet menisi vereslihalle. Välttäkää naisia, jotka vaativat pitkiä pumppaussessioita.

Vierailija
236/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tuollaisia sekuntimunia tullut omalle kohdalle vastaan. Olisi kierrossa aika nopeasti.

Onko koskaan tullut mieleesi, että miehet, jotka ovat "kestäviä" eivät kiihotu naisesta riittävästi.

Vierailija
237/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tuollaisia sekuntimunia tullut omalle kohdalle vastaan. Olisi kierrossa aika nopeasti.

Onko koskaan tullut mieleesi, että miehet, jotka ovat "kestäviä" eivät kiihotu naisesta riittävästi.

Niin, vanhat naiset sekä läskit ovat löysiä, tuntuvat samalta kuin vesiämpärissä uittsisi.

Vierailija
238/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen siemensyöksy on katkerien femakkojen kehittämä lyömäkirves epäkäsite. Sen sijaan, vanhoja naisia (yli 25v) vaivaa myöhäaikainen kliimaksi.

Vierailija
239/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalle on enemmän tullut näitä, jotka eivät laukea oikein millään. No, lopulta 20-30 minuutin suu-pano-käsi-suu-pano session jälkeen 95% varmuudella. Kestä 2-3 päivää parannella pimppaa....unelmoin joskus sellaisesta 3 minuutin miehestä. Niin ja joka  pitäisi edes jonkinlaista ääntä. 

Tuollaiset pikaiset on monesti aivan paikallaan, mutta hyvin nautinnollista on kiireetön, hiemman pitempi rakastelu 20-30 minsan sessio on viikonloppuisin aivan ihana.

Vierailija
240/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenaikainen siemensyöksy on katkerien femakkojen kehittämä lyömäkirves epäkäsite. Sen sijaan, vanhoja naisia (yli 25v) vaivaa myöhäaikainen kliimaksi.

Oikeasti, ennenaikainen siemensyöksy tarkoittaa sitä että mies ejakuloi mutta ei saa orgasmia. Sellaisia miehiä tiedetään maailmassa kautta aikain olleen noin kymmenkunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän