Joka viides mies laukeaa alle minuutissa
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eihän seksi ole pelkkää yhdyntää.
Eli naisen pitää sitten taas tyytyä rippeisiin ja mies saa tyydyttää itsensä yhdynnässä? Entä nainen, joka tarvitsee pidempää yhdyntää omaan tyydytykseen?? Miksi naisen pitää aina tyytyä vaihtoehtoisiin tapoihin??
Miksiihmeessä se orgasmi pitäis saada yhdynnässä? Jos ei saa niin ei saa sitten, mutta onhan muitakin tapoja, ennen sitä miehen haluamaa yhdyntää tai sen jölkeen.
No koska se nyt vaan on ihan parasta laueta k**pä sisällä. Itse saan näin pitkään ja monta peräkkäin. Suulla ja sormillakin toki onnistuu, mutta ei ole yhtä voimakas.
En ole tuo, jolta kysyit, mutta pitipä vastata omasta puolestani.
N49
Mulla lähtis ukko vaihtoon jos olisi tollanen pikamuna. Normaali mies pystyy tilanteesta riippuen panemaan vähintään 10 min ja parhaimmat osaa viivyttää niin kauan että nainen tulee aina ensin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähtis ukko vaihtoon jos olisi tollanen pikamuna. Normaali mies pystyy tilanteesta riippuen panemaan vähintään 10 min ja parhaimmat osaa viivyttää niin kauan että nainen tulee aina ensin.
Tämä tutkimus varmaan koskee kaikkia miehiä ja varmaan jollain teinillä nalli on herkässä, mutta ei kai aikuinen mies todellakaan tule muutamassa minuutissa. En ole ainakaan koskaan harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa joka tulisi minuuteissa. Jos vaihtaa aentoa välillä, niin puolikin tuntia on mennyt pannessa. Toki välillä joutuu vähän rauhoitella menoa.
Laukeispa, pitkä nylkytys on kamalaa.
Kyllä pitää miehen kunnolla kestää. Onneksi olen löytänyt hyvän rakastajan, kun oma mies on pikkusen pikainen. Mutta työreissulla sitten pidämmän kaavan mukaan...
Eli 80% miehistä ei tule alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli 80% miehistä ei tule alle minuutissa.
Kokemukseni mukaan alle viidessä. N53
Joskus laukeaa minuutissa jos on pikaiset, joskus ei laukea ollenkaan.
Vaimonikin laukeaa minuutissa kun panen häntä seisaalleen takaapäin.
Kyllä olen kiimoissani lauennut kun on kulli reittä koskenut. Ja kestänyt tunti kaupalla vaikka on ollut hyvän näköinen nainen alla. Paljon riippuu miten nainen käyttäytyy, tuoksuu, onko lahnana, vai myös kimoissan mukana. Monta lyhyttä panoa laukeamisilla on hyvin yhteistyön hedelmä.
Laukeamiset ovat kummankin puolisia.
Eka kerta voi joo kestää melko lyhyen aikaa, mutta heti kun lähtee toiselle kierrokselle niin sitten jaksaakin melko pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta voi joo kestää melko lyhyen aikaa, mutta heti kun lähtee toiselle kierrokselle niin sitten jaksaakin melko pitkään.
Joo eka ehkä vain puol tuntia, sit meneekin kyllä helposti 3-4 tuntia toisella 😁
Mulla se on työntö, nosto ja ravistus.
Omaa kokemusta tällaisesta MinuuttiMunasta!
Ei ikinä enää.
Turha sitä nyt on ensimmäisestä lastista lannistua. Nuolee pillua vähän aikaa niin seisoo uudestaan ja voi jatkaa panemista. Toista tarvittaessa.
Siis kyllä pitkäkestoisuus on huomattavasti ärsyttävämpää kuin nopea laukeaminen. Nylpyttäminen alkaa jossain vaiheessa todella turhauttaa jos ei millään laukea.
Herkkyyttä ei saa takaisin, mutta kestävyyttä voi sentään harjoitella hellemmällä touhulla.
Vierailija kirjoitti:
Pikapanot kunniaan! Huokehtikaa omista orkuistanne!
Ei kannata sitten ihmetellä kun nainen ei halua selsiä. Mies käyttää naista saadakseen orgasmin ja naisen pitää tyydyttää itsensä. Ei naisen hyödytä siis ryhtyä miehen kanssa seksiin ollenkaan.
Miehet eivät osaa koskaan antaa naisille mitään hyvää.
Kannataisi miestennkin harjoittaa lantiopohjalihaksiaan.