Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.

Kommentit (263)

Vierailija
141/263 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä laukea kuin sänky :D   Muija sen verran pläski

Vierailija
142/263 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viidestä liian hitaasti tai ei ollenkaan. Vain naiset laukeavat juuri oikeaan aikaan, aina. Ihme juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/263 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä viidestä liian hitaasti tai ei ollenkaan. Vain naiset laukeavat juuri oikeaan aikaan, aina. Ihme juttu.

Tuli ääninaurahdus - tämähän on aivan LOISTAVA huomio. Miksi se onkin kääntynyt jotenkin niinpäin, että miesten laukeaminen on joko liian nopeaa tai kestää liian kauan saavuttaa se. Kuka onkaan aiheen määrittänyt niin, että naisten laukeamisen tahti olisi jotenkin se oikea mittari, jolla miesten seksitaitoja arvioidaan. 

Vierailija
144/263 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tuollaisia sekuntimunia tullut omalle kohdalle vastaan. Olisi kierrossa aika nopeasti.

Elä pelkää. Hyvä että lahnamörölle edes jollakin alkaa seisomaan. Saatikka laukeamaan.

Vierailija
145/263 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tuollaisia sekuntimunia tullut omalle kohdalle vastaan. Olisi kierrossa aika nopeasti.

Elä pelkää. Hyvä että lahnamörölle edes jollakin alkaa seisomaan. Saatikka laukeamaan.

Miksi puhut noin rumasti? Eihän miehistäkään puhuta impotentteinä kaljamahoina.

Vierailija
146/263 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Yksi osui kohdalle ja kaksi viikkoa odottelin ”että homma paranee”

Ei parantunut.

Vierailija
147/263 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaa tuntuu olevan. Eikös tuota voi harjoitellakin?

Vierailija
148/263 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuuttimunat ja matalan tai olemattoman libidon omaavat seksikielteiset naiset sopivat hyvin yhteen, toivottavasti löytävät toisensa.

Valitettavasti näin ei aina käy, ei edes joka kerta.

MInä kestäisin helposti yli puoli tuntia ja loppuun asti pääseminen alle vartissa on työn ja tuskan takana, vaikka vaimo ei hommiin suostukkaan kuin muutaman kerran vuoteen. Ei millään tavalla.

Vierailija
149/263 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole se neljäs.

Mielestäni mies on se joka tyydyttää naisen.

Mikä kiire siinä on ettei miehenä pysty odottamaan että laukaisee siemenet pillun perälle vasta kun nainen kiemurtelee kiima tuskassaan. Minä ainakin haluun nähdä sen

Vierailija
150/263 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että joillakin on terskassa hermot jotenkin enemmän pinnassa ja tästä johtuisi nopea kiihottuminen ja laukeaminen. He eivät voi sille mitään. Pitäneekö paikkansa?

Vierailija
151/263 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä monen ikäisten miesten kanssa. Miehet sormeilevat jalkoväliäni, lykkäävät kalunsa piluuni ja työntävät pari kertaa ja laukeavat. Itse en ehdi nauttimaan nussimisesta.

En ole koskaan miehen käsittelyssä saanur orgasmia. Dildolla ja vibraattorilla tyydytän halujani. Osaan etsiä pillustani ja aunuksestani herkät kohdat ja tuottaa itselleni orgasmin.

Vierailija
152/263 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tulee omia aikojaan.

Vierailija
153/263 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin halutessani pystyn tulemaan alle minuutissa. Yleensä parin tunnin sessio on kaikin puolin mukavampi, enkä koe laukeamisen edes olevan seksissä se kohokohta. Orgasmi on se hetki, kun seksi lopahtaa ainakin hetkeksi. Naisilla se voi ollakin se huipentuma ja siksi ovat kateellisia miehille aivan suotta.

Vierailija
154/263 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä "ominaisuus" tuo on olevinaan. Aina kun meinaa tulla ennen aikojaan, niin hidasta tahtia, siinä on minun ohjeeni. Itse toimin noin, eikä kukaan ole valittanut.

Ei miehen tarvitse/kuulu olla kuin kone, joka vedetään käyntiin ja joka sitten nylpyttää kaasu pohjassa, sekuntikellolla aikaa mitaten kuin urheilukilpailuissa niin nopeaa tahtia kuin pystyy aina katkeraan loppuun asti.

M50

Vierailija
155/263 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työntanyt sisälläni pari kertaa ja laennut. Itse en ole ehtinyt saada orgasmia.

Vierailija
156/263 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on työntanyt sisälläni pari kertaa ja laennut. Itse en ole ehtinyt saada orgasmia.

Meillä nainen ei ole työntynyt sisälleni ollenkaan, vaikka olen tätä ehdotellut.

Vierailija
157/263 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mikä "ominaisuus" tuo on olevinaan. Aina kun meinaa tulla ennen aikojaan, niin hidasta tahtia, siinä on minun ohjeeni. Itse toimin noin, eikä kukaan ole valittanut.

Ei miehen tarvitse/kuulu olla kuin kone, joka vedetään käyntiin ja joka sitten nylpyttää kaasu pohjassa, sekuntikellolla aikaa mitaten kuin urheilukilpailuissa niin nopeaa tahtia kuin pystyy aina katkeraan loppuun asti.

M50

No joo, mutta jos on niin herkillä ettei pysty kuin nytkyttämään viiden millin liikettä hiljaa eestaas ja tauko joka kolmannen jälkeen. Itselle se kyllä tuntuu aivan taivaalliselta pyöriä siinä orgasmin kynnyksellä, mutta ei tuo ainakaan mun vaimolle paljoa iloa tee. Ja ei, ei ole myöskään nuolemisesta eikä sormetuksesta apua tässä, hänen täytyy saada riittävästi panoa. Sen vuoksi pitää treenata kestävyyttä että pystyy riittävästi suoriutumaan, tai sitten ajoittaa edellinen orgasmi juuri sopivasti ennen seksiä vaimon kanssa.

Kieltämättä, siinä voi tulla joskus pikkuisen suorittamisen makua kun pitää säätää ajoituksia ja treenata kestävyyttä, mutta kyllä siitä kokonaisuutena parempaa seksiä seuraa.

Vierailija
158/263 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristaa varresta kunnolla niin pati ei lähde

Vierailija
159/263 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joka viides mies haluaa seksin olevan ohi minuutissa.

Vierailija
160/263 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että joillakin on terskassa hermot jotenkin enemmän pinnassa ja tästä johtuisi nopea kiihottuminen ja laukeaminen. He eivät voi sille mitään. Pitäneekö paikkansa?

Kyllä kyseessä on luultavasti henkinen vaiva/ominaisuus. Serotoniin takaisinestäjät yms. vaikuttajat. Ihan kuin naisillakin, jos ei saa orgasmia niin vika ei ole pillussa eikä miehessä vaan naisen kupolissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan