Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.

Kommentit (255)

Vierailija
61/255 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolethii niistä omista orkuistaan...

Vierailija
62/255 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/255 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on lääkkeitä.

Mielialalääkkeitä. Ei mene hyvää aikaa hukkaan paneskellessa

Vierailija
64/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on lääkkeitä.

Mielialalääkkeitä. Ei mene hyvää aikaa hukkaan paneskellessa

Hah! Pami päähän ja panemaan :)

Vierailija
65/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eihän seksi ole pelkkää yhdyntää.

No yhdyntä on se seksin tyydyttävin osa, ei minulle ainakaan riittäisi minuutin yhdyntä.

Juuri näin minäkin ajattelen. Riittävän pitkä yhdyntä on minulle ehdoton MUST!!!  Ilman yhdytntää jää kyllä tyydyttämätön olo. 

Vierailija
66/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla laukee muutamalla pitkällä vedolla. Ei tarvi turhaan äheltää.

Joo, en välitä naisten toiveista.

Juuri tätä. Etsit varmaan joka kerta sitten uuden, ei varmaan irtoa toista kertaa.

Tätä typerää rehvastelua en tajua. Pitääkö itseään oikein mainostaa typeränä.

Vierailija
67/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään pikaisistakin yhdynnöistä. Se on imartelevaa, kun mies ei kykene pidättämään tulemistaan. Yleensä kyllä jo kolmannella kerralla kestää pidempään, ja siinä saa yhdynnässäkin orkut, kun mulla menee siihen joku 10-15 min. Kun odottaa, että kulli taas kovenee, voi puuhailla kaikkea muuta kivaa käsillä ja suulla.

Pikapanot on joskus ihan tarpeellisia ainakin meillä lapsiperheillisillä.

Vierailija
68/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikaystävä (26v) tulee kyllä nopeasti jos ei yhtään jarruttele. Jos otan suihin, saan sen laukeamaan muutamassa minuutissa helposti kunhan asento on oikea (esim. poikaystäväni on selällään sängyllä). Kuitenkin jos alottaa varovasti ja pääsee sen herkimmän vaiheen yli (lopettaa/hidastaa kun toinen sanoo että meinaa tulla), se voi helposti panna mua vaikka 20-30 minuuttia. Sanomansa mukaan tietyn ajan jälkeen muna hiljalleen turtuu. Kuulostaa vähän ikävältä "turtuminen" mutta kuulemma kuitenkin tuntuu hyvältä, mutta orgasmin saaminen vaan on vaikeampaa.

Ja ei siis käytetä kumia.

Vierailija
69/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poikaystävä (26v) tulee kyllä nopeasti jos ei yhtään jarruttele. Jos otan suihin, saan sen laukeamaan muutamassa minuutissa helposti kunhan asento on oikea (esim. poikaystäväni on selällään sängyllä). Kuitenkin jos alottaa varovasti ja pääsee sen herkimmän vaiheen yli (lopettaa/hidastaa kun toinen sanoo että meinaa tulla), se voi helposti panna mua vaikka 20-30 minuuttia. Sanomansa mukaan tietyn ajan jälkeen muna hiljalleen turtuu. Kuulostaa vähän ikävältä "turtuminen" mutta kuulemma kuitenkin tuntuu hyvältä, mutta orgasmin saaminen vaan on vaikeampaa.

Joo - tämä tapahtuu kyllä, eli turtuminen. Meillä kun vaimo on lauennut parikymmentä kertaa ja huutaa jo että riittää, luikkautaa kakkoseen omat lastit.

Vierailija
70/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 min - 120 min. Riippuu miten herkässä tilassa miehuus on.

Vierailija
71/255 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas jos mies tulisi minuutissa, eihän siinä ehdi kissaa sanoa. Lähtisi kiertoon tuollainen pikapippeliukko. Mieluiten esileikkiä todella kauan, että on heti valmiina. Minimissään joku puoli tuntia ja sen jälkeen varsinaista panemista 10-15 min. Mieluiten takaa ja kovaa.

Vierailija
72/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni tulee noin minuutissa-kahdessa. Muutamia kymmeniä työntöjä. Tosin olen treenannut itseni ja saan munan jo löystyessäkin orkun kun olen päällä. Tosin siinä vaiheessa kun mies saa ei ole enää hirveästi aikaa. Muutaman työnnön aikana pitää imeä ja puristaa jo löystymässä olevaa munaa sisäänsä voimakkaasti, selän notkistaminen ja lantion työntäminen miestä vasten auttaa siinä. Mies usein myös puristaa sormillaan täöuona hetkenä nännejäni tai imee toista nänniä. Ja tosiaan se miehen urahtelu ja hänen orkkunsa jälkimainingit lisää kiihkoani saada oma orkku. Aika usein tulemme myös samaan aikaan.

Esileikki noin vartti ja itse penetraatio noin minuutti, ehkä pari.

Vierailija
73/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi hyvä, kun olen itse yhtä herkkä. Parasta seksissä onkin se työntyminen. Voisko aamun aloittaa paremmin kuin että painan pitkän kahvin automaattikeittimestä ja saisin samalla siinä pöydänkulmalla nopeat työnnöt.

Vierailija
74/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla laukee muutamalla pitkällä vedolla. Ei tarvi turhaan äheltää.

Joo, en välitä naisten toiveista.

Kuin mun äijä! Sanoo aina että koko yö pannaan, mitä paskaa! Ikinä ei oo tapahtunut jo yli 25 vuoteen! Paska koko lörppämuna!🤮

Vierailija
75/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo - tämä tapahtuu kyllä, eli turtuminen. Meillä kun vaimo on lauennut parikymmentä kertaa ja huutaa jo että riittää, luikkautaa kakkoseen omat lastit.

Paskarööri on homoille! Oletko piilohomo??

Vierailija
76/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään pikaisistakin yhdynnöistä. Se on imartelevaa, kun mies ei kykene pidättämään tulemistaan. Yleensä kyllä jo kolmannella kerralla kestää pidempään, ja siinä saa yhdynnässäkin orkut, kun mulla menee siihen joku 10-15 min. Kun odottaa, että kulli taas kovenee, voi puuhailla kaikkea muuta kivaa käsillä ja suulla.

Pikapanot on joskus ihan tarpeellisia ainakin meillä lapsiperheillisillä.

Joskus, mutta entäs kun niitä on aina, jo yli 25 v????

Vierailija
77/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eihän seksi ole pelkkää yhdyntää.

No yhdyntä on se seksin tyydyttävin osa, ei minulle ainakaan riittäisi minuutin yhdyntä.

Juuri näin minäkin ajattelen. Riittävän pitkä yhdyntä on minulle ehdoton MUST!!!  Ilman yhdytntää jää kyllä tyydyttämätön olo. 

Tämä! Mutta mitä teet kun äijä ei välitä? Pikapanoa vuodesta toiseen, ei halua opetella, ei kehittyä!!

Vierailija
78/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huolethii niistä omista orkuistaan...

Miks olla edes yhdessä?!

Vierailija
79/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan harrastaa yhden yön juttuja, niin kulli on heti kovana kuin aasin jalka ja lasti lentää hetkessä. Pitkittyneessä parisuhteessa minulla taas ei edes seiso, koska ei kiihota homma enää yhtään.

Miks yhdessä? Päästä naises parempi stondisten käsittelyyn!

Vierailija
80/255 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutioteorian mukaan uroksen ei kannata tuhlata energiaansa turhan vatvomiseen vaan heittää mällit mahdollisimman äkkiä peräseinään, ennen kuin kiimaiset lajikumppanit tulevat ruinaamaan pesää.

Just, mitään ei ole opittu? Miehet eivät kykene kehittymään, muuta kuin nettipor.., lle tumputtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme