Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.

Kommentit (255)

Vierailija
41/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään pikaisistakin yhdynnöistä. Se on imartelevaa, kun mies ei kykene pidättämään tulemistaan. Yleensä kyllä jo kolmannella kerralla kestää pidempään, ja siinä saa yhdynnässäkin orkut, kun mulla menee siihen joku 10-15 min. Kun odottaa, että kulli taas kovenee, voi puuhailla kaikkea muuta kivaa käsillä ja suulla.

Samoin ajattelen. Harva asia kiihottaa yhtä paljon kuin mies, joka epätoivoisesti yrittää pidätellä tulemistaan eikä onnistu siinä. Tunnelma ei siitä lässähdä vaan päinvastoin, kiihotun lisää. Jos tietty mies ei sitten vaan vedä housuja jalkaan ja painu lähipubiin kaljalle. Oma mies on ihan aina herkillä, ja jos on pari päivää väliä niin ei kestä lähellekään minuuttiakaan. Siinä sitten vaan jatketaan hyväilyä sen jälkeen, usein hoitelee minut sormin siinä välissä. Seuraava kestää aina pidempään, mutta en muista, että olisi koskaan kestänyt muutamaa minuuttia pidempään. Hänellä on hyvin kosketusherkkä penis, voisiko liittyä siihen? Minusta se ei ole negatiivinen asia lainkaan, nopeasti tuleminen.

Vierailija
42/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että joka viides kestää ehkä sen yli minuutin. Onhan se toisaalta imartelevaa että kuulemma tuntuu liian hyvältä, mutta eihän siinä itse ehdi nauttimaan. Harmi että hyvän fuckbuddyn löytäminen on niin vaikeaa.

Jos mies herkkä, otan ensin suihin niin kyllä toisella ja varsinkin kolmannella kierroksella saat kunnolla.

Mikä oletus tää tuntuu olevan, että mies ensimmäisen kierroksen jälkeen jaksaa panna pitkään ja hartaasti? En minä vaan pysty, laukean silti nopeasti

Jos ei ensimmäisen eikä toisen kierroksen jälkeen, niin usein kolmannen tai neljännen jälkeen kyllä. Ai että, ne on mukavia vapaapäiviä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää kestäisikö kukaan mun naisen kanssa minuuttiakaan ekalla kerralla. On meinaan sellanen lypsykone sen pillu. Eka satsi kiireellä alta pois, seuraavassa satsissa kestää jo jonkin aikaa. En oo sellasta pillua toista kokenu. Eipä tee mieli vaihtaa. Varsinkin kun nainen haluu aina uuden kierroksen. Mä en tiedä mitä se tekee pillullaan mutta oon tyytyväinen että tekee.

Vierailija
44/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää kestäisikö kukaan mun naisen kanssa minuuttiakaan ekalla kerralla. On meinaan sellanen lypsykone sen pillu. Eka satsi kiireellä alta pois, seuraavassa satsissa kestää jo jonkin aikaa. En oo sellasta pillua toista kokenu. Eipä tee mieli vaihtaa. Varsinkin kun nainen haluu aina uuden kierroksen. Mä en tiedä mitä se tekee pillullaan mutta oon tyytyväinen että tekee.

Saako tulla kokeilemaan? Saat katsella, jos haluat.

Vierailija
45/255 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tulkoon omia aikojaa!

Vierailija
46/255 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos jollain teinipojalla tulee ensimmäisillä seksikerroilla nopeasti parissa minuutissa, mutta jos aikuinen mies tekee samaa, niin kiertoon lähtisi. Haluan ensin hyvää esileikkilämmittelyä jopa tunnin ja sitten rajua seksiä, mieluiten takaapäin niin kauan että tulen. Käytännössä joku 10-20 min itse penetroivaa seksiä on sopiva. Oikeasti haluan että tulen panemalla ja kaikki muu on melko turhaa.

Mitä naisella tarkoittaa että tulee panemalla?

Vierailija
47/255 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon.... valitettavasti.

Vierailija
48/255 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikpetterit saa multa tasan kaksi kertaa. Ekan ja vikan.

Vierailija
49/255 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai haluaa edes jotain lisää ,kunei muuten saa. Ja saako sittenkään. Siis nainen.

Vierailija
50/255 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten on tuo aika aina vain käynyt pitemmäksi, joskus tuntuu onko se vika mutta hyvä sellainen. Nykyään menee jo sellainen lähes puolikin tuntia ennen kuin homma valmis. 

Saa tulla naiset kokeilemaan jos haluaa...

Vierailija
51/255 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en laukea nopeasti, niin vaimo alkaa vähän ahdistumaan etten enää pitäisi häntä riittävän kuumana. Vaimo saa itsekin usein minuutissa ja joskus menee 5min mutta ei juuri koskaan kauemmin. Kun vaimo saa minuutissa ja multa menee 30min, niin se ei ole kovin hyvä homma.

Vierailija
52/255 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään pikaisistakin yhdynnöistä. Se on imartelevaa, kun mies ei kykene pidättämään tulemistaan. Yleensä kyllä jo kolmannella kerralla kestää pidempään, ja siinä saa yhdynnässäkin orkut, kun mulla menee siihen joku 10-15 min. Kun odottaa, että kulli taas kovenee, voi puuhailla kaikkea muuta kivaa käsillä ja suulla.

Samoin ajattelen. Harva asia kiihottaa yhtä paljon kuin mies, joka epätoivoisesti yrittää pidätellä tulemistaan eikä onnistu siinä. Tunnelma ei siitä lässähdä vaan päinvastoin, kiihotun lisää. Jos tietty mies ei sitten vaan vedä housuja jalkaan ja painu lähipubiin kaljalle. Oma mies on ihan aina herkillä, ja jos on pari päivää väliä niin ei kestä lähellekään minuuttiakaan. Siinä sitten vaan jatketaan hyväilyä sen jälkeen, usein hoitelee minut sormin siinä välissä. Seuraava kestää aina pidempään, mutta en muista, että olisi koskaan kestänyt muutamaa minuuttia pidempään. Hänellä on hyvin kosketusherkkä penis, voisiko liittyä siihen? Minusta se ei ole negatiivinen asia lainkaan, nopeasti tuleminen.

Ei minustakaan negatiivista ollenkaan vaan todella kiihottavaa. Nuo miehen ensimmäiset "hätäiset" laukeamiset voivat myös olla varsin voimakkaita, kauas lennähtäviä ja tykkään niistä hirveästi. Seuraavat jo huomattavasti laimeampia.

Vierailija
53/255 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta puumana, ja koin tuon minuutti munan. Onneksi oli esileikkinä vaan mun pillun nuolenta.

Oli kova ja tuntui ihanalle kun työntyi sisään.

Meinas nolona lähteä karkuun, sain jäämään ja kerroin että nyt pimppi on tosi liukas. Touhuttiin seuraavaan aamuun ja se oli oikeeta naimista.

Vierailija
54/255 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tuollaisia sekuntimunia tullut omalle kohdalle vastaan. Olisi kierrossa aika nopeasti.

.. kylläpä osaat olla kohtelias... samalla tavalla kaikki ne naiset jotka ei ota suihin kunnolla kannattaa laittaa kiertoon

Vierailija
55/255 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla tuohon on auttanut, kun vetää kuivat pois itsekseen ennen seksiin ryhtymistä. Riittää että iltapäivällä hoitaa isoimmat paineet pois, jos aikoo illalla harjoittaa yhdyntää. Ainoa ongelma tässä on, että jos vastoin kaikkia odotuksia vaimo tekeekin aloitteen, niin sitä ei pysty ennakoimaan.

Vierailija
56/255 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa!

Vierailija
57/255 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla laukeaminen ei ole jaksamisesta kiinni vaan herkkyydestä. En harrasta tumputusta niin ensimmäinen pati lähtee naisen kanssa nopeaan. Kun käytännössä minulla lerpahtaako vain vähän, ja jos hetken nuolen naistani laukeamiseen jälkeen, olen jo uudelleen kovana. Sitten kestää jo hienosti rytmikästä ja vaihtelevaa panoa.

Tämä. Jonnet vaan ei osaa.

Vierailija
58/255 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi luku on joka toinen

Vierailija
59/255 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat vonkuu löysine värkkeineen nopeaa tulemista,se on jo syy tulla ja lähtä muualle. Koko löysää lorttoa haluu ees panna

Vierailija
60/255 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laukee muutamalla pitkällä vedolla. Ei tarvi turhaan äheltää.

Joo, en välitä naisten toiveista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme