Joka viides mies laukeaa alle minuutissa
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.
Kommentit (255)
En käsitä tätä ajatusta siitä, että kyse olisi ikään kuin mitattavasta ominaisuudesta. Eihän kyse ole mistään koneesta. Minusta laukeaminen tapahtuu sitten kun se itse haluaa tapahtuvan. Aina voi hidastella välillä jos tuntuu että on menossa liian pitkälle liian aikaisin.
Olen joskus tavannut naisiakin, jotka - ehkä aiempien kokemustensa perusteella - ajattelevat yhdynnän tarkoittavan ikään kuin tehokkaan moottorin käynnistämistä ja sitten kaasun pohjassa pitämistä alusta hamaan katkeraan loppuun asti. Viimeiseksi sitten pitäisi taulukkolaskennan menetelmin tehdä vielä yhteenveto järjestelmän suorituskyvystä.
Me ollaan huvikseen otettu aikaa. Miehellä menee itsetehtynä 37 sekuntia nollasta ns. sataan, ja kun minä olen ohjaksissa niin puolitoista minuuttia. Tämä tulos siis kun yrittää tulla mahdollisimman nopeasti. Muutoin hallitsee kyllä käytön, eikä ole ongelmaa, mutta jos kysytään että kuinka nopeasti voit nopeimmillasi tulla, niin kyllä se on alle minuutti itse tehden :D
kun on oikein jännittävä tilanne, niin 20 sekuntiakin riittää
Eipä se oikein kivaa ole jos pitää aina pysähtyä ja olla liikkumatta tai vetästä ulos muutaman työnnön jälkeen. Että se siitä hidastelusta, siinä laskee erektiokin ja sitten pitäs kulli taas saada pystyyn imemällä tjsp että voi jatkaa. Fiilis menee molemmilta. Runkkailla voi hyvinkin aina muutaman vedon ja sitten pitää taukoa laukeamista pitkittäen, mut ei se toisen kanssa oikein toimi.
M43 kirjoitti:
Eipä se oikein kivaa ole jos pitää aina pysähtyä ja olla liikkumatta tai vetästä ulos muutaman työnnön jälkeen. Että se siitä hidastelusta, siinä laskee erektiokin ja sitten pitäs kulli taas saada pystyyn imemällä tjsp että voi jatkaa. Fiilis menee molemmilta. Runkkailla voi hyvinkin aina muutaman vedon ja sitten pitää taukoa laukeamista pitkittäen, mut ei se toisen kanssa oikein toimi.
Mulla riittää yks hidastus/pysähtyminen kun on ekan kerran laukeamassa. Seuraavaan kertaan meneekin pidempi aika. Mutta harvemmin pystyy ”kunnolla” panemaan putkeen montaa minuuttia ilman että ekan minuutin-kahden kohdalla pitäisi pysähtyä.
Mieheni on 1 muna mutta tuo voi myös olla hauska. Esm mies kauppan pukku koppin ja vähän käsipeliä housuissa ja kohta on herralla märkä läiskä farkuissa. Kiva sitten seurailla kaupassa kun koitaa piilotella =).
Kyllä sen hidastamisen saa toimimaan - harjoitus tekee mestarin :) Korvien välistä se kaikki on kiinni, myös erektio. Ei tarvitse pysähtyä kokonaan tai vetää ulos, kunhan vähän hidastaa juuri oikeassa kohdassa niin, ettei mene kriittisen rajan yli.
Mä kestän vaikka kolme tuntia yhtäasoittoa
Tällä palstalla joka viides mies laukeaa alle kolmessa minuutissa
Täällä palstalla on vain kovia ja kestäviä miehiä!
Voi sitä laukeamista säätä, vaatii vaan itsehillintää. Tarpeeksi kauan, kun pidättelee ja on laukeematta, niin yht äkkiä voi halut haihtua ja voisi vähempää kiinostaa. Ja lähtökohtaisesti, jos pitäisi pyrkiä noihin yli tunnin nainteihin, lopettaisin varmaan kokonaan...
Uskon kyllä noita maratooni panioita, mutta ette voi väittää sen olevan mukavaa jynssyttää tuntitolkulla ja pidätellä vai puuttuuko teiltä tunto vai ajattelette vaikka jalkapalloa, että ette kiihoitu.
Se nyt on selvää, että nainen saa orkuloita, mutta useimmille tapaamilleni riittää 1-muutamaan, joten maratoni ei ole heillekkään mieleen, yleisesti...
No, jokainen tykkää miten tykkää, ei oo multa pois...
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi yhdynnässä on toisinaan helpommin sanottu kuin tehty. Eräässä tutkimuksessa 73 prosenttia naisista kertoi tarvitsevansa suoraa klitoriksen stimulointia yhdynnän aikana saavuttaakseen orgasmin tai haluavansa sitä siksi, että orgasmi tuntui silloin paremmalta.
Marin kertoo ymmärtäneensä, että yksi hänen suurimmista mokistaan oli odottaa, että hän saisi orgasmin yhdynnästä.
– Nyt kun olen oppinut paljon enemmän siitä, kuinka naisen orgasmi toimii, ymmärrän, että se oli epärealistinen odotus, etenkin ihka ensimmäiseltä orgasmiltani kumppanin kanssa.
Koska klitoris ei saa juurikaan stimulaatiota yhdynnässä, voi orgasmin saaminen olla vaikeaa.
– Hermopäätteiden kannalta minulla on tapana sanoa, että yhdyntä on naiselle sama kuin miehelle kivesten silittäminen. Se voi tuntua hyvältä, mutta suurimmalle osalle ihmisistä se ei vain ole tarpeeksi stimulaatiota, että se johtaisi orgasmiin.
Seksiterapeutti Vanessa Marin kirjoittaa MindBodyGreen-sivustolla kamppailleensa yllättäen itsekin orgasmien kanssa.
Tämä on kyllä niin totta!
Naurettavaa roskaa taas tämä ketju täynnä. Veikkaan, että miehet trollaamassa ja juuri naisten mielipiteitä ei ole.
Valtaosa naisista ei saa orgasmia penetraatiolla, tämä on fakta. Miksi siis sillä olisi suurtakaan merkitystä kauanko se mies hinkkaa munaansa sinne pilluun? Naisesta voi huolehtia ennen panoa ja sen jälkeen niin, että miehen orgasmia kohti nainen on saanut useamman.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi yhdynnässä on toisinaan helpommin sanottu kuin tehty. Eräässä tutkimuksessa 73 prosenttia naisista kertoi tarvitsevansa suoraa klitoriksen stimulointia yhdynnän aikana saavuttaakseen orgasmin tai haluavansa sitä siksi, että orgasmi tuntui silloin paremmalta.
Marin kertoo ymmärtäneensä, että yksi hänen suurimmista mokistaan oli odottaa, että hän saisi orgasmin yhdynnästä.
– Nyt kun olen oppinut paljon enemmän siitä, kuinka naisen orgasmi toimii, ymmärrän, että se oli epärealistinen odotus, etenkin ihka ensimmäiseltä orgasmiltani kumppanin kanssa.
Koska klitoris ei saa juurikaan stimulaatiota yhdynnässä, voi orgasmin saaminen olla vaikeaa.
– Hermopäätteiden kannalta minulla on tapana sanoa, että yhdyntä on naiselle sama kuin miehelle kivesten silittäminen. Se voi tuntua hyvältä, mutta suurimmalle osalle ihmisistä se ei vain ole tarpeeksi stimulaatiota, että se johtaisi orgasmiin.
Seksiterapeutti Vanessa Marin kirjoittaa MindBodyGreen-sivustolla kamppailleensa yllättäen itsekin orgasmien kanssa.
Vähän ihmetyttää mitä järkeä valittaa, ettei klitoris saa yhdynnässä stimulaatiota. Saa vallan helposti, jos häpyjä hierotaan yhteen. Miehen tai naisen omalla painolla tehdyllä hieronnalla saa enemmän painetta ja hierontaa kuin sormilla tai ainakin ajaa ihan saman asia. Vaikutus voimistuu mitä paksumpi kalu ja mitä enemmän venyttää pillua. Näin meillä aina tehty ja vaimo saanut orgasminsa.
Voi toki olla, että jos jonkun naisen häpykumpu on niin olematon, ettei klittaan kohdistu painetta. Mutta luulisi jonkun asennon siihenkin auttavan.
Sinänsä ei ole väliä, millä klittaa hieroo, pääasia että nainen saa orgasminsa. Ei ole keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa roskaa taas tämä ketju täynnä. Veikkaan, että miehet trollaamassa ja juuri naisten mielipiteitä ei ole.
Valtaosa naisista ei saa orgasmia penetraatiolla, tämä on fakta. Miksi siis sillä olisi suurtakaan merkitystä kauanko se mies hinkkaa munaansa sinne pilluun? Naisesta voi huolehtia ennen panoa ja sen jälkeen niin, että miehen orgasmia kohti nainen on saanut useamman.
Taas totta kyllä. Miestuossa kommentoi, että aivan totta.
Onhan se naiminen kivaa ja kiihottavaa, ja sitten kun mies antaa kunnon orgasmin, on valtavan upeeta. ja ennenkin...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole fakta, älä vääristele. Valtaosa naisista saa jos samalla klitoris saa hyväilyä tavalla tai toisella. Saanattomia on selkeä vähemmistö.
Taidan olla melko poikkeuksellinen mies.
Minulle ei ole useinkaan helppoa tulla seksissä, etenkään yhdynnässä.
Kun aloin seurustella ja harrastaa seksiä tulevan vaimoni kanssa, hän sai muutamien seksikertojen jälkeen kanssani orgasmin, mutta minulla kesti kauemmin, ennen kuin aloin hänen kanssaan saada. En vieläkään saa joka kerta, mutta ehkä 3/4 kerroista se onnistuu.
Vaimolla ei käytännössä juuri koskaan jää orgasmi saamatta, usein tulee yhden session aikana parikin.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla melko poikkeuksellinen mies.
Minulle ei ole useinkaan helppoa tulla seksissä, etenkään yhdynnässä.
Kun aloin seurustella ja harrastaa seksiä tulevan vaimoni kanssa, hän sai muutamien seksikertojen jälkeen kanssani orgasmin, mutta minulla kesti kauemmin, ennen kuin aloin hänen kanssaan saada. En vieläkään saa joka kerta, mutta ehkä 3/4 kerroista se onnistuu.
Vaimolla ei käytännössä juuri koskaan jää orgasmi saamatta, usein tulee yhden session aikana parikin.
Mites oletko nuorena runkannut ollenkaan? Monesti nopea laukeaminen johtuu siitä kun on oppittu tulemaan "väärin". Salaa kiinnijäämisen pelossa nopeasti vaan mällit nessuun. Tai sitte olet vain runkannut oikein, nauttien ja pitkittäen.
Vierailija kirjoitti:
Minuuttimunat ja matalan tai olemattoman libidon omaavat seksikielteiset naiset sopivat hyvin yhteen, toivottavasti löytävät toisensa.
Osuvasti sanottu. Munastani en ole koskaan voinut olla varma kauanko se kestää. yli puoli tuntia on aina ollut liikaa. Nopein niin sekunteja ettei oisi kannattanut riisua.
Olin jonkin aikaa naisen kanssa jolla oli kuukausi halut. Kiertonsa mukaan noin 4-7 päivää halusi ja sitten oli monta viikkokoa haluton. Nopeasti tulemisesta kilahdin. Kerroin että vttu kun täällä ei saa moneen viikkoon muuta kuin omaa kättä. Siitäkin loukkantui kun hän ei riitä.
No ei maksimissan viikko seksiä kuukaudessa riitä mitenkään.