Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan harrastaa yhden yön juttuja, niin kulli on heti kovana kuin aasin jalka ja lasti lentää hetkessä. Pitkittyneessä parisuhteessa minulla taas ei edes seiso, koska ei kiihota homma enää yhtään.

Vierailija
22/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuttimiehet on hanurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö edes kananmunaa minuuttimunana.

Vierailija
24/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä malliesimerkki siitä, että yhtä sanan paikkaa vaihtamalla asian merkitys muuttuu, mutta on silti totta:

-Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

-Joka mies laukeaa alle viidessä minuutissa

Vierailija
25/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutioteorian mukaan uroksen ei kannata tuhlata energiaansa turhan vatvomiseen vaan heittää mällit mahdollisimman äkkiä peräseinään, ennen kuin kiimaiset lajikumppanit tulevat ruinaamaan pesää.

Vierailija
26/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tuollaisia sekuntimunia tullut omalle kohdalle vastaan. Olisi kierrossa aika nopeasti.

Jäi hieman epäselväks. Tarkoitatko nyt kuukautiskiertoa?

Vierailija
27/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ratkaisu: https://www.hotlips.fi/kampanjat/tuote/puudutussuihke-miehille-stud-100…

Ja toimii joka kerta. Ihan joka kerta. En vaihtaisi pois, eikä rouvakaan. Nautitaan toisistamme 😍❤️

ÄLKÄÄ KOSKEKO TUOHON SUIHKEESEEN!

Todennäköisesti ei ole testattu mitenkään. Meillä aiheutti hirveän allergisen reaktion. Punoitusta, peniksen nahan hilseilyä, tulehdus. Kesti pari viikkoa että lopulta helpotti.

..kun muna tipahti kokonaan pois :(

Vierailija
28/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tuollaisia sekuntimunia tullut omalle kohdalle vastaan. Olisi kierrossa aika nopeasti.

Siinäpä sulle miettimistä.

Vierailija
29/255 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sulle miettimistä.

Varmaankin!

Vierailija
30/255 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ratkaisu: https://www.hotlips.fi/kampanjat/tuote/puudutussuihke-miehille-stud-100…

Ja toimii joka kerta. Ihan joka kerta. En vaihtaisi pois, eikä rouvakaan. Nautitaan toisistamme 😍❤️

Todennäköisesti ei ole testattu mitenkään. Meillä aiheutti hirveän allergisen reaktion. Punoitusta, peniksen nahan hilseilyä, tulehdus. Kesti pari viikkoa että lopulta helpotti.

..kun muna tipahti kokonaan pois :(

LOL 😂😂

Vierailija
31/255 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtikoon omista tulemisistaan :)

Vierailija
32/255 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään pikaisistakin yhdynnöistä. Se on imartelevaa, kun mies ei kykene pidättämään tulemistaan. Yleensä kyllä jo kolmannella kerralla kestää pidempään, ja siinä saa yhdynnässäkin orkut, kun mulla menee siihen joku 10-15 min. Kun odottaa, että kulli taas kovenee, voi puuhailla kaikkea muuta kivaa käsillä ja suulla.

Vierailija
33/255 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laukea kyllä "kiitos" ssri. Saa selitellä, että vika ei ole sinussa vaan minussa. Tuosta lääkkeestä on päästävä eroon, korjatkoon vaikka kuolema.

Vierailija
34/255 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että joka viides kestää ehkä sen yli minuutin. Onhan se toisaalta imartelevaa että kuulemma tuntuu liian hyvältä, mutta eihän siinä itse ehdi nauttimaan. Harmi että hyvän fuckbuddyn löytäminen on niin vaikeaa.

Vierailija
35/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että joka viides kestää ehkä sen yli minuutin. Onhan se toisaalta imartelevaa että kuulemma tuntuu liian hyvältä, mutta eihän siinä itse ehdi nauttimaan. Harmi että hyvän fuckbuddyn löytäminen on niin vaikeaa.

Jos mies herkkä, otan ensin suihin niin kyllä toisella ja varsinkin kolmannella kierroksella saat kunnolla.

Vierailija
36/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itse olen vuosia käyttänyt stud satasta ja mitää ongelmia ei ole koskaan ilmennyt. Suositus.

Jep, ja koska sulla ei ole ollut oireita niin ei kenelläkään muullakaan? Ihan hirveät kokemukset meillä, sanoit sinä Stud-kauppias mitä sanoit. Suosittelen ainakin kokeilemaan ensin jonnekin vähemmän herkille alueille...

Vierailija
37/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en laukea kyllä "kiitos" ssri. Saa selitellä, että vika ei ole sinussa vaan minussa. Tuosta lääkkeestä on päästävä eroon, korjatkoon vaikka kuolema.

Kannattaa vaihtaa lääkettä ennemmin kuin myöhemmin ja toivoa että tilanne palautuu normaaliksi. 

Vierailija
38/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies herkkä, otan ensin suihin niin kyllä toisella ja varsinkin kolmannella kierroksella saat kunnolla.

Mikä oletus tää tuntuu olevan, että mies ensimmäisen kierroksen jälkeen jaksaa panna pitkään ja hartaasti? En minä vaan pysty, laukean silti nopeasti

Vierailija
39/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oletus tää tuntuu olevan, että mies ensimmäisen kierroksen jälkeen jaksaa panna pitkään ja hartaasti? En minä vaan pysty, laukean silti nopeasti

Minulla laukeaminen ei ole jaksamisesta kiinni vaan herkkyydestä. En harrasta tumputusta niin ensimmäinen pati lähtee naisen kanssa nopeaan. Kun käytännössä minulla lerpahtaako vain vähän, ja jos hetken nuolen naistani laukeamiseen jälkeen, olen jo uudelleen kovana. Sitten kestää jo hienosti rytmikästä ja vaihtelevaa panoa.

Vierailija
40/255 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin tarkoitus on saada ne siemenet sinne kohdunsuulle itämään. Mitä nopeammin, sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän