Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka viides mies laukeaa alle minuutissa

Vierailija
03.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/201802132200737814 Nopeaa on toiminta. No jää aikaa muille hommille.

Kommentit (255)

Vierailija
241/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä johonkin kolmen vartin rynkytykseen jo varmastikin moni nainen kyllästyisi. Saati että märäksi elokuvatyyliin räityt paikat sellaista edes kestäisikään.

Kunnon luonnollisesti kostuneeseen ja kiihottuneeseen riittää lyhyempikin sessio sillä siinä on nainenkin halukas ja ei tarvi syljeskellä häntä märäksi.

Vierailija
242/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikapanot kunniaan! Huokehtikaa omista orkuistanne!

Ei kannata sitten ihmetellä kun nainen ei halua selsiä. Mies käyttää naista saadakseen orgasmin ja naisen pitää tyydyttää itsensä. Ei naisen hyödytä siis ryhtyä miehen kanssa seksiin ollenkaan.

Miehet eivät osaa koskaan antaa naisille mitään hyvää.

Höpö höpö poikkien juttuja minä ainakin hoitelen naiselle orgasmin 1-2 kertta enen panoja ja siinä vaihessa kyllä se nainenkin tule jo 3 kerran. Tuolla saldolla nainenkin on suravalla kerralla mukan jutussa. Naiminen sitten naisen mukaan 5 min -> tilanteen ja kiiman mukaan

Mies: 49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikapanot kunniaan! Huokehtikaa omista orkuistanne!

Ei kannata sitten ihmetellä kun nainen ei halua selsiä. Mies käyttää naista saadakseen orgasmin ja naisen pitää tyydyttää itsensä. Ei naisen hyödytä siis ryhtyä miehen kanssa seksiin ollenkaan.

Miehet eivät osaa koskaan antaa naisille mitään hyvää.

Höpö höpö poikkien juttuja minä ainakin hoitelen naiselle orgasmin 1-2 kertta enen panoja ja siinä vaihessa kyllä se nainenkin tule jo 3 kerran. Tuolla saldolla nainenkin on suravalla kerralla mukan jutussa. Naiminen sitten naisen mukaan 5 min -> tilanteen ja kiiman mukaan

Mies: 49

Meillä vaimo ei tykkää orgasmin jälkeisestä seksistä. Enne lapsia ei ollut koskaan saanut yhtä orgasmia enempää.

Vierailija
244/255 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasso, nyt on kyllä osaamattomat ollu taas äänessä. Kaikki naiset ovat erinlaisia mutta kaikki naiset jotka olen tavannut ovat pitäneet pitkistä yhdynnöistä. Ei ole kukaan koskaan valittanut muuta kuin että pillu on hellänä. Mutta se korjaantuu kyllä päivässä tai kahdessa. Kiitosta on tullut. Pitää vähän osata lukea tilanetta ja kuunella naista mitä hän haluaa. Naiset ovat minulle monesti valittaneet 3 minutin munista jotka jättävät naisen kylmäksi. Kaverit kuulemma vielä jälkeenpäin ovat väittäneet "että jos kestää pidempään kuin 3 minuuttia niin ei tunnu hyvältä, ja naisessa on jotain vikaa silloin"

Jokainen pelaa niillä korteilla mitkä on jaettu. Mutta turha huudella ja haukkua naisia jos ase laukee lahkeeseen. Opetelkaa käyttämään sitä!

M48

Vierailija
245/255 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasso, nyt on kyllä osaamattomat ollu taas äänessä. Kaikki naiset ovat erinlaisia mutta kaikki naiset jotka olen tavannut ovat pitäneet pitkistä yhdynnöistä. Ei ole kukaan koskaan valittanut muuta kuin että pillu on hellänä. Mutta se korjaantuu kyllä päivässä tai kahdessa. Kiitosta on tullut. Pitää vähän osata lukea tilanetta ja kuunella naista mitä hän haluaa. Naiset ovat minulle monesti valittaneet 3 minutin munista jotka jättävät naisen kylmäksi. Kaverit kuulemma vielä jälkeenpäin ovat väittäneet "että jos kestää pidempään kuin 3 minuuttia niin ei tunnu hyvältä, ja naisessa on jotain vikaa silloin"

Jokainen pelaa niillä korteilla mitkä on jaettu. Mutta turha huudella ja haukkua naisia jos ase laukee lahkeeseen. Opetelkaa käyttämään sitä!

M48

Nyt on vaffat kaffet!

Vierailija
246/255 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko laittaa sinne ahtaaseen Anneliin koko ajan. Vetäkää etupeppuun niin kestätte paremmin. 

Vierailija
247/255 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eihän seksi ole pelkkää yhdyntää.

No kyllä se nyt vaan on

Sana seksi ja sana yhdyntä ovat synonyymejä. Seksuaalisuus, esileikit, seksileikit, ja erotiikka tarkoittavat puuhastelua joka liittyy läheisesti seksin eli seksiaktin suorittamiseen.

Vierailija
248/255 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo häpee olla noppee. Itse reisille - n. 5min.Sille välille tulen. Kymmenistä naisista yksi on vain valittanut. On kuitenkin pitkiä suhteitakin ollut.Sitten alkaa olla liian tuttu pillun kun kestää 5 Min. Joutaa vaihtoon

Vierailija
249/255 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eihän seksi ole pelkkää yhdyntää.

No kyllä se nyt vaan on

Sana seksi ja sana yhdyntä ovat synonyymejä. Seksuaalisuus, esileikit, seksileikit, ja erotiikka tarkoittavat puuhastelua joka liittyy läheisesti seksin eli seksiaktin suorittamiseen.

Ennen seksin aloittamista on aivan paikallaan tarkka käsitemäärittely;  mitä todella ollaan tekemässä, kun puhutaan seksistä.

Miten seksiaktin "suorittaminen" suhteutuu yhdyntään? Yhdyntä osana seksiaktia?

Nfnfn
250/255 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla olis kyl hyvä olla sekuntikello mukana. Sais vähän realismia. 10 min on jo todella pitkä aika. Mikäli ei ole joku tantra/ vanilja seksi kyseessä. Suurin osa suomalaisista miehistä ei jaksa olla edes lähetys saarnaaja asennossa noin kauan. 

Mä otin joku aika sitten caverjet pistoksen ja videoitiin vaimon kanssa koko sessio. Olen hyväkuntoinen mies mut 5min kesti eka laaki takaapäin. Siitä lähetyssaarnaajaan 2 laaki 13min kohdalla.

Mä ja vaimo oltiin tuossa vaiheessa jo ihan hiestä märkänä, lakanat liimautu vaimon selkään yms.  45min niin olis saanu ostaa uuden sängyn.

Vierailija
251/255 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamunia koko sakki. 

Vierailija
252/255 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtut en tiedä kun en ole päässyt kokeilemaan!!!

Vierailija
253/255 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole tästä ikinä kärsinyt.  Vähän päinvastoin menee

Vierailija
254/255 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laukeavat aina oikea-aikaisesti. Monilla naisilla on myöhäaikainen kliimaksi.

Vierailija
255/255 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristamalla pitenee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi