Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani löi luokkakaverityttöään

Vierailija
16.12.2013 |

Eli minulla on 12-vuotias poika. Tämä luokkakaveri (joka on siis tyttö), oli "kiusannut" poikaani, joka oli sitten lyönyt tätä tyttöä naamaan. Tyttö oikeasti KERJÄSI verta nenästään. Ja poikani on tietysti ainoa syyllinen. Tosi kiva. Tytöltä oli siis tullut verta nenästä, ei vissiin minun tietääkseni suurempia vammoja tullut. Opettaja soitti minulle siis tänään, lyönti oli sattunut koulualueella n. 15 minuuttia sen jälkeen, kun koulu loppui. Poika oli jo ehtinyt kotiin (asuu koululta 500metrin päässä), ja oli ollut jo pari tuntia kotona, ennen kuin ope soitti. Pojalle oli noussut kuume, ja piti (open määräyksestä) pakottaa 39 asteen kuumeessa pyytämään anteeksi tältä tytöltä. Ärsyttää nyt vain vähän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen hutsunalku, joka ruinaa turpaansa ja sen jälkeen uhriutuu kun joku lyö. Minkähänlainen akka tuosta tulee isona.

Vierailija
22/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi puuttua pojan väkivaltaiseen käytökseen jo nyt.

Tyttö ei tehnyt mitään laitonta ja väärää, vaan sinun poikasi teki. Hän löi. Se on laitonta. Se on väärin. Poikasi on syyllinen.

Siinä mielessä olet oikeassa, ettei vittuilu ja kiusaaminen ole laitonta. Väkivalta sen sijaan on. Näin ollen pojille, jotka oppivat varsin nuorina käsittelemään ongelmia myös väkivallalla, on opetettava epäsuoria keinoja mahdollisimman ajoissa. Poikien kesken tappelu käy laatuun, mutta tytön toimiessa vittuilijana on pojan käytettävä älykkäämpiä keinoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän