Mies valittaa kun en ikinä koske hänen pippeliinsä
Kommentit (57)
Itse olisin jo heivannut tuollaisen muijan. Onneksi emäntäni ottaa suihin usein ja loppuun asti. Myönnän, olen onnellinen mies :D
Miks näistä jutuista aina vaan puhutaan näin päin, että mitä nainen tekee miehen vehkeelle ja kuinka kiimaisia jotkut naiset siihen ovat ja kuinka se tekee miehen onnelliseksi... jotenki niin mies/mulkkukeskeisiä nää jutut aina. Missä jutut siitä, mitä miehet tekee naisen värkille, kuinka tärkeää se on naiselle ja kuinka jotkut miehet ovat siihen hommaan aivan villinä?...
Kultamarja kirjoitti:
Miks näistä jutuista aina vaan puhutaan näin päin, että mitä nainen tekee miehen vehkeelle ja kuinka kiimaisia jotkut naiset siihen ovat ja kuinka se tekee miehen onnelliseksi... jotenki niin mies/mulkkukeskeisiä nää jutut aina. Missä jutut siitä, mitä miehet tekee naisen värkille, kuinka tärkeää se on naiselle ja kuinka jotkut miehet ovat siihen hommaan aivan villinä?...
No pistä uus otsikko niin varmasti tulee kommenttejakin.
Tuosta suihinoton tai käsityön kestosta. Oli eräs kumppani joka kertoi olevansa hidas laukeamaan. Olin valmistautunut piiiitkään sessioon. Mutta loppujaan joka kerta hän tuli mielestäni varsin nopeasti. Ei siinä käsi tai suu puutunut. Oli oikeastaan vaan kivaa hyväillä.
Kyllä siinä itsetunto tällä naisella kasvoi aikamoisen loikkauksen, kun sain tyydytettyä itseään "hankalana" pitävän miehen.
Vastapainoksi minä olen oikeasti hyvin hidas. Lähemmäs tunti voi mennä. Ei siis todellakaan mitään pikaisia, jos minut haluaa tyydyttää orkkuun asti. Toki nautin muustakin, ei se orgasmi ole ainoa juttu seksissä.
ITSELLÄ TULEE RUNSAASTI TOUHUTIPPOJA,
MUTTA VAIMO INHOAA LIMASTA NUPPIA.
ASIA RATKAISTU VINYYLI KÄSINEILLÄ JOITA ON AINA YÖ PÖYDÄN LAATIKOSSA
Ei meilläkään vaimo koske minuun kädellä suuta en ole edes viitsinyt kysyä, koska minun vehkeeseen koskeminenkin on kuulemma niin iljettävää. Oli se miten suihkunraikas tahansa. On kuulemma niin niljakas. Kyllä tämä alkaa aika ongelma olla, kun 50 ei ihan tuosta vaan pysy seisokki yllä. Minä kyllä pidän niin koskettelusta ja suulla kiihottamisesta ja se kyllä tuntuu hyvin kelpaavan. Välillä kyllä vaimon mielestä olen niin tuhma. Eli voihan vaan olla, että 20 vuotta yhdessä ei ole kainoutta vielä vaimosta poistanut. No onneksi haluaa kuitenkin pimpillään koskettaa munaani. Eli onhan sekin.
Anna miehellesi intiimihierontaa. Ota liukkaria ja aseta kämmenesi miehesi peniksen ympärille niin että peukalot ovat vierekkäin ja sitten liikuttelet edestakaisin. Mieheni on pitänyt tuosta aivan valtavasti. N44
Oi oi, tuosta minäkin pitäisin. Pitää vaimolle ehdottaa, että noin sen koskettelu voisi aloittaa.
Naisena olisi outoa olla koskematta miehen kaluun, koskeehan hänkin minuun.. Itseasiassa kädellä hyväily on kiihottavaa ja innostaa ainakin minua kovasti..
Vanha ketju mutta joo. Kyl se suuseksi on tärkeää kunhan se on molemminpuolista ja nautinnollista.
Minun naiseni sanoo ettei voi kovin kauan ottaa suihin koska rupeaa leukaan sattumaan (2-5min).
sitten aina sanoo että ei mahdu kunnolla suuhun kun kova seisokki päällä. Tottahan se on ei siinä.
Itse puolestaan pyrin koskettelee klitorista ja nuolen ylhäältä alas päin.
Naisten kannattaisi osoittaa miehen kalulle, että arvostavat ja rakastavat sitä. Sen huomioiminen on ihan yhtä tärkeää kuin pillun huomioiminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään vaimo koske minuun kädellä suuta en ole edes viitsinyt kysyä, koska minun vehkeeseen koskeminenkin on kuulemma niin iljettävää. Oli se miten suihkunraikas tahansa. On kuulemma niin niljakas. Kyllä tämä alkaa aika ongelma olla, kun 50 ei ihan tuosta vaan pysy seisokki yllä. Minä kyllä pidän niin koskettelusta ja suulla kiihottamisesta ja se kyllä tuntuu hyvin kelpaavan. Välillä kyllä vaimon mielestä olen niin tuhma. Eli voihan vaan olla, että 20 vuotta yhdessä ei ole kainoutta vielä vaimosta poistanut. No onneksi haluaa kuitenkin pimpillään koskettaa munaani. Eli onhan sekin.
Tämähän oli melkein kuin olisin itse kirjoittanut.
Vaimon on vaikea koskea kulliini käsin, joskus harvoin hyväilee palleja tai runkkaa pienen hetken.
Suihinotto on ihan nou-nou, jostain syystä. Ei kuulemma pysty.
Aikani olen tätäkin jaksanut katsella, mutta nykyään rupeaa jo tuntumaan siltä, että olikohan tämä taival tässä.
Kun ei vaan voi ymmärtää moista, kun itse kyllä nuolen, imen ja sormetan.
Kultamarja kirjoitti:
Kuinka joku voi olla näin typerä ja näköalaton? Ketjussa jossa miehen vehkeeseen ei haluta koskea, nainen ihmettelee missä ketju missä miehet ovat villinä..🤦🏻 väitän että nää sun ulostulot vähentää radikaalisti miesten ja naisten intoa puhua mistään hyvästä. Tiedätkö, että ihminen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaa?
Vaimolla leukaluut naksuu pahasti suihin ottaessa. Kerran jäi muna suuhun nalkkiin kun meni leuat sijoiltaan minusta se oli kiihottavaa ja laukesinkin aika nopsaan.
Kai se nyt on vähän niinkuin se juttu, että niitä kumppanin sukupuolielimiä hyväillään seksin aikana, puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Kultamarja kirjoitti:
Kuinka joku voi olla näin typerä ja näköalaton? Ketjussa jossa miehen vehkeeseen ei haluta koskea, nainen ihmettelee missä ketju missä miehet ovat villinä..🤦🏻 väitän että nää sun ulostulot vähentää radikaalisti miesten ja naisten intoa puhua mistään hyvästä. Tiedätkö, että ihminen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaa?
Tässä on kyseessä tuo yksi kylähullu. Haluaa tasa-arvoista seksi miehille ja naisille ja sitten kirjoittelee tommosia. Ei kannata ottaa milläänlailla vakavasti tuota naista. Rakastaa kai omaa ääntänsä.
Jokaikinen aamu hieron mieheni kullia ja palleja, melkein joka aamu otan myös suihin, usein laitan kulliin liukkaria (jollen ole ottanut suuhun) ja annan hierontaa.Sehän on todella ihanaa homma. Kunkatsotaan aamutelkkaria, laitan
tyynyn mieheni vatsanpäälle ja siinä sitten hommailen, mikäs sen mukavampaa.
Mies kyllä kehrää.
Tyypillistä miehistä ajattelua, että naisen pitäisi koskea hänen elimeensä. Ihan itte voisi hoidella ällöttävän elimensä koskettelun, jos sitä nyt tarttee koskea.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:42"]
Mutta en ole kertaakaan ottanut suihin niin, että mällit ois lentäny :/. Tietenkin mieheni on pitkäkestoinen ja tiedän, etten itse jaksaisi olla muna suussa 20 minuuttia.
[/quote]
Eihän sitä ole pakko niellä jos ei pysty. Valuttaa pois suupielistä. Tuletko itse helposti suuseksillä? Saatko 5 minuutissa? Kyllä miehelläkin suu ja kieli väsyvät kun pillua lipittää kauan. Ei siinä seisokki pysy, saattaa tunnelma latistua kokonaan kun on liian työlästä. Sormetukseen ja vibraan tottunut nainen ei tule ihan pienellä lipomisella.
[/quote]
Oon sen verran vaikea, että en saa koskaan suuseksissä saatika muutenkaan miehen avustuksella. Vain oman sormen avulla. Sen takia mulle annettu suuseksi voikin kestää vaikka vaan pari minuuttia, ei ole mulle niin välttämätöntä. En myöskään tiedä laukeaisko mieheni edes sen 20 minuutin jälkeen. Hänkin tarvitsee melkein aina oman kätensä viimeistelyyn.