Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko pimpissänne olleen peniksen suuhunne kesken seksin?

Vierailija
27.07.2015 |

Jos miehenne vaatii "kannustusta" kesken seksin, otatteko peniksen suuhunne heti sen jälkeen, kun se on ollut pimpissänne? Minulla on ensimmäistä kertaa tyttöystävä, joka tätä ei halua tehdä, vaan pitäisi mennä pesemään kulli kesken touhujen. Aiemmat kumppanit eivät ole nirsoilleet tässä asiassa, joten olen hieman hämmentynyt. Ko. kumppanin hygienia on 5/5 enkä ole ikinä haistanut hänen alapäässään mitään vähänkään epämiellyttäviä tuoksuja. Silti häntä puistattaa ajatus siitä, että työntäisin penikseni hänen suuhunsa kesken panemisen, kun hän itse on jo saanut orgasminsa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Hyi. Eikä kukaan minun miehistäni ole tarvinnut mitään "kannustusta". Ap voisi nyt vain mennä itseensä ja pohtia velttokullisuutensa syitä.

Vierailija
2/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:50"]

En todellakaan. Hyi. Eikä kukaan minun miehistäni ole tarvinnut mitään "kannustusta". Ap voisi nyt vain mennä itseensä ja pohtia velttokullisuutensa syitä.

[/quote]

Just joo, sitten vaaditaan kyllä, pitäis miesten nuolla spermaista vittua. Haloo äly älä jätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otan. Toisena kommentoiva taas osoittaa miten ymmärtäväistä ja avarakatseista (tai nuorta ja täysin kokematonta) av-porukka on. Tottakai miehelle voi osua päiviä, jolloin tarvitsee kannustusta tai muuten vaan on kiva imaista vähän esim asentoa vaihtaessa. Ja koska joku älypää seuraavaksi kysyy tehdäänkö näin myös anaalia harrastettaessa, niin vastaus on ei.

Vierailija
4/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otan. Maistun hyvältä. Tai oikeastaan aika vaisulta, mutta kuitenkin. Meneekö tuolla tyttöystävällä se hygienia vähän yli? Sellaisilla ihmisillä yleensä törmää näihin "en suutele suuseksin jälkeen, en ota suihin kesken kisojen, käytä kumia ettet suotta sotke mun paikkoja, laukea talouspaperiin(!)" Ja toisin päin oon kuullu sellasen jutun, että mies suostuu sormettamaan kumihanskat kädessä. Näitä riittää. En siis väitä, ettätyttöystävälläsi olisi tällainen ongelma. Voihan olla ettei vain halua suuhunsa mitään eritteitä tai kokee itsensä saastaiseksi eläimeksi eikä se puhdas madonna anna sen eläimen nauttia kunnolla:) Tosin toi viimeinen vaihtoehto liittyy varmaan enemmänkin johonkin mielen ongelmiin.

N32v

Vierailija
5/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:11"]

Joo, otan. Maistun hyvältä. Tai oikeastaan aika vaisulta, mutta kuitenkin. Meneekö tuolla tyttöystävällä se hygienia vähän yli? Sellaisilla ihmisillä yleensä törmää näihin "en suutele suuseksin jälkeen, en ota suihin kesken kisojen, käytä kumia ettet suotta sotke mun paikkoja, laukea talouspaperiin(!)" [/quote]

Ei oikeastaan. Tyttöystävä rakastaa yli kaiken ottaa minulta mällit suuhun/pimppiinsä/rinnoilleen. Omien eritteiden kohdalla lyökin sitten estot päälle. AP

Vierailija
6/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:50"]

[/quote]

Just joo, sitten vaaditaan kyllä, pitäis miesten nuolla spermaista vittua. Haloo äly älä jätä.

[/quote]Passiivin käyttö on henkistä laiskuutta. Kuka vaatii? Minä en ole sellaista koskaan vaatinut. Itse asiassa kiellän miestäni tekemästä sitä, vaikka hän haluaisi. terkuin: 2

Vierailija
7/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:11"]

Joo, otan. Maistun hyvältä. Tai oikeastaan aika vaisulta, mutta kuitenkin. Meneekö tuolla tyttöystävällä se hygienia vähän yli? Sellaisilla ihmisillä yleensä törmää näihin "en suutele suuseksin jälkeen, en ota suihin kesken kisojen, käytä kumia ettet suotta sotke mun paikkoja, laukea talouspaperiin(!)" [/quote]

Ei oikeastaan. Tyttöystävä rakastaa yli kaiken ottaa minulta mällit suuhun/pimppiinsä/rinnoilleen. Omien eritteiden kohdalla lyökin sitten estot päälle. AP
[/quote]

Ehkä hän sitten tosiaankin kokee itsensä jotenkin likaiseksi? Voihan siihen olla jotain alitajuisia estoja, tunnelukkoja tai epävarmuutta itsestä taustalla. Mene ja tiedä, mutta kovin tuoreelta tyttöystävältä ei ehkä kannata mennä utelemaan sisäisestä likaisuuden tunteesta:)

N32v

Vierailija
8/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ..

enkä edes pidä sitä likaisena, tosin se ei erityisesti kiihotakkaan. Mutta siitä kiihotun kyllä kun mieheni nuolee spermaisen pilluni, saan siitä jopa joskus toisen orgasmin

Vierailija
9/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Omia nesteitänihän ne vaan on.

Vierailija
10/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan miten sitä on kiihottunut,

siitä kiinni, maistuuko limakalvot vai ei

Vierailija
11/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:04"]

Tottakai otan. Toisena kommentoiva taas osoittaa miten ymmärtäväistä ja avarakatseista (tai nuorta ja täysin kokematonta) av-porukka on. Tottakai miehelle voi osua päiviä, jolloin tarvitsee kannustusta tai muuten vaan on kiva imaista vähän esim asentoa vaihtaessa. Ja koska joku älypää seuraavaksi kysyy tehdäänkö näin myös anaalia harrastettaessa, niin vastaus on ei.

[/quote]

En tajunut kommenttiasi ton kakkosen kohdalla. Eli minun, eikö tämä olekkaan tasa arvoista?M50+.

Vierailija
12/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, ajatus ällöttää. 

Jos mies kaipaa rohkaisua, niin sillon autetaan kädellä. 

Vierailija
13/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulukkua en ota suuhun, sille on oma paikkansa alaosastolla

Vierailija
14/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ota, hyi helvetti! Enkä itse ainakaan vaadi miestä nuolemaan spermaista alakertaa, miksi ihmeessä niin tekisin? Yököttävää.

Vierailija
15/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan Tottakai. Mutta ihan omasta halusta, mieheni ei ole koskaan tarvinnut mitään kannustusta. Kiimassa vaan tekee joskus mieli maistaa myös omia mehuja. :)

Vierailija
16/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä nuollaan kullia kiihkolla, kun se tulee pillusta ulos. Molemmin puolin kiihottavaa. Myös itse suostun nuolemaan pillun puhtaaksi, kun olen lauennut sinne.

Vierailija
17/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuolsisen minä välillä sormiakin kesken itsetyydytyksen, kun tuntuu kuivalta.

Vierailija
18/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus, mutta en sen takia ettei miehellä seisoisi kunnolla, vaan siksi että haluan maksimoida molempien nautinnon. Onneksi on vielä nuori ja virkeä mies, ei tarvitse turhautua impotentin oikkujen kanssa.

Vierailija
19/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi jos muna ei ole seisokissa. En tykkää ottaa löysää kullia suuhun. Voin kyllä ottaa ja otankin välillä kesken seksin, se on kiihottavaa. Siis jos muna on kova.

Jos joskus harvoin muna löysäilee niin otan siitä kädellä kiinni ja venkslaan hetken. Sori vaan, en voi ottaa löysää suuhuni.

Vierailija
20/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole esteenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän