Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljollako ostat joululahjoja per lapsi

Vierailija
16.12.2013 |

Minulla ei ole laittaa kuin satanen per naama. Tuntuu, ettei sillä saa mitään :-( Poika haluaa pleikkarin, no ei saa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen saa kännykän. Satanen uppos siihen.

Kolme nuorempaa 1 lelu jokaiselle ja 1 yhteinen, yhteensä 80 euroa.

Kummilapsille pehmeät paketit.

Vierailija
22/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on 2 älypuhelinta, viimeisen päälle tietokone, läppäri, i podi, pleikka 3, musiikkilaitteet, ei ole vailla mitään jouluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:25"]

Yhdessäoloa antakaa lapsille, älkää opettako liialle tavaralle. Jotain pientä. 

[/quote]

Tumppaa rööki ja laita lapsesi etusijalle. Mieleinen lahja ei ole välttämättä kallis.

Vierailija
24/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tulee kiitettävä todistus kun noin äveriäät lahjat saa. Mikäli ollut koulussa laiskana niin vaadi koulumenestystä

Vierailija
25/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 3 vuotta ja 1 lahja, maksoi alle 20 euroa. Saa isovanhemmilta myös lahjoja.

Vierailija
26/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jouluna onkin sitten niin kova lama, että haen silkasta uteliaisuudesta tämän ketjun ja kysytäänpä uudestaan kuinka kovilla panoksilla pelataan lahjaruletissa.

Vierailija
27/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tumpata röökiä kun en polta. Lapsella on nyt kaikkea. Ei tarvi mitään. Lähdemme matkalle. 

Vierailija
28/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli satanen menee meillä. Sukulaisilta saa lisäksi lahjoja.

Vierailija
29/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen lahjoihin 67€ ja nuoremman 36€, kolme pakettia kummallekkin.

Vierailija
30/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n, 250e yhdelle 8v pojalle, saa paljon lahjoja.

Vierailija
31/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 19:49"]Pleikka3:n siis haluaa? Meillä olisi yksi ylimääräinen - ehkä. Voisin myydä sen. sinulle ap todella edullisesti. Käytetty on, useita vuosia vanha, mutta toimiva. Täytyy vielä tarkastaa pojalta, onko todella ihan kunnossa. Mistä päin olet ap?

[/quote]

Olen pohjanmaalta. Laita mailia xenical@luukku.com

Vierailija
32/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt ostaa mitään, joulun jälkeen alkaa iso ALE.

Vierailija
33/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 100 euroa per lapsi, lapset 7- ja 5-vuotiaat. Luulisin, että n. 70-80 euroa mennyt per lapsi. Legot kalleimpia ja lisäksi jotain pikkuleluja. Kummit antavat myös lahjoja, sekä jotkut lähisukulaiset. Isovanhemmat antavat rahaa, ne laitetaan säästöön. Viime vuonna kävimme joululahjarahoilla risteilyllä koko perhe.

Vierailija
34/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 19:49"]Pleikka3:n siis haluaa? Meillä olisi yksi ylimääräinen - ehkä. Voisin myydä sen. sinulle ap todella edullisesti. Käytetty on, useita vuosia vanha, mutta toimiva. Täytyy vielä tarkastaa pojalta, onko todella ihan kunnossa. Mistä päin olet ap?

[/quote]

Olen pohjanmaalta. Laita mailia xenical@luukku.com

[/quote]

Olen tällainen herkkis sitten vissiin, mutta nyt tuli kyyneleet silmiin. Ihana ihminen olet, joka tarjosit tätä pleikkaria myyntiin <3

Vierailija
35/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta leluja muulloin kuin vain jouluna ja synttäripäivänä. Tänä jouluna kun ollut nuo joulun alennusmyynnit niin alesta on löytynyt aika hyvin lahjoja..

petseistä tykkää kovasti ja etupäässä niillä vain leikkii jtn alesta on löytynyt. Hänellä ei olekkaan vielä petsitaloja yms. härpäkkeitä jtn nyt sitten saa ison petsitalon 45 € alesta ja puiston 10 € alesta sekin sekä petsiauton ja sitten muutaman pehmeän paketin..siis jouluna kyllä tulee ostettua, juurikin sen vuoksi koska meillä sopimus mieheni kanssa ettei muulloin osteta leluja..! toki yksittäisiä petsejä saatan joskus ostaa ja ilahduttaa, muttei sen kummempia juttuja kuitenkaan.. että luulen että se 200€ on mennyt tytön lahjoihin..ei siis todellakaan olis rahaa ostaa yhtenä kuukautena nuin isolla summalla..oon jo lokakuussa tehnyt ensimmäiset löydöt..

Vierailija
36/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pakettia jokaiselle kolmelle lapselle ja noin 100 euroa per lapsi. Hyvät lahjat löysin, esikoiselle legoja ja takki, toisellle nukke ja nukelle pulkka ja kuopukselle nukke ja poni. Miehen lahja oli 70 euroa ja ite pyysin mieheltä kirjan lahjaksi 22 euroa. Hyvä joulu tulee, olen lahjoihin tyytyväinen. Ja lahjoja tärkeämpää on se että koko perhe on yhdessä ja joulun ihana tunnelma.

Vierailija
37/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti mietin kyllä että on hieman liikaa..että annankohan kaikkia tavaroita samalla kertaan, kun haluaisin ettei tottus sellaiseen lahjavuoreen..itse sain lapsena n. 5 lahjaa ja ne oli tärkeitä ja arvokkaita lahjoja ne! osasi pienestä olla todella iloinen ja kiitollinen...en oo ihan siinä onnistunut meidän tytön kanssa..liikaa tavaraa..joku joulu tyhjensin sen huoneen turhista tavaroista ja ei menny aikaakaan kun osasi iloita jo ihan pienistä jutuista.... mikä ostosvimma sitä jouluna tuleekaan.. :/

Vierailija
38/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti mietin kyllä että on hieman liikaa..että annankohan kaikkia tavaroita samalla kertaan, kun haluaisin ettei tottus sellaiseen lahjavuoreen..itse sain lapsena n. 5 lahjaa ja ne oli tärkeitä ja arvokkaita lahjoja ne! osasi pienestä olla todella iloinen ja kiitollinen...en oo ihan siinä onnistunut meidän tytön kanssa..liikaa tavaraa..joku joulu tyhjensin sen huoneen turhista tavaroista ja ei menny aikaakaan kun osasi iloita jo ihan pienistä jutuista.... mikä ostosvimma sitä jouluna tuleekaan.. :/

Vierailija
39/54 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä monilla menee paljon rahaa lasten lahjoihin...me laitetaan n. 40-50e lahjoihin per lapsi, jokainen saa yhden toivomansa lelun joka on n. 20-30e arvoinen, ja sen lisäksi vaatetta. Lapsia on kolme.

Vierailija
40/54 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisataa euroa per lapsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi