Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajauduin jokin aika sutten lukemaan tätä palstaa ja sen vuoksi en enää uskalla lähestyä naisia. Olette pelottavia kaikissa vaatimuksissanne ja vika on aina miehessä.
Kovin pelkäävä mies olet sitten... kannattais ehkä hankkia itsetunto ja jotenkin miehistyttää itseäsi jos noin kovin keskustelupalstan jutut alkaneet pelottaa ja vaikuttaa elämääsi
Jos mies pelkää, hänen on miehistyttävä. Miehen täytyy uskaltaa, sitä häneltä odotetaan.
Vain naiselle on hyväksyttävää pelätä. Kenenkään naisen ei tarvitse miehistyttää eikä naisistuttaa itseään. Nainen saa vain odottaa, eikä tarvitse itse tehdä mitään.
Onko joku aseella uhaten pakottanut sinut tekemään aloitteita, vai saatko sinäkin halutessasi vain odottaa tekemättä itse mitään?
Jännästi täällä yritetään naisten odotukset vääntää joksikin muuksi. Oikeasti kaikki tietää, että naiset odottavat miehiltä näitä asioita automaattisesti, muuten olet luuseri.
Ja miehet odottaa saavansa naiselta pimp saa ja jos ei saa niin rai skaa tai ha kkaa tai jopa ta ppaa. Kummalla sukupuolella olikaan tilanne pahempi?
Ja montakohan prosenttia miehistä käyttäytyy sun mielestä näin? Taitaa prosenttikin olla yläkanttiin. Samalla tavalla sitten kaikki naisetkin on hulluja kun joku on tappanut miesystävänsä.
Todella moni mies hakkaa naisia ja hei vaikka se olisikin 1%, niin silti todella pientä muutamat pakit siihen verrattuna. 1% on liikaa kun toiseen fyysesti kajotaan.
Sä varmaan voit kaivaa faktaa tähän väitteeseen, että 1% miehistä hakkaa, raiskaa ja tappaa naisen lähestymisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua riidanhaastajaa saman katon alle. Se kaipuun tunne lähtee käteenvedolla. Sen jälkeen palautuu taas järki päähän ja jos ei palaudu niin tällä palstalla kun on 5min niin sen jälkeen varmasti palautuu.
Mulla on ollut jokin mielenhäiriö pariviikkoa että haluaisin naisen, nyt olen taas palautumassa normaaliksi.
M
Mulla kesti melkein vuoden. Huh, että oli stressaavaa aikaa. Nyt alkanut helpottaa. Osa kiitoksesta kuuluu av:lle.
Vierailija kirjoitti:
Olen sosiaalisesti kömpelö naisten kanssa. Muutaman epäonnistumisen yrityksen ja niistä seuranneen mielipahan jälkeen olen päättänyt tyytyä vain katselemaan etäältä. Ajattelen, että jos jotain naista oikeasti kiinnostaa, niin se tulee juttelemaan.
Joskus on vaan mukavampi pitää se ihastus haaveena ja ammentaa siitä jaksamista päivä päivältä.
-M29
Täällä samanlainen, en ole (enää) sosiaalisesti kömpelö naisten kanssa, mutta kirjaimellisesti joka kerta kun olen ihastunut, ja yrittänyt tehdä jotain asialle niin olen saanu kaverikortin käteen.
Helpompaa vaan haaveilla suhteesta ihastukseni kanssa, kun saada pakit jälleen kerran. Välillä tekee hyvää elää pienessä kuplassa.
En enää edes näe naisia potentiaalisina kumppaneina enää, vaan kohtelen naisia kavereina.
Ja ajattelen kans nykyään samalla tavalla, jos joku nainen kiinnostuu niin se tulee juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vässykkä, jos ei uskalla tai osaa jotain. Naista ei sanota vässykäksi, koska naisen ei tarvitse mitään uskaltaa tai osatakaan. Olisipa helppoa olla nainen. Saa vain odottaa että miehet tekee kaiken.
Lähestyminen on kautta aikain ollut miehen hommaa, mies on ollut se metsästäjä, joten ei normaalin miehen tuossa tarvitse mitään uskaltaa tai osata, se tulee luonnostaan.
Silloin kun asuttiin luolissa ja tuo mentalitetti oli vielä pätevä, naisilta ei hirveästi kyselty että kiinnostaisiko kanssakäyminen. Nykymaailmassa täytyy ottaa huomioon sen naisenkin toiveet ja tarjota jotain sellaista mitä hän haluaa, eli torjumisen mahdollisuus on hyvinkin todennäköinen. Toki tuota metsästäjätouhuakin vielä jotkut miehet harrastavat, vaihtelevin seurauksin ja oikeusastein.
Mutkat suoriksi ja sillee...
Yhtä suoriksi kuin "mies on saalistaja ja nainen saalis".
Tässä jengi tekee virheen. Mies on saalistaja, mutta nainen ei ole saalis. Nainen on saman lajin edustaja, jolle mies tuo saaliin, jotta tämä voi synnyttää ja kasvattaa miehen jälkeläiset. Miesten biologinen tehtävä on tarjota naisille resursseja. Jäbät voi itkeä todellisuutta vaikka koko illan, mutta näin se vain on.
Alunperin kyllä, mutta nykyään ollaan tilanteessa jossa naiset hankkivat resurssinsa itse ja alkavat olla siinä keskimäärin parempia kuin miehet, kun katsotaan kouluttautumista ja palkkatasoja. Mitäs siihen sanoo saalistajamies?
Ehkäpä meidän miesten olisi aika ottaa lunkisti ja antaa naisten tehdä työt. Ja lähestymiset (jos ovat tehdäkseen). Mulle sopii.
Aika paljon luet rivien välistä. Saisiko esimerkiksi jonkun viestin minkä rivien välissä vaatimuksen näit niin voin itsekin sitä tarkastella?[/quote]
Et saa esimerkkiviestiä koska lähempi tarkastelu osoittaisi ettei kukaan mitään vaatinut ja sitten näillä ei olisi enää mitään millä uhriutua.[/quote]
Ei ehkä vaatimalla vaadita, mutta suurinosa naisista kuitenkin odottaa, että se on mies joka lähestyy. Minulle ei ole ikinä yksikään nainen tehnyt aloitetta. Itse ne on tehtävä.
M38[/quote]
Se ettei sinua ole kukaan lähestynyt ei tarkoita että naiset tai edes pieni osa odottaa miesten lähestyvän.
Mutta kiva että miehellekin alkaa valjeta ettei kukaan heiltä sitä vaadi.[/quote]
Väitätkö oikeasti ettei suurinosa naisista odota, että kiinnostunut mies tekee aloitteen?
M38[/quote]
Väitän.[/quote]
No mä väitän, että olet väärässä. Teeppä vaikka profiili jonnekkin deittipalveluun naisena ja miehenä ja odottele kummalle tulee aloitteet. En usko että eroaa tuolla baari elämässä esim mitenkään. Vaikka olenkin itse epäkiinnostava naisten silmissä niin sen verran paljon on tullut vierestä seurattua baari elämää.
M38[/quote]
Se ettei kaikki miehet niitä saa todista yhtään mitään. Väitän jopa että osa naisista toivoisi vähemmän sitä lähestymistä baarissa, nettideiteillä yms jossa miehet pommittaa jonnin joutavilla yrityksillä.[/quote]
Niin varmasti toivovatkin uskon sen, mutta siltikin väitän, että kiinnostavankin miehen kohdalla nainen odottaa miehen lähestyvän. Täälläkin on todella monesti ketjuja joissa naiset ohjeistavat kanssa sisariaan, että "kyllä kiinnostunut mies tekee aloitteen" ja "minun tekemät aloitteet eivät johda mihinkään joten odotan miesten tekevän" Voitte nuo ketjut googletella kun ette minua usko kuitenkaan.
M38[/quote]
Huomauttaisin että yli puolet miehistä myös jättävät lähestymättä että turha sanoa vain naisten tekevän niin.[/quote]
Kyllä kyllä, puhuinkin odotuksista. En itsekään nykyään enää tee aloitteita kun ne ei johda mihinkään. Jokuhan tuossa jo aikaisemmin haukkuikin kun niitä aikaisemmin tuli tehtyä paljonkin. Sekään ei ollut hyvä 🤷♂️
M38[/quote]
Naisten aloitteiden tekemättä jättämisestä jankuttaa mies perustelulla av-aloitukset "minun tekemät aloitteet eivät johda mihinkään joten odotan miesten tekevän"
(Antamatta edes linkkiä tälläiseen)
ja perään kirjoittaa itse "En itsekään nykyään enää tee aloitteita kun ne ei johda mihinkään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sosiaalisesti kömpelö naisten kanssa. Muutaman epäonnistumisen yrityksen ja niistä seuranneen mielipahan jälkeen olen päättänyt tyytyä vain katselemaan etäältä. Ajattelen, että jos jotain naista oikeasti kiinnostaa, niin se tulee juttelemaan.
Joskus on vaan mukavampi pitää se ihastus haaveena ja ammentaa siitä jaksamista päivä päivältä.
-M29
Täällä samanlainen, en ole (enää) sosiaalisesti kömpelö naisten kanssa, mutta kirjaimellisesti joka kerta kun olen ihastunut, ja yrittänyt tehdä jotain asialle niin olen saanu kaverikortin käteen.
Helpompaa vaan haaveilla suhteesta ihastukseni kanssa, kun saada pakit jälleen kerran. Välillä tekee hyvää elää pienessä kuplassa.En enää edes näe naisia potentiaalisina kumppaneina enää, vaan kohtelen naisia kavereina.
Ja ajattelen kans nykyään samalla tavalla, jos joku nainen kiinnostuu niin se tulee juttelemaan.
Ja nää naiset ovat samaa (tai alempaa) tasoa kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vässykkä, jos ei uskalla tai osaa jotain. Naista ei sanota vässykäksi, koska naisen ei tarvitse mitään uskaltaa tai osatakaan. Olisipa helppoa olla nainen. Saa vain odottaa että miehet tekee kaiken.
Lähestyminen on kautta aikain ollut miehen hommaa, mies on ollut se metsästäjä, joten ei normaalin miehen tuossa tarvitse mitään uskaltaa tai osata, se tulee luonnostaan.
Silloin kun asuttiin luolissa ja tuo mentalitetti oli vielä pätevä, naisilta ei hirveästi kyselty että kiinnostaisiko kanssakäyminen. Nykymaailmassa täytyy ottaa huomioon sen naisenkin toiveet ja tarjota jotain sellaista mitä hän haluaa, eli torjumisen mahdollisuus on hyvinkin todennäköinen. Toki tuota metsästäjätouhuakin vielä jotkut miehet harrastavat, vaihtelevin seurauksin ja oikeusastein.
Tässä jengi tekee virheen. Mies on saalistaja, mutta nainen ei ole saalis. Nainen on saman lajin edustaja, jolle mies tuo saaliin, jotta tämä voi synnyttää ja kasvattaa miehen jälkeläiset. Miesten biologinen tehtävä on tarjota naisille resursseja. Jäbät voi itkeä todellisuutta vaikka koko illan, mutta näin se vain on.
Alunperin kyllä, mutta nykyään ollaan tilanteessa jossa naiset hankkivat resurssinsa itse ja alkavat olla siinä keskimäärin parempia kuin miehet, kun katsotaan kouluttautumista ja palkkatasoja. Mitäs siihen sanoo saalistajamies?
Ehkäpä meidän miesten olisi aika ottaa lunkisti ja antaa naisten tehdä työt. Ja lähestymiset (jos ovat tehdäkseen). Mulle sopii.
No näinhän te olette jo 30 vuotta tehneet ja sitten ulistette kun naiset haluaa vain "Chadejä" = teidän mielestä kivannäköinen sosiaalisesti ja henkisesti normaali mies on heti joku pleijeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajauduin jokin aika sutten lukemaan tätä palstaa ja sen vuoksi en enää uskalla lähestyä naisia. Olette pelottavia kaikissa vaatimuksissanne ja vika on aina miehessä.
Kovin pelkäävä mies olet sitten... kannattais ehkä hankkia itsetunto ja jotenkin miehistyttää itseäsi jos noin kovin keskustelupalstan jutut alkaneet pelottaa ja vaikuttaa elämääsi
Jos mies pelkää, hänen on miehistyttävä. Miehen täytyy uskaltaa, sitä häneltä odotetaan.
Vain naiselle on hyväksyttävää pelätä. Kenenkään naisen ei tarvitse miehistyttää eikä naisistuttaa itseään. Nainen saa vain odottaa, eikä tarvitse itse tehdä mitään.
Onko joku aseella uhaten pakottanut sinut tekemään aloitteita, vai saatko sinäkin halutessasi vain odottaa tekemättä itse mitään?
Jännästi täällä yritetään naisten odotukset vääntää joksikin muuksi. Oikeasti kaikki tietää, että naiset odottavat miehiltä näitä asioita automaattisesti, muuten olet luuseri.
Ja miehet odottaa saavansa naiselta pimp saa ja jos ei saa niin rai skaa tai ha kkaa tai jopa ta ppaa. Kummalla sukupuolella olikaan tilanne pahempi?
Ja montakohan prosenttia miehistä käyttäytyy sun mielestä näin? Taitaa prosenttikin olla yläkanttiin. Samalla tavalla sitten kaikki naisetkin on hulluja kun joku on tappanut miesystävänsä.
Todella moni mies hakkaa naisia ja hei vaikka se olisikin 1%, niin silti todella pientä muutamat pakit siihen verrattuna. 1% on liikaa kun toiseen fyysesti kajotaan.
Sä varmaan voit kaivaa faktaa tähän väitteeseen, että 1% miehistä hakkaa, raiskaa ja tappaa naisen lähestymisen jälkeen.
Perusteluksi riittää (huom faktaa ei tarvita) se että minusta tuntuu että joku on joskus sanonut niin rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän, ottakaa. Lopettaa ainakin ne sadat täysin merkiryksettömät "lähestymiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni nainen surmaa lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän, ottakaa. Lopettaa ainakin ne sadat täysin merkiryksettömät "lähestymiset".
Höpsis, lisää lähestymisiä haluamme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän minäkin täällä koitan sanoa että nyt se M G T O W
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni nainen surmaa lapsensa.
Miten tämä liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa siellä takana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa siellä takana!
Parempi tuo kirjanrivi on kuin turha naisten lähestyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa siellä takana!
Haarniskan kolina kuuluu tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähestyisin?
Rakkaus... miksi ei?
Miten mies voisi rakastaa ennen kuin on tutustunut?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon luet rivien välistä. Saisiko esimerkiksi jonkun viestin minkä rivien välissä vaatimuksen näit niin voin itsekin sitä tarkastella?
Et saa esimerkkiviestiä koska lähempi tarkastelu osoittaisi ettei kukaan mitään vaatinut ja sitten näillä ei olisi enää mitään millä uhriutua.
Ei ehkä vaatimalla vaadita, mutta suurinosa naisista kuitenkin odottaa, että se on mies joka lähestyy. Minulle ei ole ikinä yksikään nainen tehnyt aloitetta. Itse ne on tehtävä.
M38
Se ettei sinua ole kukaan lähestynyt ei tarkoita että naiset tai edes pieni osa odottaa miesten lähestyvän.
Mutta kiva että miehellekin alkaa valjeta ettei kukaan heiltä sitä vaadi.
Väitätkö oikeasti ettei suurinosa naisista odota, että kiinnostunut mies tekee aloitteen?
M38
Väitän.
No mä väitän, että olet väärässä. Teeppä vaikka profiili jonnekkin deittipalveluun naisena ja miehenä ja odottele kummalle tulee aloitteet. En usko että eroaa tuolla baari elämässä esim mitenkään. Vaikka olenkin itse epäkiinnostava naisten silmissä niin sen verran paljon on tullut vierestä seurattua baari elämää.
M38
Se ettei kaikki miehet niitä saa todista yhtään mitään. Väitän jopa että osa naisista toivoisi vähemmän sitä lähestymistä baarissa, nettideiteillä yms jossa miehet pommittaa jonnin joutavilla yrityksillä.
Niin varmasti toivovatkin uskon sen, mutta siltikin väitän, että kiinnostavankin miehen kohdalla nainen odottaa miehen lähestyvän. Täälläkin on todella monesti ketjuja joissa naiset ohjeistavat kanssa sisariaan, että "kyllä kiinnostunut mies tekee aloitteen" ja "minun tekemät aloitteet eivät johda mihinkään joten odotan miesten tekevän" Voitte nuo ketjut googletella kun ette minua usko kuitenkaan.
M38
Huomauttaisin että yli puolet miehistä myös jättävät lähestymättä että turha sanoa vain naisten tekevän niin.
Kyllä kyllä, puhuinkin odotuksista. En itsekään nykyään enää tee aloitteita kun ne ei johda mihinkään. Jokuhan tuossa jo aikaisemmin haukkuikin kun niitä aikaisemmin tuli tehtyä paljonkin. Sekään ei ollut hyvä 🤷♂️
M38
Naisten aloitteiden tekemättä jättämisestä jankuttaa mies perustelulla av-aloitukset "minun tekemät aloitteet eivät johda mihinkään joten odotan miesten tekevän"
(Antamatta edes linkkiä tälläiseen)
ja perään kirjoittaa itse "En itsekään nykyään enää tee aloitteita kun ne ei johda mihinkään."
Niin, koska olen epäkiinnostava mies. Mikä tässä sinun viestissä oli pointtina?
Noita naisten tekemiä viestejä löydät kyllä av:n täydeltä kun vähän viitsit googlettaa. Niin monesti on tullut nuo fraasit täällä vastaan eri ketjuissa.
M38
Vierailija kirjoitti:
En enää edes näe naisia potentiaalisina kumppaneina enää, vaan kohtelen naisia kavereina.
Juttelustakin on vielä pitkä matka konkreettiseen aloitteeseen.
Koska olen seurannut sivusta niim monesti miten kuvio menee, kun kaverit ja muut tutut iskevät naisia ja pariutuvat jne.
Mun omia lähestymisiä on turha käyttää esimerkkinä kun naisilla ei ole ollut minua kohtaan kiinnostusta ollenkaan. Puhun nimeomaan siitä kun molemmat on kiinnostuneita niin silti suurinosa naisista odottaa miehen aloitetta.
M38