Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta enää iskeä, mutta vastaan menneisyyden perusteella.
Iskeminen ei ole pelottavaa. Se on aina ollut (minulle) hyvin helppoa. Pelottava osuus on nimenomaan seuraukset.
Ajatellaan vaikkapa urheiluseuraa, seurakuntaa, vakiokuntosalia tai muuta paikkaa, jossa käy itse usein, ja jossa näkee viikosta toiseen suunnilleen samat 10-15 kiinnostavaa naista. Minulle ei olisi ongelmaa kysyä vaikka kaikkia treffeille. Kuten jo sanoin: ongelmana ovat seuraukset. => Jos/kun isken yhtä sen urheiluseuran/seurakunnan naisista ja epäonnistun, kaikki muutkin kääntävät minulle selkänsä. Jos siis aloite epäonnistuu, ja seura edelleen kiinnostaisi, on edessä urheiluseuran/seurakunnan/kaveripiirin tai muun vastaavan vaihtaminen kokonaan.
Aloitin iskemään tyttöjä 13-vuotiaana, ja seurustelin ensimmäisen kerran vasta 18-vuotiaana. Ja se ensimmäinen tyttöystäväni oli naapurikaupungista, jossa kukaan ei minua ennakkoon tuntenut. Siitä eteenpäin KAIKKI parisuhteeni olen löytänyt ympäristöstä, jossa kukaan ei ole minua ennakolta tuntenut.
Juuri tuo naisten kollektiivinen torjunta yhden epäonnistuneen aloitteen jälkeen on se syy, miksi Tinder ja muu nettideittailu on miesten keskuudessa niin suosittua.
Tiedätkö mistä tämä johtuu? Kun kysyt yhtä treffeille, kaikki tietävät hänen olevan sinun ensimmäinen valintasi. Jos saat pakit ja siirryt yrittämään seuraavaa, se seuraava tietää että olisit mieluummin halunnut sen jota kysyit ensimmäisenä ja hän on itse kakkosvaihtoehto, johon joudut tyytymään kun ekalle et kelvannut. Ei kukaan halua olla se kakkosvaihtoehto.
Ei pelkästään siitä syystä, vaan myös häpeä siitä, että rinnalla on mies, jota muut naiset eivät halua ja torjuvat.
Minä en ajattele näin. Eiköhän lähes jokainen ole joskus tullut torjutuksi. Ongelma on vain se, jos tiedän että mies yrittää minua että saisi edes jonkun. Tuo tulee auttamatta mieleen miehestä, joka yrittää jokaista vuoron perään. Ei tuollaisessa meiningissä mitään aitoja tunteita ole mukana ja erityistä kiinnostusta juuri minua kohtaan.
Sen takia Tinderit sun muut nettitreffailut ovat huonoja paikkoja, ei siellä voi kiinnostunua kenestäkään aidosti. Kuvatkin valehtelee... Pitää tutustua ihmisiin livenä niin kuin ennen tehtiin.
Voi kiinnostua siinä vaiheessa kun tavataan. Mutta ennen sitä ainakaan minä en pysty kovin suuresti kiinnostumaan, sillä tiedossa on että sovelluksen kautta voi saada ihmisestä tosi erilaisen kuvan kuin livenä.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin näkee niin rumaa naista, että kannattaa mennä juttusille. Nykyään pitää arvioida että nainen on ulkoisesti vähintään kaksi pykälää omaa tasoa alempi, mieluiten kolme. Sitten vasta juttusille.
Riittääkö 2,1 huonompi, vai pitääkö olla 3,49 tai enemmän? Vai riittäisikö kuitenkin 2,0001 huonompi?
Mihin vedetään raja?
Tasoteoria on pastaa, pizzaa ja pastaa.
Ei siinä, voihan rumienkin naisten kanssa olla hauskaa, mutta henkilökohtaisesti, jos itse valitsen, valitsen nätin naisen, ikäiseni, en parikymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pitkä viestiketju tästäkin saatu aikaiseksi. Onko tämä oikeasti naiset teille joku ongelma, ettemme vaivaudu lähestymään teitä jossakin puistossa tai kirjastossa? Luultavasti juuri ne miehet lähestyvätkin, jotka kokevat siitä saavansa jotain irti, päihdeporukan lisäksi. Meille muille ei tuollainen käytös vamaan tule edes mieleen, eikä varmasti ole kovin yleistä suomalaisessa tapakulttuurissa.
Miten luulet että suomalaiset ovat olemassa jos ei tapaamalla ja lähestymällä toisia ihmisiä?
Kirjoitinko ettei kukaan lähesty ollenkaan? Ja nyt oli lähinnä kyse epätyypilliset kohtaamispaikat eli ei baarit, ravintolat, tanssilavat, ym.
Koska on jo hyvä nainen kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin näkee niin rumaa naista, että kannattaa mennä juttusille. Nykyään pitää arvioida että nainen on ulkoisesti vähintään kaksi pykälää omaa tasoa alempi, mieluiten kolme. Sitten vasta juttusille.
Riittääkö 2,1 huonompi, vai pitääkö olla 3,49 tai enemmän? Vai riittäisikö kuitenkin 2,0001 huonompi?
Mihin vedetään raja?
Ei siinä, voihan rumienkin naisten kanssa olla hauskaa, mutta henkilökohtaisesti, jos itse valitsen, valitsen nätin naisen, ikäiseni, en parikymppistä.
Jos ei jo ole, niin tähänkin tullaan kehittämään äppi. Otat kuvan itsestä ja naisesta, ja äppi laskee kannattaako edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pitkä viestiketju tästäkin saatu aikaiseksi. Onko tämä oikeasti naiset teille joku ongelma, ettemme vaivaudu lähestymään teitä jossakin puistossa tai kirjastossa? Luultavasti juuri ne miehet lähestyvätkin, jotka kokevat siitä saavansa jotain irti, päihdeporukan lisäksi. Meille muille ei tuollainen käytös vamaan tule edes mieleen, eikä varmasti ole kovin yleistä suomalaisessa tapakulttuurissa.
Miten luulet että suomalaiset ovat olemassa jos ei tapaamalla ja lähestymällä toisia ihmisiä?
Kirjoitinko ettei kukaan lähesty ollenkaan? Ja nyt oli lähinnä kyse epätyypilliset kohtaamispaikat eli ei baarit, ravintolat, tanssilavat, ym.
Kyllä menee suppeaksi jos tapaaminen on rajattu vain baareihin tai Tinderiin. Ei ihme että syntyvyys laskussa jos lähestyminen pelottaa muualla kun noissa paikoissa.
Hiljaista oli HeVi-osastolla: Vain vanhuksia liikkeellä. Päivystin myös lihatiskillä ja leipäosastolla. Vain pariskuntia, poikamiehiä ja odottavia mammoja. Ensi maanantai on sitten uusi lähestymismaanantai. Olkaakin paikalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee suppeaksi jos tapaaminen on rajattu vain baareihin tai Tinderiin. Ei ihme että syntyvyys laskussa jos lähestyminen pelottaa muualla kun noissa paikoissa.
No koska se lähestyminen ei ole sallittua muissa kuin noissa paikoissa. Sitähän mieltä moni nainen on ollut, ettei he kaipaa lähestymistä missään lenkkipoluilla, kirjastossa, kaupassa tai missä vaan koska ovat siellä tekemässä vain sitä mitä varten se paikka on.
IT-Mikko kirjoitti:
Hiljaista oli HeVi-osastolla: Vain vanhuksia liikkeellä. Päivystin myös lihatiskillä ja leipäosastolla. Vain pariskuntia, poikamiehiä ja odottavia mammoja. Ensi maanantai on sitten uusi lähestymismaanantai. Olkaakin paikalla!
Hienoa että edes yrität! Katsele ympärillesi myös muualla ollessasi. Missäpäin maailmaa haahuilet ja mihin aikaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne naiset ovatkin jotain takakireitä pirttihirmuja.
No koska se lähestyminen ei ole sallittua muissa kuin noissa paikoissa. Sitähän mieltä moni nainen on ollut, ettei he kaipaa lähestymistä missään lenkkipoluilla, kirjastossa, kaupassa tai missä vaan koska ovat siellä tekemässä vain sitä mitä varten se paikka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana aina kun yritin, tuli pakit. Kukaan tyttö/nainen ei koskaan lähtenyt esim. tanssimaan. Se oli nöyryyttävää ja lakkasin yrittämästä. Nyt ilmeisesti ikä on tuonut charmia tai mitälie ja huomaan naisten kiinnostuvan, mutta pääni on lukossa enkä pysty tehdä mitään vaikka haluaisinkin. Kaipa se psykiatrin soffan kautta sitten vie tie.
No ehdottomasti apua hakemaan, peli ei ole vielä menetetty ja vain itse voit asioita muuttaa, hienoa että olet sisäistänyt tämän! Tsemppiä.
Ei vaan kauhean hyvät kokemukset ole näistä terapiapuuhistakaan jäänyt, ajattelin että nyt viimeinen yritys ja jos taas tuntuu että ihan turhaa niin sitten ollaan näin miten ollaan.
Stop valittamiselle tykkänään! Jos ei terapia auta niin ei se vaadi kun ihmisen joka ymmärtää sinua ja lukot saattaa avautua jo sillä.
Niin, toivotaan, toivotaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin vedetään raja?
Jos ei jo ole, niin tähänkin tullaan kehittämään äppi. Otat kuvan itsestä ja naisesta, ja äppi laskee kannattaako edes yrittää.
Lataisin kyllä heti.
M38
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen on järkevintä tehdä ajoissa, ennenkuin päänuppi sekoaa lopullisesti. Suosittelen miehille!
Tämän tein itse jo kuusi vuotta sitten. Paras päätös ikinä.
M G T O W
Olen sen verran viriili, ettei taida oikein kukaan kadultavedettävä nainen pysyä siinä rytkeessä mukana
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran viriili, ettei taida oikein kukaan kadultavedettävä nainen pysyä siinä rytkeessä mukana
Nehän just pysyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen on järkevintä tehdä ajoissa, ennenkuin päänuppi sekoaa lopullisesti. Suosittelen miehille!
M G T O W
Nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
Mitä useampi mies uskoo kirjainpropagandan, sen parempi meille muille sinkkumiehille. Ainakin teoriassa.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuusjotakukaaneimyönnä kirjoitti:
Naiset jotka haluavat miehen tekevän aloitteen kykenemättä siihen itse ovat luultavasti hieman narsistisia. Kaksoismoralismi ei kuulu arvoihin jota odotan puolisoltani ja lähinnä kuvottaa.
Entä miehet jotka ei tee? Eli melkein kaikki ketjun kommentoijat.
Huono itsetunto, pelkää pakkeja, pelkää naisia, ei halua nolata itseään/toista, kuumottaa liikaa, jne...
Itse olisin todennäköisesti helposti vietävissä jos joku tulis kysymään yhteystietoja.
M
Nämä eri säännöt sukupuolille ei ole kaksinaismoralismia ja kuvottavaa?
Vaikea niitä on poistaakaan koska ne ovat kytköksissä miesten ja naisten seksuaalisuuteen. Naisia sytyttää miesten itsevarmuus ja se että se itsevarman henkilön huomio saa naisen itsensä tuntemaan olonsa kauniiksi, halutuksi ja seksikkääksi. Homma ei vain toimi jos mies ujostelee, sitä sytyttävää tilannetta ei tule.
Se olisi vähän sama kuin jos nainen pukeutuisi pahvilaatikoihin ja muistuttaisi lasten robottipukua eikä puhuisi pihaustakaan. Ei siinä ole mitään mistä mies kiinnostuisi.
Naisten pääviesti miehille viimeiset viisikymmentä vuotta on ollut, että jättäkää meidät rauhaan, te ällötykset!
Henkilökohtaiset kokemukseni vahvistavat tämän todeksi, joten miksi minun pitäisi kiusata naisia tai itseäni yhtään sen enempää?