Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta enää iskeä, mutta vastaan menneisyyden perusteella.
Iskeminen ei ole pelottavaa. Se on aina ollut (minulle) hyvin helppoa. Pelottava osuus on nimenomaan seuraukset.
Ajatellaan vaikkapa urheiluseuraa, seurakuntaa, vakiokuntosalia tai muuta paikkaa, jossa käy itse usein, ja jossa näkee viikosta toiseen suunnilleen samat 10-15 kiinnostavaa naista. Minulle ei olisi ongelmaa kysyä vaikka kaikkia treffeille. Kuten jo sanoin: ongelmana ovat seuraukset. => Jos/kun isken yhtä sen urheiluseuran/seurakunnan naisista ja epäonnistun, kaikki muutkin kääntävät minulle selkänsä. Jos siis aloite epäonnistuu, ja seura edelleen kiinnostaisi, on edessä urheiluseuran/seurakunnan/kaveripiirin tai muun vastaavan vaihtaminen kokonaan.
Aloitin iskemään tyttöjä 13-vuotiaana, ja seurustelin ensimmäisen kerran vasta 18-vuotiaana. Ja se ensimmäinen tyttöystäväni oli naapurikaupungista, jossa kukaan ei minua ennakkoon tuntenut. Siitä eteenpäin KAIKKI parisuhteeni olen löytänyt ympäristöstä, jossa kukaan ei ole minua ennakolta tuntenut.
Juuri tuo naisten kollektiivinen torjunta yhden epäonnistuneen aloitteen jälkeen on se syy, miksi Tinder ja muu nettideittailu on miesten keskuudessa niin suosittua.
Tuo nyt ei kyllä pidä yhtään paikkansa että jos jossain harrastuksessa yhden kanssa ei natsannut niin ei natsaa sen jälkeen kenenkään muunkaan kanssa joka siellä harrastuksessa on myös paikalla. Iät ja ajat ihmiset ovat seurustelleet milloin ex-kumppanin serkkujen, kamujen, tutun tuttujen kanssa. Aika ennen nettiä on paljon pidempi kuin netin kanssa ja kyllä silloin niitä kumppaneita löytyi ihan samalla tavalla kuin nytkin. Voi niitä naisia pyytää treffeille muualtakin kuin sieltä samasta ja yhdestä harrastuksesta. Ja ihan tuntemattomiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksaisi enää, vaikka olisinkin sinkku. Jos nainen vain odottaa, että mies lähestyisi, hän varmaan odottaa, että mies tekisi kaiken muunkin suhteessa eikä itse tarvitse tehdä mitään. Avuttomat naiset eivät kiinnosta.
Mistä te miehet tuntemattomista naisista tiedätte, että he ovat avuttomia naisia, jotka vain odottavat että mies lähestyy? Näkyykö tällainen naisesta päälle päin?
Niinhän te naisetkin tiedätte tuntemattomista miehistäkin jo kaiken luonteesta lähtirn valmiiksi ulkonäön perusteella ettei kelpaa. Mikä tässä on eri asia?
Siis jos joku tyrmää pelkän ulkonäön perusteella niin torjunnan syynä silloin on ihan puhtaasti se ulkonäkö, ei se että nainen olisi sen perusteella päätellyt jotain luonteesta. Joidenkin ulkonäöstä (tai yleensä koko ulkoisesta olemuksesta) vaan tulee välitön ei-reaktio ja se voi riittää ihan hyvin torjumiseen. Mutta tokihan miehen tavasta ottaa kontaktia pystyy päättelemään jotain myös persoonasta - myös niitä ei-niin-positiivisia asioita.
Sehän on tuhanteen kertaan täälläkin sanottu, että jos nainen joutuu tehdä aloitteen, niin joutuu tehdä kaiken muunkin koska aloitteita tekemätön mies on muussakin elämässä tietenkin täysi saamaton vätys. ohis
No voihan ollakin vätys, mistäpä sen tietää. Minä en kuitenkaan niin ajattele vaan ennemmin ettei kyseinen mies ole kiinnostunut minusta. Se on ainut päätelmä jonka osaan tehdä, sillä oletan että riittävän kiinnostunut tekee ennemmin tai myöhemmin aloitteen.
Ja sitten odotellaan, ja odotellaan, ja o-d-o-t-e-l-l-a-a-n, kun kumpikaan ei joko uskalla tai vaan halua tehdä mitään.
En minä mitään odottele. Jos mies ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut ja that's it. Mitä tuossa tilanteessa pitäisi odotella kun asia on ihan selvä?
Minulla aloitteen tekemättä jättäminen ei ole uskalluksesta kiinni vaan siitä etten halua tehdä.
Eli se on sulla sellainen nynnytesti miehelle. Aloitteen tekevälle miehelle sitten tehdään ehkä vielä jonkinlainen paskatesti vielä päälle, että näkee kestääkö psyyke.
Ei, vaan tuolla tavalla saan selville kiinnostuksen tason. Aloitteen tekeville ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään testejä eikä varmasti tarvikaan, katsos kun minua ei lähesty kiinnostavat miehet ja pakit tulee automaationa.
Vaikuttaa ihan siltä, että saat sillä selville myös oman tasosi ja jokuhan siinä tasossa mättää, jos vain epäkiinnostavat miehet lähestyy.
Kyllä se on niin että miehet kurkottelevat korkeammalle tasolle useammin kuin naiset.
En halua olla tunkeileva kuntti. Hienostuneesti saatan iskeä silmää ja odotan että hän lähestyy minua.
IT-Mikko kirjoitti:
No niin, mielenkiintoiset neidot. Huomenna lähestyn teitä kaupassa. Olkaa paikalla!😀
Hienoa, ollaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että miehet kurkottelevat korkeammalle tasolle useammin kuin naiset.
Eikö sinulle opetettu pienenä että valehteleminen on rumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ap ei itse naisena lähesty miehiä ruokakaupassa? tekopyhää much?
Olen vanhanaikainen tässä mielessä, mielestäni mies on se joka "jahtaa".
Minäkin olen tässä mielessä. Sopiiko että isken sinut ja sinä teet sitten kaikki kotityöt ja olet keittiössä. "vanhanaikaisuutta" nääs. En kannata rusinat pullasta tasa-arvoa.
Se on eri asia.
Meillä on niin turvallinen maa ettei ole käytäntö miesten olla aina naisten turvana. Esim lähteä mukaan niin ettei nainen kulje yössä yksin.
Siksi ei osata ajatella yhdessäoloa samalla tavalla neutraalisti kuin muissa maissa. Kun kuvitellaan että vain treffitarkoituksessa voi lähestyä, niin ei ihme jos pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulle opetettu pienenä että valehteleminen on rumaa?
Kyllä tuo on ihan totta. Katso vaikka instagramia siellä nää korkean tason leidit keikistelevät ja äijät isoine mahoineen kuolaa perässä. Paljon enemmän kuin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty ketään deittisivujen tai -sovellusten ulkopuolella. En käy baareissa, enkä koe luontavaksi lähestyä ketään kadulla, kaupassa, ulkoillessa jne.
Kannattaa samantien sujahtaa MGTOW:n puolelle.
Olen niin ruma/outo/nörtti että on parempi jättää lähestymis asiat naisen harteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhanaikainen tässä mielessä, mielestäni mies on se joka "jahtaa".
Kannatatko kuitenkin tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Me too -syyte vaanii alati nurkan takana. Siksi en lähesty naista.
Onko yhtään miestä syytetty ahdistelusta, jos on lähestynyt naista? Poislukien seksinehdottelut tai esimies-alainen tilanteet?
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn vain 18-20-vuotiaita naisia.
M39
Samoin. Tuossa iässä naisia vielä seksihommat kiinnostaa. M47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me too -syyte vaanii alati nurkan takana. Siksi en lähesty naista.
Onko yhtään miestä syytetty ahdistelusta, jos on lähestynyt naista? Poislukien seksinehdottelut tai esimies-alainen tilanteet?
Kyllä on. Useasti.
1. Tällä paikkakunnalla jos lähestyy naista puistossa, kirjastossa, kahvilassa ym. ihmistä pidetään heti mielenterveyspotilaana, juoppona tai ahdistelijana
2. Seura ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta enää iskeä, mutta vastaan menneisyyden perusteella.
Iskeminen ei ole pelottavaa. Se on aina ollut (minulle) hyvin helppoa. Pelottava osuus on nimenomaan seuraukset.
Ajatellaan vaikkapa urheiluseuraa, seurakuntaa, vakiokuntosalia tai muuta paikkaa, jossa käy itse usein, ja jossa näkee viikosta toiseen suunnilleen samat 10-15 kiinnostavaa naista. Minulle ei olisi ongelmaa kysyä vaikka kaikkia treffeille. Kuten jo sanoin: ongelmana ovat seuraukset. => Jos/kun isken yhtä sen urheiluseuran/seurakunnan naisista ja epäonnistun, kaikki muutkin kääntävät minulle selkänsä. Jos siis aloite epäonnistuu, ja seura edelleen kiinnostaisi, on edessä urheiluseuran/seurakunnan/kaveripiirin tai muun vastaavan vaihtaminen kokonaan.
Aloitin iskemään tyttöjä 13-vuotiaana, ja seurustelin ensimmäisen kerran vasta 18-vuotiaana. Ja se ensimmäinen tyttöystäväni oli naapurikaupungista, jossa kukaan ei minua ennakkoon tuntenut. Siitä eteenpäin KAIKKI parisuhteeni olen löytänyt ympäristöstä, jossa kukaan ei ole minua ennakolta tuntenut.
Juuri tuo naisten kollektiivinen torjunta yhden epäonnistuneen aloitteen jälkeen on se syy, miksi Tinder ja muu nettideittailu on miesten keskuudessa niin suosittua.
Tuo nyt ei kyllä pidä yhtään paikkansa että jos jossain harrastuksessa yhden kanssa ei natsannut niin ei natsaa sen jälkeen kenenkään muunkaan kanssa joka siellä harrastuksessa on myös paikalla. Iät ja ajat ihmiset ovat seurustelleet milloin ex-kumppanin serkkujen, kamujen, tutun tuttujen kanssa. Aika ennen nettiä on paljon pidempi kuin netin kanssa ja kyllä silloin niitä kumppaneita löytyi ihan samalla tavalla kuin nytkin. Voi niitä naisia pyytää treffeille muualtakin kuin sieltä samasta ja yhdestä harrastuksesta. Ja ihan tuntemattomiakin.
Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi? Nämä saman urheiluseuran, kuntosalin tai vastaavan naiset puhuvat keskenään, ja seuraavat toistensa saamaa kohtelua ja aloitteita miesten taholta. Niin sanottu puskaradio toimii.
Aivan varmasti jokainen muistaa ilmiön, jossa (vääränlainen) poika menee vaikkapa lukiossa tekemään aloitteen (väärälle) tytölle. Yritys epäonnistuu, ja kahden päivän kuluttua koko koulu tietää siitä. Sama tapahtuu myös aikuisten kesken, valitettavasti. Ja edelleen kun muistelen: silloin joskus käymälläni kuntosalilla kun teki aloitteen, pääsi seuraavan kerran yrittämään 2-3 vuoden kuluttua. Siinä ajassa treenaavat naiset olivat suurimmaksi osaksi vaihtuneet, eivätkä siis enää olleet tietoisia siitä 2-3 vuotta aiemmin tekemästäni pieleen menneestä aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinkkuna lähestyin miehiä. Pitivät minua vain säälittävänä ja epätoivoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksaisi enää, vaikka olisinkin sinkku. Jos nainen vain odottaa, että mies lähestyisi, hän varmaan odottaa, että mies tekisi kaiken muunkin suhteessa eikä itse tarvitse tehdä mitään. Avuttomat naiset eivät kiinnosta.
Mistä te miehet tuntemattomista naisista tiedätte, että he ovat avuttomia naisia, jotka vain odottavat että mies lähestyy? Näkyykö tällainen naisesta päälle päin?
Niinhän te naisetkin tiedätte tuntemattomista miehistäkin jo kaiken luonteesta lähtirn valmiiksi ulkonäön perusteella ettei kelpaa. Mikä tässä on eri asia?
Siis jos joku tyrmää pelkän ulkonäön perusteella niin torjunnan syynä silloin on ihan puhtaasti se ulkonäkö, ei se että nainen olisi sen perusteella päätellyt jotain luonteesta. Joidenkin ulkonäöstä (tai yleensä koko ulkoisesta olemuksesta) vaan tulee välitön ei-reaktio ja se voi riittää ihan hyvin torjumiseen. Mutta tokihan miehen tavasta ottaa kontaktia pystyy päättelemään jotain myös persoonasta - myös niitä ei-niin-positiivisia asioita.
Sehän on tuhanteen kertaan täälläkin sanottu, että jos nainen joutuu tehdä aloitteen, niin joutuu tehdä kaiken muunkin koska aloitteita tekemätön mies on muussakin elämässä tietenkin täysi saamaton vätys. ohis
No voihan ollakin vätys, mistäpä sen tietää. Minä en kuitenkaan niin ajattele vaan ennemmin ettei kyseinen mies ole kiinnostunut minusta. Se on ainut päätelmä jonka osaan tehdä, sillä oletan että riittävän kiinnostunut tekee ennemmin tai myöhemmin aloitteen.
Ja sitten odotellaan, ja odotellaan, ja o-d-o-t-e-l-l-a-a-n, kun kumpikaan ei joko uskalla tai vaan halua tehdä mitään.
En minä mitään odottele. Jos mies ei tee aloitetta, ei ole kiinnostunut ja that's it. Mitä tuossa tilanteessa pitäisi odotella kun asia on ihan selvä?
Minulla aloitteen tekemättä jättäminen ei ole uskalluksesta kiinni vaan siitä etten halua tehdä.
tuohan siis vain tarkoittaa ettet ole yhdestäkään miehestä kiinnostunut.
Miksi miesten pitäisi siis tuhlata aikaansa sinuun?
En olekaan tällä hetkellä kiinnostunut kenestäkään, siksipä en aloitteita teekään.
Sanoinko jossain että miesten pitäisi tuhlata minuun aikaansa? En mielestäni. Hyvä vaan jos eivät tuhlaa koska 99% varmuudella kiinnostukset eivät kohtaa ja koituu vaan epämiellyttäviä tilanteita.
Lue ketjun aihe.
Mieti mitä sä täällä länkytät
No hei, kai tänne voi ajatuksia heittää. Mutta lopetan nyt tähän niin ei kukaan pahoita mieltään, heippa!
Joo vähän sama kuin SOO-pojat menee "kokemuksia rasismista" ketjuun kertomaan kuinka heitä ei ole koskaan kohdeltu rasistisesti.
Kiitos kun tulet kertomaan "heteromies: miksi et lähesty" ketjuun ettei sinua kannata lähestyä koska et ole kiinnostunut.
No hei, kai tänne voi ajatuksia heittää. Mutta lopetan nyt tähän niin ei kukaan pahoita mieltään, heippa!