Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen deittailu on äärimmäisen helppoa. Seuraa löytyy viikon jokaiselle päivälle niin paljon kuin haluaa

Vierailija
30.12.2023 |

Tämä koskee kaikkia naisia ulkonäöstä viis. On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että tuo ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
2/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin miehenä seuraa saat, jos olet valmis tyytymään ihan mihin vaan.

Naisilla tuo koskee vain nuoria, ja nättejä. Ei tavalliset, saatikka rumat naiset " pääse" treffeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se riittää, että saa olla kerran jonkun ilkeän miehen käytettävänä, niin joo. Jos on kunnollista parisuhdetta vailla niin hiljaista on siinä tapauksessa.

Vierailija
4/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten pitää. Kun nainen menee baariin niin ensimmäinen kosija on on narikan tiskillä, seuraava tanssilattialla matkalla baaritiskille ja loput kymmenen itse baaritiskillä

Vierailija
5/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisia paljonkin enemmän kuin miehiä vai miten tuo on mahdollista?

T. Entiden deittailija

Vierailija
6/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on annettavaa? Ei sydäntä, rakkautta, tunteita. Ei siis mitään.

Vierailija
7/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutut naiseksi, tadaa. Ongelma on ratkaistu.

Tai sitten kysyt niiltä miehiltä, että miksi ovat valmiita olemaan aina seuraa naiselle kuin naiselle, mutteivät miehille.

Vierailija
8/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten pitää. Kun nainen menee baariin niin ensimmäinen kosija on on narikan tiskillä, seuraava tanssilattialla matkalla baaritiskille ja loput kymmenen itse baaritiskillä

Siis jokainen mies jahtaa jokaista baariin tulevaa naista? 

9/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille on helppo päästä vaikka viikoittain, jos laskee rimaa alas.

Mutta jos haluaa tapailla vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä, niin sitten on asennoiduttava niin, että treffeille pääsee heidän kanssaan helposti, mutta he tuskin haluavat jatkaa tapailua. Esimerkiksi minä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit viime 2.-4. treffien jälkeen ja minä taasen annoin pakit 6:lle.

Vierailija
10/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa katkeran ihmisen väitteiltä ilman minkäänlaista faktapohjaa.

Vierailija
11/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ap. sukupuolta.

Vierailija
12/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sjatellaan niin, että "nainen saa miehen", ei muita kriteerejä, niin myös "mies saa naisen". Toimii molempiin suuntiin. Mutta tuolla sinkkumarkkinoilla tuskin on siitä kyse, että joku saa jonkun, ihan samantekevää, kenet. 

Vierailija
13/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt jopa yksin laivalla niin, että kukaan ei ole tullut sanomaan sanaakaan. Mua ei kosita missään, ei edes baarissa. Ei ole koskaan kosiskeltu.

N42

Vierailija
14/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi incel kun uskoo tuollaista, en minä ainakaan seuraa saa kun en istu kauneusnormeihin :) sen takia kukaan ei edes vaivaudu tekemään työtä sen eteen että oikeasti tutustuisi minuun persoonana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä