Naisen deittailu on äärimmäisen helppoa. Seuraa löytyy viikon jokaiselle päivälle niin paljon kuin haluaa
Tämä koskee kaikkia naisia ulkonäöstä viis. On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen
Kommentit (14)
Kyllä sinäkin miehenä seuraa saat, jos olet valmis tyytymään ihan mihin vaan.
Naisilla tuo koskee vain nuoria, ja nättejä. Ei tavalliset, saatikka rumat naiset " pääse" treffeille.
Jos se riittää, että saa olla kerran jonkun ilkeän miehen käytettävänä, niin joo. Jos on kunnollista parisuhdetta vailla niin hiljaista on siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että tuo ei pidä paikkaansa.
Kyllä muuten pitää. Kun nainen menee baariin niin ensimmäinen kosija on on narikan tiskillä, seuraava tanssilattialla matkalla baaritiskille ja loput kymmenen itse baaritiskillä
Onko naisia paljonkin enemmän kuin miehiä vai miten tuo on mahdollista?
T. Entiden deittailija
Mitä sulla on annettavaa? Ei sydäntä, rakkautta, tunteita. Ei siis mitään.
No muutut naiseksi, tadaa. Ongelma on ratkaistu.
Tai sitten kysyt niiltä miehiltä, että miksi ovat valmiita olemaan aina seuraa naiselle kuin naiselle, mutteivät miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten pitää. Kun nainen menee baariin niin ensimmäinen kosija on on narikan tiskillä, seuraava tanssilattialla matkalla baaritiskille ja loput kymmenen itse baaritiskillä
Siis jokainen mies jahtaa jokaista baariin tulevaa naista?
Treffeille on helppo päästä vaikka viikoittain, jos laskee rimaa alas.
Mutta jos haluaa tapailla vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä, niin sitten on asennoiduttava niin, että treffeille pääsee heidän kanssaan helposti, mutta he tuskin haluavat jatkaa tapailua. Esimerkiksi minä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit viime 2.-4. treffien jälkeen ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Kuulostaa katkeran ihmisen väitteiltä ilman minkäänlaista faktapohjaa.
No jos sjatellaan niin, että "nainen saa miehen", ei muita kriteerejä, niin myös "mies saa naisen". Toimii molempiin suuntiin. Mutta tuolla sinkkumarkkinoilla tuskin on siitä kyse, että joku saa jonkun, ihan samantekevää, kenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt jopa yksin laivalla niin, että kukaan ei ole tullut sanomaan sanaakaan. Mua ei kosita missään, ei edes baarissa. Ei ole koskaan kosiskeltu.
N42
Ap on selvästi incel kun uskoo tuollaista, en minä ainakaan seuraa saa kun en istu kauneusnormeihin :) sen takia kukaan ei edes vaivaudu tekemään työtä sen eteen että oikeasti tutustuisi minuun persoonana.