MIELIPITEITÄ häistämme! :))
Vieraita noin 60. Lähimmät sukulaiset vanhemmat, sisarukset, tädit/sedät/serkut/isovanhemmat. Parhaat kaverit puolisoineen. Nuorin lapsi suvussa 15v, eli lapsia ei juurikaan tule kun niitä ei vielä kenelläkään ole.
Teemaväreinä valkoinen ja vihreä, osittain kulta. Eli tyylikästä ja pelkistettyä. Kukat valkoisia ja vihreitä lehtiä, kutsussa kultakirjailua.
Hääkirkkona idyllinen ja kaunis vanha kirkko. Kirkossa pitkä kaava. Musiikkiesitys kirkossa. iDEOITA JA VINKKEJÄ HYVISTÄ KAPPALEISTA OTETAAN ILOIMIELIN VASTAAN:) Hääautona kaunis vanha mini/kuplavolkkari, miel musta tai valkoinen ja kauniit pelkistetyt koristelut. Tekstinä ikkunassa tuleva yhteinen sukunimi:))
Juhlapaikkana pursiseura. Hyvää ruokaa johon on panostettu, viinit ruoan kanssa, kahvi ja konjakki, boolia:)
Puku yksinkertainen valkoinen, miehellä musta frakki.. kaaso ja bestman saavat valita itse vaatteensa, emme vaadi mitään tiettyä! Maksamme kaason kampauksen tietysti!
Ohjelmana
alkumalja
puheita
ruokailu ja taustamusiikkia
musiikkiesityksiä
seurustelua
muutama ohjelmanumero jos joku haluaa järjestää
EI LEIKKEJÄ EIKÄ PAKOTTAMISTA
humppabändi auki, koska emme itse osaa kunnolla paritansseja..
Olemme 25 ja 27v. haluamme perinteitä kunnioittavat tyylikkäät häät ja otamme ideoita kiitollisina vastaan!
Kommentit (36)
Vierailija:
Puku yksinkertainen valkoinen, miehellä musta frakki.. kaaso ja bestman saavat valita itse vaatteensa, emme vaadi mitään tiettyä! Maksamme kaason kampauksen tietysti!
Vierailija:
Vierailija:
Mutta ei mitään pahaa sanottavaa ainakaan, varmasti kivat häät tulee! Kahvin kanssa laittaisin kyllä jonkun liköörin konjakin lisäksi, monet (naiset varsinkin :) kun ei konjakista liiemmin pidä!Tavanomaisilta... Mitähän erikoista sitä sitten keksis? Kun ei haluta pelkästään erikoista esim ulkomailla tms?
ap
Tuo " tavanomaisilta" olikin lainausmerkeissä... Eli en itse kaipaisi mitään erikoisuuksia, mutta jos olet haaveillut jotain " uniikkia ja ihmeellistä" niin valitettavasti siltä häänne ei kuulosta. Mutta kuten sanoin, varmasti ihanat ja kivat häät järjestätte noillakin puitteilla! :) Muistakaa vaan iloinen mieli kaikesta mahdollisesta stressistä ja väsymyksestä huolimatta ;)
ap...
ollaan oltu joka vuosi häissä ja aina on ollut se vuodenaikaleikki, joten väkisin väännettyjä leikkejä ei meille tule!!!
meille olisi uniikkia yhdet tyylikkäät häät tuhansien nuorisoseuranhäiden joukossa ;)
ap
Vierailija:
meille olisi uniikkia yhdet tyylikkäät häät tuhansien nuorisoseuranhäiden joukossa ;)ap
Eli uniikkia olisi ne yhdet nuorisoseuranhäät tyyllikkäiden häiden joukossa ;)
En todellakaan halunnut arvostella teidän häitä/suunnitteluja, mutta usein vain morsiamet kertovat kuinka erilaiset häät heille on tulossa, ja sitten kaikki meneekin samaa kaavaa kuin muissakin häissä ;) Mutta tosiaan, onhan ne TEILLE uniikit ja ihmeelliset häät, vaikka olisi millaiset tahansa!
Vierailija:
meille olisi uniikkia yhdet tyylikkäät häät tuhansien nuorisoseuranhäiden joukossa ;)ap
En voisi ikinä kuvitella kuluttavani aikaa yhden päivän takia monta tuntia pelkkään äiden suunnitteluun. no en ole romanttinen luonne ja oli tosi helppo mennä salaa naimisiin ja suoraan pariksi viikoksi lomalle ulkomaille.. mutta näin monia häitä ammattini puolesta järjestäneenä, pitäkää huoli, että kaikilla on hauskaa...
Tosin tykkään just tollasista tavallisista häistä. Tosi harvoin Suomessa on mitään pakkopukeutumista kaasoilla tai samanlaisia pukyja eikä yleensä ole mitään pakkoleikkimisiäkään vaan leikeihin pyydetään vapaaehtoisia.
Ja tykkään tollaisista tavallisista häistä. Uniikiksi ehkä tekisi se, ettei olisi tolla perinteisellä kaavalla: kirkko, alkumaljat, ruuat, kahvit, tanssi, mutta silloin ne ei ehkä olisi häät.
t.32
liiallista yritttämistä!!! Mitä ihemttä kyselet tältä vinkkejä--- Koita keksiä omannäköiset häät eikä muiden suunnittelemia....
Ne häät unohtuu kaikilta muutaman vuoden kuluttua joka tapauksessa vaikka olisi itse presidentti esiintymässä... sorry vaan, mutta näin se menee...
Häiden kaava on yleensä se sama, mutta jotakin poikkeavaa, omaa ja uutta, niin mieliin painuu. Ja toivottavasti muistatte olla omia itsejänne, osaatte olla rentoja ja vitsikkäitäkin, niin kaikilla on hauskaa. Minulla kokemusta juuri " tyylikkäistä" häistä, että niissä on niiin jäykkää että tympii.
tanssimme häävalssin, muuta emme osanneet, mutta muut tanssivat... itse tykkäsin kun musiikki soi hiljakseen taustalla.
Outoa että aina löytyy näitä " valittajia" joilla ei itsellä ole mitään parempia ideoita!
Olen jo monta kertaa sanonut, että tykkään tollasista tavallisista häistä. Tavalliset häistä tekee se sama kaava. Teemavärit, juhlapaikat, ruuat, juomat ym. on vaan pikkuseikkoja. Erikoiset häät olisi vaikka vihkiminen benjihypyn aikana ja sen jälkeen cocktail-tarjoilu sukellusveneessä. Mutta tykkään enemmän tavallisita kirkko, ruuta, kakkukahvit, häävalssit tyyppisitä häistä. Miksi pitäisi keksiä uusia uniikkeja ideoita jos vanha kaava on hyväksihavaittu ?
t. 32
Vierailija:
Outoa että aina löytyy näitä " valittajia" joilla ei itsellä ole mitään parempia ideoita!
Muuten kuulostaa kivoilta häiltä. Ei mitään väkisin väännettyä, ainakaan kirjoitusen pohjalta.