Jätin seurueen eilen tielle ja lähdin itse kotiin
Minä ja kolme muuta piti lähteä mökille ja diili oli se että ne maksaa mökin ja minä olen mukana ilmaiseksi jos olen kuskina. Oma ehto oli se että alkoholia käytetään maltillisesti ja käyttäydytään fiksusti. No matkalla selvisi ettei niin tule olemaan vaan minua oltaisi hyväksikäyttämässä. Ensimmäisen tilaisuuden tullen jätin noi yhden marketin parkkipaikalle ja tulin itse kotiin. Niillä olisi vielä alle 15 kilometriä matkaa sille mökille, eli voi hyvinkin kävellä sinne.
Ne kolme yritti soittaa minulle illan ja yön mittaan aivan putkeen. Äsken tuli vielä muutama whatsapp-viesti missä kaksi niistä solvaa ja nimittelee minua. Kauan ne kyllä jaksoikin.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sinne parkipaikalle himmenee aikansa sätkivät ja vinkuvat.
Ja ne myös sihisi aikalailla ennen sitä. Toivottavasti oppii ainakin käyttäytymään.
Mä tein vuosi sitten samalla tavalla samanlaisessa tilanteessa. Yksi kyytiläisistä oksensi autoon jo menomatkalla ja se riitti. Ajoin ekassa liittymässä pois motarilta lähimmälle bussilevikkeelle, kippasin kyytiläiset, niiden tavarat ja kaljat ulos autosta. Siihen jäivät. Pommittivat koko yön soitoilla mut pistin numerot estoon. Ei ole tavattu sen jälkeen. En voi käsittää että oltiin muka kavereita. Paskat oltiin. He ehkä olivat keskenään, mä olin joku ryhmän ylimääräinen uloke jolla sattui olemaan auto.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein vuosi sitten samalla tavalla samanlaisessa tilanteessa. Yksi kyytiläisistä oksensi autoon jo menomatkalla ja se riitti. Ajoin ekassa liittymässä pois motarilta lähimmälle bussilevikkeelle, kippasin kyytiläiset, niiden tavarat ja kaljat ulos autosta. Siihen jäivät. Pommittivat koko yön soitoilla mut pistin numerot estoon. Ei ole tavattu sen jälkeen. En voi käsittää että oltiin muka kavereita. Paskat oltiin. He ehkä olivat keskenään, mä olin joku ryhmän ylimääräinen uloke jolla sattui olemaan auto.
Mitä niillä lopulta kävi? Siivositko auton itse ja maksatitko oksentajalla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miltä tuntui? Nimittäin ap:lta tuntuu aivan saakelin hyvältä kun seurasin niiden soittoja. Tuntuu vieläkin oikealta tuo ratkaisu. Nyt kun katson niin ne voi aivan hyvin lähteä sinne mökille myös bussilla.
Ei ihan sama asia mutta nuorempana kaksi muuta sikaili illan mittaan aikalailla hotellihuoneessa ja toinen sammui suihkuun aiheuttaen mittavan vesivahingon. Aamulla ne yritti yhdessä puhua kaikki vahingot minun piikkiin. Mutta siinä oli vaan se että hotellin respassa oli merkintä plus valvontakameran kuvaa siitä että olin palauttanut avaimen ja lähtenyt kotiin jo aikaisemmin illalla. Lopulta noi kaksi joutui yhdessä maksamaan kaiken.
Teit aivan oikein äläkä ole noihin yhteydessä enää koskaan.
Vierailija kirjoitti: Ei ihan sama asia mutta nuorempana kaksi muuta sikaili illan mittaan aikalailla hotellihuoneessa ja toinen sammui suihkuun aiheuttaen mittavan vesivahingon. Aamulla ne yritti yhdessä puhua kaikki vahingot minun piikkiin. Mutta siinä oli vaan se että hotellin respassa oli merkintä plus valvontakameran kuvaa siitä että olin palauttanut avaimen ja lähtenyt kotiin jo aikaisemmin illalla. Lopulta noi kaksi joutui yhdessä maksamaan kaiken.
Hyi helvetti mitä tyyppejä. Toivottavasti katkaisit välit saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei ihan sama asia mutta nuorempana kaksi muuta sikaili illan mittaan aikalailla hotellihuoneessa ja toinen sammui suihkuun aiheuttaen mittavan vesivahingon. Aamulla ne yritti yhdessä puhua kaikki vahingot minun piikkiin. Mutta siinä oli vaan se että hotellin respassa oli merkintä plus valvontakameran kuvaa siitä että olin palauttanut avaimen ja lähtenyt kotiin jo aikaisemmin illalla. Lopulta noi kaksi joutui yhdessä maksamaan kaiken.Hyi helvetti mitä tyyppejä. Toivottavasti katkaisit välit saman tien.
Mitäköhän lottoot?
Vierailija kirjoitti:
Hienosti keksitty tarina, ja palstamammat uskovat.
Kyllä ne sinne parkipaikalle himmenee aikansa sätkivät ja vinkuvat.