Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistunein ostamasi joululahja koskaan?

Vierailija
16.12.2013 |

Varmaan ollut ennenkin aiheesta avaus, mutta ei nyt aleta kaivamaan vanhoja. Eli mikä joululahjaostoksesi kautta aikain on ollut suurin hutihankinta?

Itsellä pari ehdokasta. Parikymmentä vuotta sitten ostin siskontytölle lastenlaulu-cd:n muistamatta ettei heillä ole cd-soitinta. Ja joskus teininä ostin isälleni kirjan jonka hän oli jo pari kuukautta sitten saanut isänpäivälahjaksi. Muistin kirjakaupassa vain että tuotahan isä toivoi mutta olin unohtanut täysin että hän sai sen jo.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen ihan viime viikonloppu, kun vein kukkakimpun erään ystäväni tupareihin. Joku toinen vieras avasi kukat paketistaan ja kuulin kun hän totesi muille toiselle vieraalle, että "onpa ajattelematonta tuoda kukkia lapsiperheeseen, eikös nämä voi olla myrkyllisiä".

Ja itse kun olin pitänyt amarylliksesta tehtyä korkeaa kimppua kauniina, mutta pieleen meni. Pitänee nyt toivoa, ettei perheen päälle parivuotias käy kukkakimppua ja siinä olleita koristemarjoja syömässä.  

Ehkäpä vien seuraavalla kerralla parin euron lautasliinapaketin tuliaisina.

Vierailija
22/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais sattua tähän jouluun: teini-ikäinen tyttäreni pyysi Skins 3. tuotantokauden dvd:tä. No, ostin sen. Sitten pari päivää sen jälkeen otettiin Netflixin ilmainen kokeilukuukausi: sieltä näkee kaikki skinsit =(. Että vähän pännii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:10"]

Tuli mieleen ihan viime viikonloppu, kun vein kukkakimpun erään ystäväni tupareihin. Joku toinen vieras avasi kukat paketistaan ja kuulin kun hän totesi muille toiselle vieraalle, että "onpa ajattelematonta tuoda kukkia lapsiperheeseen, eikös nämä voi olla myrkyllisiä".

Ja itse kun olin pitänyt amarylliksesta tehtyä korkeaa kimppua kauniina, mutta pieleen meni. Pitänee nyt toivoa, ettei perheen päälle parivuotias käy kukkakimppua ja siinä olleita koristemarjoja syömässä.  

[/quote]

Höh, olipas outo vieras. Ei kukkamaljakoita muutenkaan ole tapana pitää parivuotiaan ulottuvilla, vaikka kukat olisi syötäviä.

Ehkä saaja kuitenkin arvosti kimppua.

Vierailija
24/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se parin joulun takaa anopille ostamani kuivawc pakolaisleirille. Se oli näitä kehitysapukampanjoita. Luulin että se olis hyvä läppä, mut ei sit näköjään ollu. Oiskohan se tykännyt kuitenkin siitä osuuskuntavuohesta enemmän?

Vierailija
25/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin anopille jonkun laihdutusoppaan. Ihan hyvää hyvyyttäni, olin silloin vasta parikymppinen ja anoppi oli aina dieetillä. Nyt jos saisin itse vastaavan, voisi vähän naama nyrpähtää.

Vierailija
26/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:14"]

[/quote]

Höh, olipas outo vieras. Ei kukkamaljakoita muutenkaan ole tapana pitää parivuotiaan ulottuvilla, vaikka kukat olisi syötäviä.

[/quote]

Kiitos :) Tämä lämmitti. Toivon tosiaan, että saaja kimpusta piti. Ainakin aiemmin on siltä vaikuttanut.

Vierailija
27/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:13"]Tais sattua tähän jouluun: teini-ikäinen tyttäreni pyysi Skins 3. tuotantokauden dvd:tä. No, ostin sen. Sitten pari päivää sen jälkeen otettiin Netflixin ilmainen kokeilukuukausi: sieltä näkee kaikki skinsit =(. Että vähän pännii.

[/quote]

Sen nyt voi varmaan palauttaa!!! On varmasti vielä avaamaton?

Vierailija
28/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai palautat sen dvd:n!

Vierailija
29/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran tuolloin n.17v pikkusiskolleni jonkun "Naisen elämä" tai sinnepäin kirjan lähinnä hetken mielijohteesta katsomatta sitä tarkemmin. Joulun jälkeen sitten vilkaisin itsekin kirjaa ja huomasin että siinä käsiteltiin lähinnä jotain vaihdevuosiongelmia.

Vierailija
30/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:14"]

[/quote]

[/quote]

Juu. Vieras oli moukka, kun arvosteli toisten antamia lahjoja ääneen.

Vierailija
31/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, en kehtaa edes luetella. Tykkään antaa lahjoja mutta en ole kovin hyvä siinä. Monesti keksin muka hyvän idean ja jälkeenpäin tajuan, että olipa tyhmä ja nolo. Huteja on varmaan enemmän kuin hittejä. Nykyään annan vaan jotain teetä ja kynttilöitä kaikille tai muuta yleispätevää ja tylsää.

Vierailija
32/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehen työkaverille kiitokseksi tietokoneavusta tosi kalliin punkkupullon. Sitten myöhemmin kuulin, että mies on mormoni.

Vierailija
33/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:47"]

Ostin miehen työkaverille kiitokseksi tietokoneavusta tosi kalliin punkkupullon. Sitten myöhemmin kuulin, että mies on mormoni.

[/quote]

alkoholi on nyt on aina huono lahja.voi kun ihmiset käyttäis joskus järkeään.

Vierailija
34/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes huti: ostin äidille jonkun Leena Lehtolaisen kirjan muutama vuosi sitten. Aaton aattona menin vanhempien luo ja huomasin äidin yöpöydällä kirjastosta lainattuna samaisen kirjan ja äiti vielä kommentoi että oli aika huono. Tuli kiire uutta lahjaa hankkimaan (meillä kun on tapana antaa aikuisten kesken vain yksi lahja per nenu). Ostin sitten varmaakin varmemmam olohousut ja kirjankin sain palautettua.

Vierailija
35/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin viiksivahaa isälleni jolla ei edes ole viiksiä. Eikä hän edes kasvattanut niitä siksi että saisi kokeilla lahjaani. Huti!

Vierailija
36/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin kaduttaa, että nuorempana annoin hyvää tarkoittaen parikymppiselle perheenjäsenelle, jolla oli aknearpia, voiteen jonka piti auttaa arpiin. Toisaalta ehkä hyvä idea, mutta jälkeenpäin tajusin että oli tahditonta ja hän saattoi loukkaantua; ei kyllä sanonut mitään.

Vierailija
37/37 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

E, minulta mutta... Mieheni sai 23-vuotiaana vanhemmiltaa jonkun miesten hiustenhoitosetin, jota lahjan antaja ei ollut kai pahemmin tutkinut tai oli muuten vain epäkorrekti, sillä erittäin tuuheatukkainen mieheni nosti paketista mm. kaljuuntumisenestoainetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme