Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyväksi käyttö?

Vierailija
22.02.2014 |

Onko teistä normaalia jos 40 vuotias Mies haaveilee 15 vuotiaasta tytöstä ja rupeaa tämä kanssa hommiin heti tämän täyttettyä 16 vuotta. Kyseinen Mies on myös seurustellut saman aikaisesti tytön äidin kanssa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDYSSANA PRKLE!

Vierailija
2/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä NYT takerru siihen.. Mikä sun mieli pide on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä NYT takerru siihen.. Mikä sun mieli pide on?

Vierailija
4/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätti sut ja ottaa ny likkas vai. Hyi. 

Vierailija
5/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäeroa on noin paljon, niin käsitääkseni ikäraja on 18v. Alaikäisen kanssa seurustelustakin voi saada tuomion, vaikkei edes harrastaisi tämän kanssa seksiä. Pedofiili rikollinehan tuollainen on.

Vierailija
6/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttö

40-vuotias, 15-vuotias

oppikaa kirjoittamaan, prkl

Vierailija
7/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä minäkin olen asiasta että lapsiin sekaantumista se on.. Mutta hän perustelee asiaa niin että mitään rikollista ei ole tapahtunut sillä seksiä hän harrasti tytön ollessa 16. Ja että Naima ikä on suomessa se 16. Tuntuu jotenkin sairaalta koko touhu.. Eniten mua mietityttää että miksi tämä Mies ja tyttö on edelleen ystäviä tuonkin jälkeen eikö tyttö raukka tajua että sitä on käytetty hyväksi!!??

Vierailija
8/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain edessä ei ole tapahtunut rikosta, jos tyttö on suostunut seksiin vapaaehtoisesti

Miea ei ole pedofiili, mahdollisesti efebofiili.

Vierailija
9/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just.. Vaikka lain silmissä se "ok" minusta ei. Koko äiti-tytär kuvio.. Sitä mietin kun olen kysynyt kysyiseltä ihmiseltä asiasta hän kieltää kaiken ja sanoo että hän ei voisi edes kuvitella tekevänsä sellaista että tyttöhän on aivan liian nuori hänelle.. Ja paskat! Mä inhoon eniten valehtelua!!

Vierailija
10/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, vajakit, nyt se suomen kieli kuntoon. Luuletteko jonkun ottavan tuollaisella kielellä kirjoitetun avauksen tosissaan?

Vierailija
11/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vittu valita! Tämähän ihme paikka on kun ihmiset kyttäilee toisten oikein kirjoituksia! Eks sulla muuta tekemistä kuin tarkkailla ihmisten kielioppi virheitä!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi