Epäsosiaalisen tilitys
Tänään menetin kaverin aika pienestä asiasta. Näytän varmaan todella lapselliselta muiden silmiin, mutta oli viimeinen pisara. Tuntuu, että itse tekee kaikenlaista paskaa muiden eteen, myöntyy muiden toiveisiin, antaa itsestään saamatta takaisin, alistuu jopa, ja aina joutuu pettymään. Valitettavasti tällaisia kokemuksia löytyy useampia, hengessä kaverit, jotka soittavat vain, kun haluavat lainata rahaa tai tarvitsevat apua jossakin, tai kaverit, jotka myyvät yhteisiä(isolta osin minun) ideoita eteenpäin, yms yms!
Tein varmaan pienen sosiaalisen itsemurhan samalla, kun pistin välit poikki tähän kaveriin, ja yhteisiä tuttuja on paljon. Ulospäin tämä näyttäytyy varmasti lähinnä minun syynäni ja ylireagointina. Voin jo kuvitella kaiken paskanpuhumisen asian tiimoilta. Itsekin olen seurannut sitä sivusta muiden kohdalla.
Muut ihmiset imevät minusta energiaa, hyväksikäyttävät kaveruuttani ja vähät välittävät minusta. Kyllästyttää.
Kommentit (4)
I feel you! Liian kiltti? Minä ainakin.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:29"]
I feel you! Liian kiltti? Minä ainakin.
[/quote]
Varmaan jossain määrin. Usein mulle myös sattuu kaveriksi joku yksi voimakastahtoisempi, jonka kanssa ollaan läheisiä, kunnes etääntyy jostain syystä kuten tänään. Nyt ajattelen vaan, että en jaksa edes lähteä yrittämään enää tästä. Mua ei varsinaisesti haittaa olla yksin, vaikka tietysti surettaa.
Älä välitä, mä laitoin kaikkiin mun ns "ystäviin" välit poikki, joita olen jaksanut nämä vuodet kuunnella, paskaa ja valitusta ja oman edun tavoittelua. Nyt parempi fiilis itellä kun negatiiviset ihmiset pois kuvioista=) Harmittaa vaan kun en aikaisemmin tehnyt tätä liikettä.