Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino noussut parissa kk 8 kg :o

Vierailija
16.12.2013 |

Juuh, eli olen ottanut lisäpainoa tässä muutamassa kuukaudessa sen 8 kg.

Ihan älytön määrä varsinkin kun en ole muuttanut elämäntapojani mitenkään,tai oikeastaan järkevöittänyt lähinnä. Karkkia en syö, urheilen säännöllisesti, alkoholin jätin kokonaan pois.

Lähtöpainoni oli 50 kg ja nyt 58kg.

En tajua miten tällaista voi yhtäkkiä sen ihmeempiä elämänmuutoksia tekemättä tapahtua?!

Kyse ei ole kilpirauhasen vajaatoiminnasta, se on testattu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi sama 31 vuotiaana, elintapoja sen kummemmin muuttamatta kuukauden parin sisällä tuli noin 8 kiloa lisää. Elän siis ihan kohtuu terveellisesti, mutta aiempaan verrattuna on ihme vatsamakkarat ilmestyneet :(

Vierailija
2/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on lisännyt lihaksia ja lisäksi lihakset keräävät nestettä liikunnan myötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi muuten ihan samalla tavoin kolmenkympin iässä. Olin 48-50 kg kukkakepinrääpäle ennen, vaikka elin roskaruoalla, karkilla ja keskikaljalla, enkä liikkunut ollenkaan. Sitten tajusin, että iän myötä kyllä kroppa ei tämmöistä menoa kestä, ja terveellistin elämäntapojani. Paino nousi vuodessa 20 kiloa :-0 Ja on pysynyt siinä 70 kilossa siitä asti, vaikka tosiaan en enää käydä juuri yhtään alkoholia, syön kasvispitoisesti ja melko terveellisesti, ja liikunkin huomattavasti enemmän kuin ennen (en mitenkään erityisen paljon tai rankasti tosin). Omassa tapauksessani jotenkin iän myötä kai vaan on aineenvaihdunta ja ruokahalu muuttuneet.

Vierailija
4/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö turhaan nesteenpoistolääkkeitä? Hikoiletko liikaa?.Niillä voi saada veriarvonsa niin sekaisin (Kaliumia, natriumia, magnesiumia katoaa), että elimistö alkaakin kerätä nestettä.

Syö suoloja.

Vierailija
5/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:36"]

Käytätkö turhaan nesteenpoistolääkkeitä? Hikoiletko liikaa?.Niillä voi saada veriarvonsa niin sekaisin (Kaliumia, natriumia, magnesiumia katoaa), että elimistö alkaakin kerätä nestettä.

Syö suoloja.

[/quote]

iTSEASIASSA... käytän ehkä vähän turhan hanakasti. Mulla on taipumusta turvota menkkojen aikaan 2-3 kiloa nestettä ja lääkäri määräsi nesteenpoistolääktettä käytettäväksi. Olen välillä ottanut lääkettä jos esim. olen aamulla herännyt (urheilun jälkeisenä päivänä pahinta) naama niin turvoksissa etten saa silmiä auki :/

Eli, nyt lopetan kokonaan noiden nesteenpoistolääkkeiden käytön satunnaisestikin? Keho kerää aivan sairaasti nestettä ja liikunta pahentaa sitä.

AP

(Ps. kiitos vastauksista :) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme