Oletko ollut pitkän naisen kanssa sängyssä
Onko kokemusta yli 180cm naisesta? Millaista menoa? :)
Voiko olla haluttava?
Kommentit (56)
Taskuvenusta on kiva pyöritellä ja nostaa vaikka. Sori vaan mut pitkät naiset ei oo mun juttu, vaikka pitkä mies olenkin.
On haluttavia.
Itse olen 186cm ja harrastan satunnaisesti seksiä 180cm blondin kanssa. Ihan jumalaista.
Harmi ettei ole mahdollisuutta oikeaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoin just kasin ja ysin välillä pituutta sen verran, että olin ihan liekeissä että nyt pystyn suutelemaan saman ikäistä ihastustani kurottelematta. Kasvoin samanpituiseksi ja lopulta vähän pitemmäksi kuin tyttö. Haaveilin suutelemisesta pikkupoikana ja sitten kun kasvoin suutelin tyttöä. Sain rohkeutta tehdä aloitteen vasta samanpituisena.
Toi oli itellekin tärkeetä että olin tyttöäni pidempi. Muistan hyvin sen tunteen kun venähdin yhtäkkiä suunnilleen vuodessa ja koon kasvu myös alakerrassa teki tosi gutaa. Sain rohkeutta olla tytön kaa silleen. Muistan miten 6. luokalla pussailin erään Hennan kaa.
Vierailija kirjoitti:
Taskuvenusta on kiva pyöritellä ja nostaa vaikka. Sori vaan mut pitkät naiset ei oo mun juttu, vaikka pitkä mies olenkin.
Sama. Lyhyitä naisia on tosiaankin helppo pyöritellä, nostella ja väännellä makuuhuoneessa mielensä mukaan. Vaikka pitkä nainen olisikin hoikka, niin nainen on tällöin siltikin iso. Kaikki on jotenkin suurta. Itse olen 183 ja avovaimoni on 185. Ihana nainen ja pois en vaihda, mutta olisihan hän pykälää ihanampi, jos olisi parikymmentä senttiä lyhyempi. Samaan tapaan vaimoni tykkäisi, jos olisin viisi-kymmenen senttiä nykyistä pidempi.
Kaiken kokoiset menee mutta sellainen 5-20cm itseäni pidempi on mun märkä päiväuni. Ei kuitenkaan mikä tahansa hongankolistaja vaan naisellisia muotoja omaava nainen.
Ex oli 179cm huippumallin mitoissa. Takaapäin oli kivaa ja suihkussa seisten takaapäin. Muutenkin vihdoin pääsi toteuttamaan sitä fantasiaa pitkästä naisesta. Lähetyssaarnaaja oli täysin erilaista kuin sellaisen 160cm/45kg petite naisen kanssa.
Olen. Ainut ongelma on pituuseron kanssa, tuottaa hieman ongelmia tietyissä asennoissa
En koskaan, jostain luin että siihen tarvittaisiin hirvenkaatolupa. Jos amazoonit olivat minua kiinnostaneet niin varmasti kokemusta olisi kertynyt. Olen mieltynyt pikkuisiin kaunottariin, pikkuisessa on ihan kaikki pikkuista.
Ei naisen haluttavuus pituudesta ole kiinni. Olin pitkään 180cm naisen kanssa ja kaikki seksissä toimi loistavasti. Nyt naimisissa 146cm naisen kanssa, joka on kuumin, jonka olen kohdannut.
Ja kyllä se seisaaltaan takaa onnistuu, tarvii vaan jakkaran. Ja alle 40kg nainen on tietysti kevyt nostaa. Exän kanssa voimat olis loppuneet aika nopeasti seisaallaan sylikkäin tai edes naisen jalat ilmassa seinää vasten pannessa. Itse 185.
En ole. Himoitsisin kyllä päästä sänkyyn erään pitkän naisen kanssa. Ajatus niiden pitkien säärten väliin pääsemisestä kiihottaa. Samoin seisaaltaan takaa päin paneminen, pitkän selän hyväily ym.
Olen ollut sekä yli 180cm, että yhden 145cm naisen kanssa. Pitkällä naisella oli todella hyvät seksikkäät sääret. Lyhyt nainen oli muutenkin tosi pieni, ja hänkin oli seksikäs. Näin pienestä naisesta tuli kuitenkin vähän lapsivibat, vaikka olikin ihan täysi aikuinen, ja tunsin oloni lievästi epämukavaksi. Kukaan ei tosin ole osannut ottaa suihin niin hyvin kuin hän. Eniten minua kuitenkin sytyttää ehkä 160+/-5cm pituiset naiset.
Olen ollut 191cm naisen kanssa. Upea kokemus😛. T.M174cm
Samanpituinen, yli 180 cm, on ollut seksikumppanina. Toosan sijainnin vuoksi takaapäin paneskellessa piti kiivetä selkään eli polvien varassa polkeminen ei onnistunut. Seisaallaan oli helppo nussia ja monta varvia vedettiin myös suihkussa. M50
Olen 182cm pari kertaa seurustellut yli 190 cm naisen kanssa. Toinen oli myös pehmeä. Sorja nainen oli ihan ok. Mutta pehmeä naisen kanssa sexi olin jotain mitä muistelen haudassakin.
Olen ollut vähän yli 180cm pitkän naisen kanssa, vaikka itse olen yli 190cm, ainoa asia missä pitää vähän säätää, on kun tuuppaa takaapäin, niin että korkeus on oikea.
Mut sen jälkeen on hyvä pussailla sileää kaljua :)