Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisten lasten kohtelu joululahjojen suhteen?

Vierailija
16.12.2013 |

Onkohan mulla taas jonkunlainen hormonihäiriö vai miksi minua ärsyttää niin paljon anoppini käytös?!?

Eli anoppi on kovaan ääneen kysellyt tyttäreltään, tämän mieheltä ja näiden lapsilta mitä he tahtovat ja tarvitsevat joululahjaksi. Ja on sinne lahjalistaakin kiikutettu: tarvitsevat icebugeja, Iittalan nappuloita ja  lahjakorttia Artekille vain muutamia mainitakseni...

Meiltä, eli pojaltaan ja hänen perheeltään, anoppi ei ole sanallakaan kysynyt yhtikäs mitään. Voimmeko nyt odottaa saavamme yhtään mitään?  Huvittavaksi tämän tilanteen tekee se, että tämä anopin tytär on ns. nainut itsensä rikkaaseen sukuun eikä heillä ole pikkurahan puutetta. Anopilla ilmeisesti on nyt "tarve näyttää" vävynsä suvulle, että kyllä heilläkin on millä mällätä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni eräänlainen vanhempien velvollisuus olisi kohdella lapsiaan aina tasapuolisesti ja erityisesti siten, ettei kitkaa ja kismaa lasten välille synny ainakaan heidän käytöksensä ja valintojensa seurauksena.

Vaikeaa se näyttää monille olevan, surullista sinänsä. 

Vierailija
2/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyn 2:n kommenttiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ainakaan kannata kadehtia. Se syö sisältä lähinnä kadehtijaa ja karehdittavat saavat siitä vaan voimaa

Vierailija
4/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaako tämä vain sinua, vai myös miestäsi? Onko miehesi mahdollisesti joskus sanonut, että hänen mielestään aikuisten kesken ei vaihdeta lahjoja?

Minun mielestäni mies selvittäköön asiansa omien vanhempiensa kanssa, ja sinä omiesi. Vai voivotteleeko mies toisaalla sinun vanhempiesi lahjojen suhteen?

Vierailija
5/5 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anopista teille on helppo ostaa lahjat ja hyvät ideat on ihan itsellään kysymättä. Jos tyttären perheelle on jostain syystä vaikeampi ostaa lahjoja.