Kasvatin kokeilumielessä rämemajavan ja hyi helkutti!
Kyllä se vaan on epähygieninen. Edessä häpykummulla olevat karvat eivät niin haittaa mutta kun häpyhuuletkin on täynnä monen sentin mittaisia karvoja! Testasin vielä olla pari päivää pesemättä perääni niin kyllä siellä alkaa haista..ja huom. minulla ei ole juuri mitään valkovuotoa. Kuukautisten aikaan katastrofi onkin sitten täydellinen.
Joten päätän kokeilun tänään, palautan alapään normaalitilaan eli kaikki pois bikinirajoista ja häpyhuulista/persvaosta ja eteen siisti kiitorata (sitäkin saa nyt lyhentää varmaan saksilla ensin..)
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:50"]
Lisäyksenä vielä: kasvatusprosessi kesti noin 2 kuukautta.
[/quote]
:(((((
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:50"]
Lisäyksenä vielä: kasvatusprosessi kesti noin 2 kuukautta.
[/quote]
:(((((
[/quote]
Siis miksi sä nostat näitä pilluketjuja kokoajan?
Minä olen kokeillut molemmat ja tykkään enemmän luonnontilasta. Tosin eipä mun karvat muille kuulukaan.
Kuka näitä karvakeskusteluja nostelee? Joku pikku-Jonne 15v?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 10:09"]"Jos nyt siis jostakin ihmeen syystä haluaa siteitä kuukautisten aikana käyttää."
Kyllä minä käytän siteitä ainakin runsaamman vuodon aikana. Mikään ei ole niin ällöttävää kuin suihkun jälkeen tunkea tamponia sisään ja sieltä tuleekin samaan aikaan verta. Jos sitten ei pese persettään uudelleen niin alushousutkin on veressä. Side on paljon siistimpi runsaassa vuodossa.
kokeikepa oikkuhousunsuojaa tamponin kanssa....
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:37"]
Kyllä te av-mammat vain olette notkeita, kun taivutte tarkastelemaan ja haistelemaan läheltä alapäätänne. Saatteko itsenne peräti solmuun, kun persvaonkin näette vai pyllistelettekö suuren peilin edessä mitä mielikuvituksellisemmissa asennoissa. Miehet varmaan tykkää katsella teidän touhujanne.
[/quote]
Mulla on kädet, voin tunkea sormen alapäähäni ja nuuskaista:) Ei tarvitse kurotella jalkoväliin;D
Kuin haisevia alapäitä teillä oikein on? Itsellä on yleensä ihan "luonnontilainen" ja pesulla käyn päivittäin - ei haise.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:07"]
Kuin haisevia alapäitä teillä oikein on? Itsellä on yleensä ihan "luonnontilainen" ja pesulla käyn päivittäin - ei haise.
[/quote]
Jotkut pesee useamminkin, karvat siistittynä tai ihan paljaana ja silti haisee. Ole siis onnellinen.
Olen pannut merkille että karvoitustyyppejä on tosiaan hyvin erilaisia. Mulla on vaaleanruskea karvoitus, lyhyttä ja pienehköllä alueella, ei koskaan esim. reisiin asti kun taas joskus näin hyvin rehevän tumman karvoituksen, joka ylsi reisien ihoon ja hieman häpykummustakin ylös napaan päin. Mun ei tarvitse edes sheivata bikinirajoja, koska nää jää sellaisenaan uikkarin sisäpuolelle. Siis ymmärrän hyvin että joku erittäin runsaan karvoituksen omistava voi kokea pakottavaa trimmauksen tarvetta, mutta itselläni ei ole sellaista koskaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:36"]
Mekin yritettiin viiden karvattoman vuoden jälkeen miehen kanssa, että kasvatettaisiin välillä ihan vaihtelun vuoksi. Puolentoista viikon päästä todettiin, että ei sitten millään. Ne haivenet on sekä epämiellyttävän tuntuisia että rumia. Molemmilla.
[/quote]
Eli viihdytte molemmat karvattomana ja tämä on ärsyttänyt ainakin kolmea alapeukuttamaan. Väärä mielipide, jotenkin pitää dissata, alapeukkua!
Ja tekin sentään koetitte toista vaihtoehtoa. Sitten on näitä elämäntapainkkareita joilla kasvaa hirveä puska ja heille ei vaan mene kaaliin että kaikista se ei ole kivaa, kaunista ja hienoa, mutta silti kaikilla pitäisi karvat rehottaa vaikka väkisin.
Jep, nyt kaikki mammat istuu läppärillä ja tonkii haarojaan ja nuuskaisee..
P.S. eikös se karvaisuus ole enemmänkin se normitila kuin karvattomuus?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:15"]P.S. eikös se karvaisuus ole enemmänkin se normitila kuin karvattomuus?
[/quote]
Ei se siltä ainakaan miehillä näytä. Yhden kunnon parran näin töihin kävellessä, muilla ihan broileri. Viikonloppuna näin upean kokoparran, mutta sitten olikin korvien yläpuoli vedetty ihan klaniksi :/
Nyt mä näen ihan selvästi, kun siellä mammat istuu läppärin kanssa jalat harallaan ja kourii alapäätään ja nuuhkia sormia, heh heh.
Itse olen kokeillut kaikkia vaihtoehtoja mutta kaikista paras mulle on jotain siltä väliltä. Eli karvoja jonkun verran, mutta ei mitään isoa tuheroa, posliini on kaikista kamalin vaihtoehto. Eli siis karvallinen siistitty versio, välillä tosin häpyhuulet ovat ihan posliinit.
Sokeroitu posliini toimii mulla parhaiten :) sänki tulee vasta parin viikon päästä. Olen kokeillut olla myös karvainen (häpykummulla karvoja, sokeroidut häppärit) mutta en tykännyt :(