Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Mariska on av-mamma 😂😂😂😂😂😂.
Mutta hitto että on hyvän näköinen ja kiihottava nainen.
Mä tykkään siitä mihin suuntaan ohjelma on mennyt. Jengi todella laittaa luovuutensa peliin. Ei olla niin vakavia vaan hauskuutta ja huumoria mukana.
Veskua tuntui hieman jännittävän tuo pöydän päässä ja esillä oleminen. Pohjalainen sisu ja vahvuus näkyy kyllä, tehdään vahvasti omaa juttua ja sitkeästi. Ei ajatella mitä joku muu ajattelee, yleisö on tullut kuuntelemaan. Kaikkia ei tarvi miellyttää. Monet artistit on liian ahdistuneita kun eivät usko itseensä ja vaan miettivät mitä muut ajattelee.
Onhan Vesku ihan järjettömän hyvä kirjoittamaan biisejä.
Jannika veti eilen parhaan pätkän, sen penskan featti oli hyvä väläys. Muut eivät saaneet Klamydiasta mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on paljon klamydia-faneja ja ihan ilman sarvia ja hampaita nyt utelen että milloin ja missä tämä bändi on oikeasti (ollut) näin suosittu? Itse olen reilu nelikymppinen pk-seudulta enkä oikeasti ole ikinä kuullut vissiin ainuttakaan kappaletta vaikka etenkin nuorena radiota/musiikkia tuli kuunneltua todella paljon ja laajalla skaalalla. Bandin nimi kyllä siis oli tuttu ja tullut nähtyä esim festarimainoksissa, mutta ei kukaan kaverikaan näitä ole fanittanut eli edes sitä kautta ole tullut biisejä kuultua.
Klamydia on suosittu Kehä kolmosen ulkopuolella , etenkin Vaasan seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariska tämän kauden pahin pettymys.
Alan olla samaa mieltä. Ärsyttää tuo silmät puolitangossa mumina, aivan kuin olisi päissään tai pöllyssä-
Huomasin samaa vähä iteki. Tykkään kovasti porukasta, mutta nuo jututki alkaa väsyttää, ku periaatteessa aika samoja on höpinät joka jaksossa. Eikä se oo tietenkää tyyppien syy.
Ei helv... eikö ihminen saa olla enää edes ihminen. Mitä sä edes kritisoit? Sitä, että ihminen on oma itsensä? Ymmärtäisin, jos joku yrittää esittää jotain muuta, niin sitä kritisoidaan. Mutta sehän on vain oma itsensä. Mitä väliä sillä on, miltä joku näyttää tai mumiseeko, jos kuitenkin ihminen on oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veskun naamasta näki että ei digannut.
No älä! Vois ottaa vaikka vattuiluna kun yhdistetään tolleen joku tempparit klamydiaan. Ei siinä etteikö veto olis ollu hyvä, mutta aivan väärällä tavalla, väärässä paikassa toteutettu.
No taas ei olla kuunneltu alkuperäistä kappaletta. Nina Autio -kappale kertoo julkisuuden henkilöstä joka on monen märkäuni. Mariska vaan teki huikean version eräästä nykyhetken julkimosta joka on monen märkäuni. Eli ihan oikein ja oikeassa paikassa. Ja aivan hillitön versio ja sai kyllä hymyn huulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä! Vois ottaa vaikka vattuiluna kun yhdistetään tolleen joku tempparit klamydiaan. Ei siinä etteikö veto olis ollu hyvä, mutta aivan väärällä tavalla, väärässä paikassa toteutettu.
Vaatii vähän älykkyyttä nähdä sarkasmi ja huumori, mikä tuossa vedossa oli. Sinulla ei näköjään äly riittänyt. Lisäksi sitä ei oltu tarkoitettu otettavaksi haudan vakavasti niin kuin sinä teit. Sehän oli täysin sarkastisella läpällä vedetty. Ei tämä elämä niin vakavaa ole, höllää vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No taas ei olla kuunneltu alkuperäistä kappaletta. Nina Autio -kappale kertoo julkisuuden henkilöstä joka on monen märkäuni. Mariska vaan teki huikean version eräästä nykyhetken julkimosta joka on monen märkäuni. Eli ihan oikein ja oikeassa paikassa. Ja aivan hillitön versio ja sai kyllä hymyn huulille.
Hauska kappale sinänsä mutta myös eri kappale. Menee vähän ohjelman idean ohi ruveta itse säveltämään ja sanoittamaan uusia kappaleita jotka on inspiroituneet alkuperäisestä kappaleesta. Siksi toiseksi ei tuo kappaletyyli mikään uusi idea ole. Juice lauloi mm. Marilynistä, Jaakko Teppo Dallasin Pamelasta ja joku teki muistaakseni kappaleen Terhi Kokkosesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on paljon klamydia-faneja ja ihan ilman sarvia ja hampaita nyt utelen että milloin ja missä tämä bändi on oikeasti (ollut) näin suosittu? Itse olen reilu nelikymppinen pk-seudulta enkä oikeasti ole ikinä kuullut vissiin ainuttakaan kappaletta vaikka etenkin nuorena radiota/musiikkia tuli kuunneltua todella paljon ja laajalla skaalalla. Bandin nimi kyllä siis oli tuttu ja tullut nähtyä esim festarimainoksissa, mutta ei kukaan kaverikaan näitä ole fanittanut eli edes sitä kautta ole tullut biisejä kuultua.
Klamydia on suosittu Kehä kolmosen ulkopuolella , etenkin Vaasan seudulla.
Oli erittäin suosittu nuoruudessani Hämeenlinnassa. Tuntui että vähän sellainen junttileima siitä tuli jos kuunteli Klamydiaa. Nuorempana inhosin koko bändiä mutta nyt olen oppinut tykkäämään.
M-83
Jannika oli tällä kertaa paras, Mariska kakkosena. Ylppö oli paskin. Jos Ylppö laulaisi oikeassa äänialassaan, eikä madaltaisi ääntään tarkoituksella, voisi biisit toimia paremmin. Hänellähän on oikeasti kimeämpi ääni.
Ok kappaleita enimmäkseen. Jannican kappale oli mammojen ennakkohaukkuja paljon parempi. Lisäksi Jannica käytti ääntään tavoilla jota saisi harrastaa useamminkin kappaleissaan. Muutkin ok omilla tavoillaan vaikkei juuri kukaan irroitellut oman mukavuusalueensa ulkopuolella. Ylppö kuulosti taas vaihteeksi enemmän ismo alangolta kuin ismo alanko mutta ne kappaleen rytmit pelasti angstiselta jälkivaikutelmalta. Stig pärjäsi hyvin tämän ns. megakappaleen kanssa.
Ressu tuntuu olevan jotenkin täynnä itseään kun aina pitää ruveta latelemaan totuuksia. Olis myös kiinnostanut se tarina siitä miten klamydia tuottaa edelleen omat levynsä mutta sehän jäi kesken kun piti kilistellä ja valmistautua ekaan kappaleeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jannika oli tällä kertaa paras, Mariska kakkosena. Ylppö oli paskin. Jos Ylppö laulaisi oikeassa äänialassaan, eikä madaltaisi ääntään tarkoituksella, voisi biisit toimia paremmin. Hänellähän on oikeasti kimeämpi ääni.
Ja sama älyvapaa jankutus jatkuu viikosta toiseen. Mene nyt kimittämään falsetissa vaikka vessaasi hetkeksi niin pääset siitä yli loppupäiväksi. Ylppö hallinnee oman äänensä paremmin kuin sinä ikinä pystyt edes harjoittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstahan on ku klamydian keikka, tappelua tulee! Mammuliineilla hiivat reisillä ja hermot menee!
Miksi Klamydian keikoilla tapellaan..?
Ei tapella. Vesku lopetti kerran, kun itse olin keikalla, biisin kesken, eikä keikka jatkunu ennen kuin tappelu loppui. Ja se loppui melko hätäseen, ku koko sali yht'äkkiä hiljeni.
Pakko sanoa oma kokemus. Olen ollut kymmenellä Klamydian keikalla ja niistä kahdeksassa on alkanut tappelu. Että mä kyllä sanoisin että niissä tapellaan usein, ottaen huomioon että olen muitakin suomalaisia bändejä käynyt kymmeniä kertoja katsomassa ja en niissä ole yhtäkään mähinää joutunut todistamaan. Vaikka tappelut keskeytetäänkin ja riehujat heitetään ulos, niin on se aloittaminenkin tappelua.
Ja siis minä en ole ollut näitä tappeluita aloittamassa. Ollaan miesystävän kanssa puhuttu että mikä on tämän ihme tappelukulttuurin taustalla, ja kai se on Klamydian stereotyyppisen fanin habitus iskettynä kunnon siivuun alkoholia. Tai sitten ollaan sattumalta aina samojen parin rymy-eetun kanssa satuttu keikalle 😂
Tällä kertaa parhaiten onnistuivat aiemmat alisuorittajat eli
1. Arja Koriseva
2. Mariska
3. Jannika B
Arja teki ilahduttavan paluun tuotannossaan 90-00 -luvuille, eli perusiskelmään. Samoin Mariska on taitava räppäri niin teknisesti kuin lyyrisestikin ja se on jäänyt hänen melodisemman tuotannon varjoon. Jannikan kappale oli hieno sovitus, biisiin oli löydetty oikea sävy ja tunnelma.
Klamydian kuuntelijana harmittaa hieman biisivalinnat. Jos olisi kuultu esim. Rakas hullu, Mä lähden himaan, Pohjanmaalla tai Pala rauhaa olisi monelle saattanut lamppu syttyä, että "tää on nyt se Klamydia".
Tykkään kovasti näistä keskusteluista, joita laulujen ohessa käydään ja kaikki artistit ovat meikäläisen yllättäneet sympaattisuudellaan.
Mutta jäin omalta kohdalta miettimään tuota, että "vaikka kolttosia tehdään, niin äiti ymmärtää". Tulin nuorena äidiksi ja vanhemmat lapseni ovat jo aikuisia. Ihan varmasti olen aina rakastanut lapsiani syvästi ja rakastan edelleen tietenkin, mutta en varmasti ole aina riittävästi ymmärtänyt. Olen suuttunut ja antanut vihaista palautetta, ihan liikaa. Nuorimmaisen kohdalla olen höllännyt, mutta kaduttaa liika tiukkuus ja juuri se turha suuttuminen.
Onkohan Mariska oikeasti edes Kurosen fani vai oliko tämä biisi ja Kurosen mukaan tuominen ohjelmaan tuotannon/Kanavan markkinointi-idea? Ärsyttää tuo Nelonen Median omien suojatyöpaikkalaisten jatkuva esillenosto. Hei Leri ja Mariska, tehkääpä yks biisi meidän Kurosesta ja liittäkää mukaan myös Tempparit! Ällötti myös aiemmassa jaksossa, kun toivat Vain elämään esiintymislavalle Nelosen musiikkipäällikkö Mikko Koivusipilän mukamas jonkun bändin osana.
Vesku on kyllä nykyään paljon komeampi ja karismaattisempi kuin nuorempana (20-30-vuotiaana pullanaamana). Nykyään kasvoissa on enemmän ilmeikkyyttä ja iän tuomaa arvokkuutta. Ei uskoisi samaksi ihmiseksi kun katseli noita videopätkiä.
Harmi, ettei kukaan esittänyt Perseeseen-kappaletta. Se on todella hyvä ja tarttuva, etenkin melodian puolesta. Eikä olisi ollut liian ronskikaan, Stigin päivänä oli paljon "pahempia" lyriikoita.
Hauska millaisen tyttöjen päiväuni -mielikuvan loi. Vahvasti huumorilla höystettynä ja hassuilla kliseillä leikkien. Miehen vaaleat hiukset tuulessa hulmuten 😅