Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Kuka nyt höpiskään "tulee reinosta mieleen Silzu" juttujaan. Enemmänki mies vaikuttaa nöyrtyneeltä ja virheistään opiks ottaneelta. Sekoillu ruuhkavuosinaan, mitä sitten? Ottanu opiksee ja oppinu käsittelemään tunteitaan ja siksi varmaan herkistyykin helposti. Aina tarvii niihin päihteisiin vedota, jos ei osata ajatella television ruutua ja lööppejä pidemmälle. Hauskaa seurata jengii kuinka mustavalkosesta katsotaan toisia "sä oot tehny virheitä joskus, minä täällä täydellisenä tiedän ettet sä voi muuttua!!" koska lapsienkaan kehitys ei muutu mihinkään suuntaan kun täytetään 3? Valoja päälle. Naurattaa muutenkin vielä toi "Mariska" käy hitaalla, eikö jengi oikeesti saa ohjelmasta mitään muuta irti kuin keskittyä tiettyihin artistien ominaisuuksiin koska oma elämä on niin synkkää ja rumaa. Eikö se musiikki ole tässäkin ohjelmassa se pääasia? Vauva.fi - Katkeroituneiden mammojen kokouspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt höpiskään "tulee reinosta mieleen Silzu" juttujaan. Enemmänki mies vaikuttaa nöyrtyneeltä ja virheistään opiks ottaneelta. Sekoillu ruuhkavuosinaan, mitä sitten? Ottanu opiksee ja oppinu käsittelemään tunteitaan ja siksi varmaan herkistyykin helposti. Aina tarvii niihin päihteisiin vedota, jos ei osata ajatella television ruutua ja lööppejä pidemmälle. Hauskaa seurata jengii kuinka mustavalkosesta katsotaan toisia "sä oot tehny virheitä joskus, minä täällä täydellisenä tiedän ettet sä voi muuttua!!" koska lapsienkaan kehitys ei muutu mihinkään suuntaan kun täytetään 3? Valoja päälle. Naurattaa muutenkin vielä toi "Mariska" käy hitaalla, eikö jengi oikeesti saa ohjelmasta mitään muuta irti kuin keskittyä tiettyihin artistien ominaisuuksiin koska oma elämä on niin synkkää ja rumaa. Eikö se musiikki ole tässäkin ohjelmassa se pääasia? Vauva.fi - Katkeroituneiden mammojen kokouspaikka.
Enemmän reinosta henkii ulospäin laskelmoidut reaktiot. Tuohan on näyttelijä eikä edes huono sellainen.
Et voi ruveta sanelemaan että miten muut näkevät ja tulkitsevat noiden käytöksen.
Olin jo mielessäni herkutellut tuulen värit ylpölle. ”On vain sulle ihminen villi...” matalalla äänellään ja kertsiin mahtipontiset rummut ja laulu kunnon voimalla.
Leipää lempee ja lämpöö on ärsyttänyt jo radiosta Arjan laulamana, en tykkää miten nuo sanat on venytetty tuohon.
Hurjan tosissaan osa analysoi näitä esityksiä.
Itse en odottanut tältä kaudelta erityisiä, mutta alusta asti on yllättänyt positiivisesti. Tuntuu, että porukalla on oikeasti mukavaa keskenään, ja tarinat ovat olleet mielenkintoisia ja koskettavia. Laskelmoitua, ehkä, mutta mitä siitä. Tähän syksyyn tarvitaan vìhdettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Mariska olisi jotenkin tööt? Kehui Veskuakin kauniiksi.
Itse olet töötti :D
Mariska kuulostaa jatkuvasti siltä kun se olisi jossain aineissa kun sen lauseet alkaa jostain kaukaa venyttämällä vähän kuin aivot leijailisi jossain muualla ja ne pitäisi ensin saada maan pinnalle että saa lauseen aikaan.
Toiseksi en oikein ymmärrä miksi joka viisu pitää sanoittaa uusiksi. Onhan se alkuperäinenkin sanoittaja nähnyt vaivaa sanomansa kanssa ja tää tulee ja "päh, tää on pas***" ja kirjoittaa jotain omasta elämästään tilalle.
Ihmettelen jos ei ole jotain vetänyt. On sen oloinen ihminen etten edes ihmettelisi jos käyttäis jotain
Ressu best! Aina alkaa hymyilyttää kun katsoo hänen esiintyvän :)
Vierailija kirjoitti:
Hurjan tosissaan osa analysoi näitä esityksiä.
Itse en odottanut tältä kaudelta erityisiä, mutta alusta asti on yllättänyt positiivisesti. Tuntuu, että porukalla on oikeasti mukavaa keskenään, ja tarinat ovat olleet mielenkintoisia ja koskettavia. Laskelmoitua, ehkä, mutta mitä siitä. Tähän syksyyn tarvitaan vìhdettä!
Mielipide se vaan on vaikka olisikin tarkalleen kohta kohdalta kirjoitettu ja perusteltu. Ei siitä kannata loukkaantua jos siinä ei ole nimittelyä. Enkä usko että kukaan näitä analyysejään täysin vakavissaan kirjoittaa.
Mahtava kausi. Katoin vähä sitä kautta, jossa on Maija Vilkkumaa. Aivan karmeaa paskaa, Elastinen, JVG, Pohjois-savon blondi, samu huumenokka.... Tuisku ainoa hyvä.
Viikon ennakkobiisin näin just facessa, Ressun vetämä Nyt nus*itaan.
Alatyylille on varmaan aikansa ja paikkansa, koska tämäkin biisi on olemassa, mutta tämä oli minusta väärä paikka. Nyt oli nähtävissä vaivaantuneisuutta muissa artisteissa, joten biisi olisi varmaan sopinut paremmin vaikka kuvausten jälkeiseen saunailtaan eikä ruokapöytään. Nyt oli vain juntti veto Ressulta, josta kyllä muuten tykkään kovasti.
Mun mielestä oli aika hienoa, kun Arja puhui muista ammattilaisina. Vaikka yli 30 vuotta ollut alalla, niin arvosti muiden lauluntekotaitoa korkealle.
Ja en tiedä, onko Arja itse tehnyt biisejä, oli vaan hienosti sanottu.
Veikkauksia Stigin päivään? Ressu on jo tiedossa, mutta entäs muut?
Omat veikkaukset:
- Veskulle joko ryyppy tai Yön Poltteen tyttö olet meritähti vahvistettuna Setä Tamulla ja Kunkku Pähkinällä.
- Reino: Vadelmasuklaa
- Jannika: Niks ja Naks
- Arja: Roy Orbison
- Ylppö: Viheltelen
- Mariska: Puumaa mä metsästän (muutettuna)
Vierailija kirjoitti:
Reinon päivän parhaat (unohtu)
1. Ressu
2. Arja
3. Vesku
4. Jannika
5. Stig
6. Ylppö
7. Mariska
Arjan päivänä mun mielestä kaikki oli todella hyviä, ketään ei voinu millään mittapuulla sanoa huonoksi.
Mutta:
1. Ressu
2. Reino
3. Ylppö
4. Stig
5. Mariska
6. Vesku
7. Jannika
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia Stigin päivään? R
- Mariska: Puumaa mä metsästän (muutettuna)
Puumana mä metsästän?
Ressu on ihan paras. Ressun ääni on jotain niin mahtavaa!!! Onnen kyyneleet on kuin hänen oma laulunsa.
Vähän vaan häiritsee taustamusiikin räväkkä tahtisuus.
Ressu yrittää aivan hirveästi, onkohan ikäkriisi päällä? Reinon "itku" ilman kyyneliä vaikuttaa näyttelemiseltä.
Ylppö on positiivinen yllättäjä, samoin Vesku. Stigistä pidin jo aiemmin. Arja, Mariska ja Jannika ovat ok, mutta eivät herätä erityisempiä tunteita. Mariskan lahjakkuus lauluntekijänä/sanoittajana on ilmiselvää, mutta en lähtisi katsomaan häntä keikoille.
Arja, kohti Stigin päivää
Veikkaukset Stigin päivään, nyt kun Arjankin biisi oli jo julkaistu. Eli kaksi varmaa jo. Stigin päivä on selvästi vaikein veikata ja uskoisin esitysten jäävän pliisuiksi, koska Stig on Stig.
Ressu - Nyt Nussitaan
Arja - Lupasit et kelpaan näin
Reino - Viheltelen
Mariska - Korkeilla käytävillä
Jannika - Niks ja Naks
Ylppö - Pohmelo
Vesku - Roy Orbison
Oi että, tätä on odotettu! Stig!
Tällä kaudella kaikki Veskun versiot on Klamydian kitaristin käsialaa ja bändin levyttämiä. Vesku mainitsi Reinon jaksossa tästä. Löytyy biiseistä viralliset versiot esim. Spotifystä.