Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Artisteilla on hyvät ennakkotiedot siitä, mitä kappaleita tullaan kuulemaan. Monethan noista biisivalinnoista ovat osuneet kohdalleen (niillähän on siinä joku kisakin meneillään), vain esittäjä on ollut arvoitus. Osallistujat tekevät inserttejä ennen kuvauksia biiseistään, eikä niitä nyt kovin montaa ylimääräistä tehdä. Mutta hyvin näyttelevät ns. yllättyneisyyttään - ai tuon biisin olet valinnut, enpä olisi uskonut.
Artisteille tehdään nuo versiot VALMIIKSI. Jo puoli vuotta kuvauksia aiemmin se säveltäjä-tuottaja-kaikkea muuta -jamppa Leri Leskinen tekee nuo versiot, siis säveltää ja sovittaa, valmiiksi artistin tyyliä mukaillen. Noista VALMIISTA versioista ne artistit jotka haluaa/osaa saavat itse jatkojalostaa biisiä, ne ketkä ei osaa laulavat sitten sen valmiin tuotoksen.
Noita biisejä hiotaan ja tuunataan kuukausia, ei ne missään viikossa synny vain elämää -leirillä.
Katsojat on naiiveja kun uskoo että artistit tekee nuo itse.
Tästä oli taannoin joku artikkeli että miten tämä oikeasti tapahtuu. Sitä ei tietenkään kerrota ettei illuusio rikkoudu.
Rakastan Stigiä! ❤️Oikein odotan juuri hänen vuoroaan!
Enpä olis etukäteen uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Veskun päivänäkin olisi niitä harvinaisempia biisejä. Ne samat iänikuiset pienen pojan elämää, pohjanmaalla, pilke silmäkulmassa ja suomi on sun tulee kuitenkin.
Näiden lisäksi Pyyntö tulee varmasti (on näytetty pätkä) ja eiköhän Pala rauhaa tule myös. Jos Veskun päivä on viimeinen niin joku lopettaa shown biisiin Mä lähden himaan.234
Pari vastakommenttia muutama sivu taaksepäin:
Aiemmilla kausilla on esiinnytty rantahuvilalla, jossa on iso olohuone ja muutama makuuhuone, vieressä saunat. Terassilta tosiaan avautuu järvinäköala. En ole nähnyt että päärakennukseen olisi koskaan tehty esiintymistilaa, siellä majoitutaan ja syödään aamupalat. Ja nyt tosiaan stage on navetassa.
Ja eiköhän tuo kuohari mene mietona alkoholijuomana ja mainostus onnistuu sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se edes niin nuori ole. Reinoa pari vuotta nuorempi. 35 v vois siis olla jo isoäiti ja/tai tohtori ja professori.
OT: Aika nuori isoäiti on 35-vuotias. Vaatii, että sekä itse että oma lapsi on saanut lapsen n. 17-vuotiaana, mikä on varsin harvinaista tänä päivänä. Paljon enemmän löytyy 35-vuotiaita ensisynnyttäjiä.
Arja on 55-vuotias, ikäeroa kuitenkin parikymmentä vuotta Jannikalla ja hänellä.
Minun äiti on 36 ja minun lapsi on 1 v... ei olla mitään maailman ihmeellisimpiä ihmisiä, joita tullaan töllistelemään ympäri maailmaa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Konsta Hietanen nähdään joku päivä tässä ohjelmassa. Hänellä on mielenkiintoinen ura takanaan ja varmasti olisi paljon annettavaa ohjelmalle. No, odotellaan nyt levyä tietysti eka!
Toivottavasti tästä ohjelmasta ei tule enää yhtään kautta lisää.
Ei ole mikään pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Arja: Nyt multa tuli.. Se... Onnenkyynel!
Ressu: Ai sun silmästä vai?
Mulla on vissiin sama huumorintaju Ressun kanssa xD :'D
Ällöttävää :D
Vierailija kirjoitti:
Ressun seksistiset heitot on yököttäviä. Muuten hyvä tyyppi, mutta voisi jättää tuon ällön alapäähuumorin kokonaan pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artisteilla on hyvät ennakkotiedot siitä, mitä kappaleita tullaan kuulemaan. Monethan noista biisivalinnoista ovat osuneet kohdalleen (niillähän on siinä joku kisakin meneillään), vain esittäjä on ollut arvoitus. Osallistujat tekevät inserttejä ennen kuvauksia biiseistään, eikä niitä nyt kovin montaa ylimääräistä tehdä. Mutta hyvin näyttelevät ns. yllättyneisyyttään - ai tuon biisin olet valinnut, enpä olisi uskonut.
Artisteille tehdään nuo versiot VALMIIKSI. Jo puoli vuotta kuvauksia aiemmin se säveltäjä-tuottaja-kaikkea muuta -jamppa Leri Leskinen tekee nuo versiot, siis säveltää ja sovittaa, valmiiksi artistin tyyliä mukaillen. Noista VALMIISTA versioista ne artistit jotka haluaa/osaa saavat itse jatkojalostaa biisiä, ne ketkä ei osaa laulavat sitten sen valmiin tuotoksen.
Noita biisejä hiotaan ja tuunataan kuukausia, ei ne missään viikossa synny vain elämää -leirillä.
Tästä oli taannoin joku artikkeli että miten tämä oikeasti tapahtuu. Sitä ei tietenkään kerrota ettei illuusio rikkoudu.
Miksi alapeukut? Kun tää ON totta, en tätä itse keksinyt! Joku kolumnisti tästä kirjoitti miten ihmisiä vedetään höplästä ja annetaan ymmärtää että artistit itse muka tekisi nää. Edim joku Suvi Teräsniska vain laulaa, ei osaa säveltää, sovittaa, tuottaa. Sen laulut on aina muisen tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli taannoin joku artikkeli että miten tämä oikeasti tapahtuu. Sitä ei tietenkään kerrota ettei illuusio rikkoudu.Miksi alapeukut? Kun tää ON totta, en tätä itse keksinyt! Joku kolumnisti tästä kirjoitti miten ihmisiä vedetään höplästä ja annetaan ymmärtää että artistit itse muka tekisi nää. Edim joku Suvi Teräsniska vain laulaa, ei osaa säveltää, sovittaa, tuottaa. Sen laulut on aina muisen tekemiä.
Kyllä silti joku laulaja voi antaa esim. tyylilajin ja juttuja, joita haluaa siihen sovitukseen, vaikka itse ei pystyisi sovitusta tekemäänkään.
Ei uskois että Ressu on viittä vajaa 60vuotias. Äijä vetää ihan täysillä.
Arja Koriseva on hyvä esimerkki miten luonne voi pilata seksikkyyden täysin. Todella hyvännäköinen nainen, mutta tuo ylipirteä humppatäti luonne vie kaiken seksikkyyden pois. Varmaan mukava ihminen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Arja Koriseva on hyvä esimerkki miten luonne voi pilata seksikkyyden täysin. Todella hyvännäköinen nainen, mutta tuo ylipirteä humppatäti luonne vie kaiken seksikkyyden pois. Varmaan mukava ihminen muuten.
Se seksikkyys ei ole elämän ykköstavoite kaikilla ihmisillä, usko se. Arja on tehnyt huikean uran TV-ohjelmien juontamisesta musikaaleihin, tanssilavakeikoista isojen orkesterien kanssa isoille areenoille, kotimaan ravintoloista laulukilpailuihin ulkomaille. Lakki päästä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan on ikäisensä näköinen ja oloinen vaikka yrittää pukeutua nuorekkaasti.
Ressu on kyllä superhyvä viihdyttäjä!
Ei kai Ressun nyt mihinkään pappa-lookiin pitäisi pukeutua.
Hänelle sopii tämä oma tyyli hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä oon kanssa koko ajan sanonut! Ihan huikee äijä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Veskun päivänäkin olisi niitä harvinaisempia biisejä. Ne samat iänikuiset pienen pojan elämää, pohjanmaalla, pilke silmäkulmassa ja suomi on sun tulee kuitenkin.
Mä veikkaan, ettei Suomi on sun ees tule. On ehkä liian isänmaallinen. Mut toivon tietty, et joku sen esittää. Klamydialla on varmaan just se seitsemän biisiä, jotka sopii esittää telkkarissa parhaaseen katseluaikaan ja ne tulee.
No ei klamydian biiseissä ole mitään niin rivoa kun mitä Ressu vetää ens perjantaina.. Stigin biisi nus.... Itaan...
Klamydia fani jo 20v
Mitä ihmeen pillittäjiä noi Jannika B. ja Reino Nordin oikein on? Pillittävät joka mutkassa! Grrrr. Mä oisin voinut kuvitella, että Koriseva on se joka eniten pillittää, mutta ei se niin mennytkään.