Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylidramaattista Arjaa. Voi kauhia.
Olikohan tuossa Arjan olemuksessa teeskentelyä, pitkän laulajanuran tehneenä ei varmaan tämän kertainenkaan esittäminen pitäisi tuntua noin ahdistavalle kuin antoi ymmärtää.
Ainahan nuo itkee ja tyrskii miten vaikea lavalle on nousta esittämään just se tietty biisi
Karmeaa katsottavaa, miten te pystytte katsomaan? Vilkaisin hetken ja meinasin kuolla myötähäpeästä.
Hienoa että nähtiin tulkitsija Arja Koriseva, ei mitään kliseistä korkealta ja kovaa. Aivan upea, erilainen esitys.
Jaaha, alkaa promillet vaikuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Arjan äänelle on tapahtunut?
Humala
Tuskin on humala kun televisiosta kuuluu nauhoitettu studioversio
Ihana Ressu!
Nää biisit on ihania ja kummasti ne osaan kaikki ulkoa vaikka varsinaisesti koskaan en laita Ressua soimaan ☺️
Miksi mulla ärsyttää erityisen paljon tässä nyt tuo sTAdiN SLanGi? Korostuuko se tässä jostain syystä?
Vierailija kirjoitti:
Ylppö on niin seksikäs
🤮
Minä en nyt vain pääse yli siitä minkä ikäisiä nämä jo ovat! Arja, Ressu, Ylppö, Vesku... Eivätkä muuten näytä yhtään niin vanhoilta kuin ovat! Jestas, Mariskakin yli 40! En etes heti hoksannut että on se entinen rastatukka räppäri, nimi vain tuntui kummallisen tutulta. Samana vuonna syntynyt kuin minä. Kuka tässä on vanhentunut? En minä ainakaan. :D Ressun hittibiisit osaan ulkoa. Pikkuisena tyttönä jo kuuntelin Bogartia kasetilta. Mulla oli vielä ihan aito alkuperäinen, ei kopioitu. :D
Ylppö on niin tietoinen omasta rokkikukkoudestaan.
Ylppö on seksikäs, mutta niin on tuo Veskukin. Aaah, ihana kausi.
Ihana kun nää on nykyään parin tunnin jaksoja. ☺️
Ylppö muistuttaa paljon Toni Virtasta. Toivottavasti Jannika ei erehdy luulemaan Ylppöä Toniksi yön hämärissä.
Ylpön pitäisi alkaa lukemaan äänikirjoja. Olisi ihana kuunnella tuota ääntä!
Uskon että Reino vetää hyvin. Tykkään hänen ” jos haluat sotilaan, mä varustaudun...”-biisistään. 😚
Koko ajan odotin, että milloin tää oikein lähtee. Eikä se sitten lähtenyt. Arjalla olisi ollut rahkeet vetää tuo biisi korkealta ja kovaa, ja se jäi viskibasson hönkimiseksi.