Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Mariska - ei jatkoon.
No mä kyllä tykkään Mariskasta ja myös tästä esityksestä ja sanoituksesta tykkäsin.
Veskun laulu kuulosti studioversiolta. Mariska ei vakuuttanut tällä hönkimisbiisillään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin vähän keskustelua??
Puuttuu OFFICIAL otsikosta.
Pakko kertoa teille muisto Ressusta, vuodelta 1996. Olimme Rantarockissa. Ressun aikomus oli tulla näyttävästi liukuen lavalle
Lava olikin sateen jäljiltä liukas. Tippui yleisiön ja lavan väliseen " turvatilaan".
onneksi ei sattunut.
Ainakaan pahasti
Kiva aina kuulla tarinoita biisien synnystä.
Jannika laulaa biisin vaa uudestaan.. Ei mitään omaa tai uutta. Alkuperäinen paljon parempi. Ihan mitäänsanomaton.
Jannika on ihana. Kun vain olisi itsensä eikä tietyn miehen alla...
Jannika varmaan itki, kun teki niin huonon version..
Kuulosti niinku joku pubiruusu ois vetäny parin promillen humalassa.
Ressu oli kyllä jumalaisen komea nuorena! Muistan kyllä nuorena tyttönä tykkäsin myös mutta enpä ole nuoruudenkuvia vuosikymmeniin nähnyt. Mukava mies myös.
Toi Mariska oli aivan kamala. Eikä Jannika b vakuuttanut juuri enempää. Ihan turhanpäiväisiä tulkintoja.
Aika laimeaa. Nyt Reiska ja Ylppö, pelastakaa tämä ilta.
Jannika B on niin puuduttava, täysin hengetön.
Jannika tähän mennessä paras. Ei hirveästi omaa versiota, mutta menevä.
Mariska on upea artisti. Jannika olisi parempi ilman miehensä ohjausta.
Vierailija kirjoitti:
Ressu oli kyllä jumalaisen komea nuorena! Muistan kyllä nuorena tyttönä tykkäsin myös mutta enpä ole nuoruudenkuvia vuosikymmeniin nähnyt. Mukava mies myös.
Ressu asui minun naapurissa Maskussa, Turun lähellä, oli ehkä 165 cm pitkä, hiuksissa oli säkkärä vaalennettu permanentti ja hän käytti virkattuja kravatteja😁Mutta joo, symppis on.
Jannika on sympaattinen, en tosin pidä hänen laulamisestaan.
Ressu on ollut ja on vieläkin todella komea mies! 😍
Stigin puhe on hauskaa kuunneltavaa😄painottaa sanoja jotenkin erikoisesti?