Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Ylpön esitys oli aivan hirveää kuunneltavaa. Puistattaa vieläkin.
mee pois
Vierailija kirjoitti:
Mariska on kyllä biisintekijänä ihan kuningatar.
Mulla oli mennyt ihan ohi, että ohi, että esim. Anna Puun ja Jenni Vartiaisen lauluista löytyy hänen sanoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ylpön pitäisi alkaa lukemaan äänikirjoja. Olisi ihana kuunnella tuota ääntä!
Nukahtaisin heti!
Aikamoista huutoa tuo Ylpön esitys. Ei lähtenyt.
Vesku rules!! Muut artistit aika kuraa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mee pois
hei älä mee
Vierailija kirjoitti:
Ylppö muistuttaa paljon Toni Virtasta. Toivottavasti Jannika ei erehdy luulemaan Ylppöä Toniksi yön hämärissä.
Ja paljonko Mariska muistuttaa Paula Vesalaa! Jatkuvasti tulee tunne, että onko siellä Vesala jo kolmannella kaudellaan ..
Vierailija kirjoitti:
En tuota Ylpön tuotantoa ole kuunnellut, mut lavaolemus ja laulu sekoitus Alankoa ja Röyhkää. Hyvä veto, tosin tässäkin formaatissa odotetaan artistilta muuntautumiskykyä, joten pelkään et Ylppö ja Vesku vetää joka kerta samalla kaavalla.
Itsekään en ole Ylppöä jostain syystä kuunnellut.
Mulle tuli mieleen 80-90 -luvun goottimusa, Musta Paraati jne. Mutta oli kova veto.
Luulin että tuo Ylppö on Zen cafen tyyppi, mut ei sit kai ole
Ressulla ja Reinolla aika samanlaiset äänet. ☺️
Kenen kanssa Ressu seukkaa nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpön pitäisi alkaa lukemaan äänikirjoja. Olisi ihana kuunnella tuota ääntä!
Nukahtaisin heti!
Lupaat vaan.
En yleensä Nordinista välitä mutta tän vetää hyvin
Vierailija kirjoitti:
Ressulla ja Reinolla aika samanlaiset äänet. ☺️
Niin onkin.
Ylppö räjäytti pankin. Ikinä kuullutkaan tuosta biisistä, enkä tiedä yhtään Ylpön biisiä mut tämä kolahti.
Taidan katsoa kokonaan pitkästä aikaa tän kauden kun on mulle vähemmän tuttuja artisteja. Stigistä tykkään on jotenkin symppis. Ressun biisiit on tutuimpia kun kuuluivat nuoruudessani jatkuvasti radiosta.
Reinosta en oo tykännyt, mut nyt ääni kuulostaa hyvältä, vaikka biisi liikaa alkuperäisen kaltainen.
Miks nää ei coveroinu Bogartia tai Sound of relsiä ☹️?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuota Ylpön tuotantoa ole kuunnellut, mut lavaolemus ja laulu sekoitus Alankoa ja Röyhkää. Hyvä veto, tosin tässäkin formaatissa odotetaan artistilta muuntautumiskykyä, joten pelkään et Ylppö ja Vesku vetää joka kerta samalla kaavalla.
Itsekään en ole Ylppöä jostain syystä kuunnellut.
Mulle tuli mieleen 80-90 -luvun goottimusa, Musta Paraati jne. Mutta oli kova veto.
Ylppö coveroinut Mustaa Paraatia ja esiintynyt niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mee pois
Oliko tämän tarkoitus olla Herra Ylpön faniketju? Siinä tapauksessa eksyin väärään paikkaan, olen pahoillani.
Hassut tanssiliikkeet Ressulla. 😃