Mikä on miehellä mielestäsi seksikkäin: parta, viikset, pulisongit vai täysin ajeltu
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Noin yleisesti ottaen en ole suuri naamakarvojen ystävä (pistelevät pussaillessa), mutta olen kohdannut kaikenlaisilla karvoituksilla varustettuja miehiä jotka ovat saaneet sukat pyörimään jaloissa. Jos ne sopivat miehen tyyliin ja persoonaan, ja tyyli ja persoona miellyttävät niin kaikki käy.
Pitäskö sun lopettaa se ympäriinsä hooraaminen.
Poskilta rajattu ja trimmattu parta ei ole hyvännäköinen.
Sänki on seksikkäin ja tuntuu käteen ihanalta, mutta kyllähän se raapii ja pistelee suudellessa ja suuseksissä.
No ihan sama. Jos mies miellyttää muuten niin eipä sillä naamakarvoituksella ole mitään merkitystä.
Sanon, koska periaatteessa inhoan viiksiä mutta yksi tuntemani söpö mies kasvatti movember-viikset ja ne jäivät... ottaisin silti. :)
...
Tarkemmin ajateltuani en kyllä hyväksyisi risupartaa. Siis tarkoitan sellaista hoitamatonta "uskonto" partaa jonka annetaan vain itsekseen kasvaa... tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
Mun mies kasvatti itselleen parran. Mä inhoan partoja, ja hän tietää sen. Taitaa koittaa sianjätön aika. Sitä se ehkä juuri haluaakin.
Vierailija kirjoitti:
Parta tekee miehen. Ajeltu on poikamainen ja kypsymätön.
..tai sotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta tekee miehen. Ajeltu on poikamainen ja kypsymätön.
..tai sotilas.
Paskat. Sotilailla on ollut koko ihmiskunnan historian ajan viikset ja parrat. Tämä sileäposkisuus on viimeisen sadan vuoden aikana keksitty kotkotus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Noin yleisesti ottaen en ole suuri naamakarvojen ystävä (pistelevät pussaillessa), mutta olen kohdannut kaikenlaisilla karvoituksilla varustettuja miehiä jotka ovat saaneet sukat pyörimään jaloissa. Jos ne sopivat miehen tyyliin ja persoonaan, ja tyyli ja persoona miellyttävät niin kaikki käy.
Pitäskö sun lopettaa se ympäriinsä hooraaminen.
Se että joku saa sukat pyörimään jaloissa ei tarkoita että päädyttäisiin samaan sänkyyn tai suhteeseen.
Pitkät hiukset ja pitkä parta on minulle kuin tissit ja perse miehelle. Kunnon viikinki sen olla pitää. Siloposkisista vauvoista en kiinnostu.
Parta, saa olla hervoton heviparta.
Se riippuu miehestä. Toisille nuo eivät sovi ollenkaan ja toisille sopii tosi sexysti.<3
Sänki tai parta. Ja siis oikea parta, ei mitään semmosta haivennaamaa.