Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihastus on todella kaunis

Vierailija
02.10.2020 |

Mieheni on ollut ihastunut työkaveriinsa. Näin kuvan tästä naisesta ja en ihmettele. Nainen on todella kaunis. Paljon kauniimpi kuin minä. Myös juttujen perusteella heillä oli aikoinaan kun tekivät töitä yhdessä todella mukavaa koska tämä nainen on niin ihana ja mukava persoona. Tämän kuvan nähtyäni ymmärrän miestäni. Mutta tajusin samalla että jos nainen olisi halunnut olisi mieheni taatusti lähtenyt tämän matkaan. Nainen on niin paljon parempi kuin minä. Tämä asian selviäminen satuttaa ja samalla ynmärrän mikä sai mieheni ns. Unohtamaan minut.kokemuksia miten tästä yli jotta voisin jatkaa suhdetta.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset näkevät kauneuden eri tavalla. Voi hyvin olla, että työkaverin ulkonäkö ei miellytä miestäsi ollenkaan. 

Vierailija
42/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mies lähtenyt. Kuka ei suhteessa joskus ihastuisi toiseen. Mies rakastaa sinua?

Wau! Pitäisikö myöntää kunniamaininta?

Miten tuo kommentti nyt herättää niin paljon närää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset näkevät kauneuden eri tavalla. Voi hyvin olla, että työkaverin ulkonäkö ei miellytä miestäsi ollenkaan. 

Ap sanoi että nainen on miehen ”ihastus”. Oletan, että ainakin tämä on myönnetty, luultavasti myös elimiä ollaan hinkattu - tämä ei vaan ole ap:n tiedossa.

Vierailija
44/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava? Vähän sellainen kutina - tiedät itsekkin mitä sun pitäisi tehdä

Vierailija
45/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauneus mitään paina. Ehkä se ihana ja mukava luonne aiheutti ihastumisen? Muistuta häntä siitä miksi sinä olet ihana.

Tämä on muuten totta loppupeleissä. Mun mies aloitti salasuhteen mua reilusti lihavampaan ja aika rumankin näköseen perheenäitiin. Syy miksi ihastui oli se, että se oli hyvä kuuntelija, mukava ja teki ruoat valmiiksi nenän eteen. Itse en kyllä allekirjoita tuota mukavuutta kun miettii mitä mamma häärää varattujen kanssa mutta makunsa kullakin.

Vierailija
46/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauneus mitään paina. Ehkä se ihana ja mukava luonne aiheutti ihastumisen? Muistuta häntä siitä miksi sinä olet ihana.

Tämä on muuten totta loppupeleissä. Mun mies aloitti salasuhteen mua reilusti lihavampaan ja aika rumankin näköseen perheenäitiin. Syy miksi ihastui oli se, että se oli hyvä kuuntelija, mukava ja teki ruoat valmiiksi nenän eteen. Itse en kyllä allekirjoita tuota mukavuutta kun miettii mitä mamma häärää varattujen kanssa mutta makunsa kullakin.

Toivottavasti ex-mies? Noin pahasti takaisin äidin helmoihin - kompleksinen miesvauva tuskin paranee millään terapialla 😳

”Se kuunteli mua ja syötti! Lopuksi tuli iso tisu suukkaan! Siksi mä menin! Buhuu!”

Vierailija
47/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä mainittu että olisivat mitään tehneet. AP vain oli huolissaan että mies olisi lähtenyt jos hänet olisi huolittu. Ihastus on eri kuin salasuhde. Ei sillä että se yhtään sen paremmalta tuntuisi puolisosta.

Minuun on entinen työkaverimies ollut ihastunut. Ja minä häneen. Ei soviteltu pissavehkeitä yhteen, mutta oli aina ihanaa nähdä toinen. Ikinä en olisi varattuun kajonnut, toisen suhdetta pitää kunnioittaa. Lapsiakin olisi soppaan joutunut mukaan. Näin käy ihmiselon tiellä, sitä pitää vain koettaa sopeutua.

Vierailija
48/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä mainittu että olisivat mitään tehneet. AP vain oli huolissaan että mies olisi lähtenyt jos hänet olisi huolittu. Ihastus on eri kuin salasuhde. Ei sillä että se yhtään sen paremmalta tuntuisi puolisosta.

Minuun on entinen työkaverimies ollut ihastunut. Ja minä häneen. Ei soviteltu pissavehkeitä yhteen, mutta oli aina ihanaa nähdä toinen. Ikinä en olisi varattuun kajonnut, toisen suhdetta pitää kunnioittaa. Lapsiakin olisi soppaan joutunut mukaan. Näin käy ihmiselon tiellä, sitä pitää vain koettaa sopeutua.

Voisit olla mieheni ihastus. Näin asian ymmärsin kun asia selvisi minulle. Ei kuulemma pettänyt minua ja otti miehelle koville selvästi että minulle selvisi se että oli ihastunut toiseen. Ehkä enenmänkin siksi että se oma kiiltokuva hänestä hajosi. Mutta en minä ihmettele. Kaunis ja mukava nainen. Oma itsetunto koki vain silloin jo niin ison kolahduksen että aika lailla sain kerätä jämiä lattialta. Mues kun ei puhu eikä pussaa kun on vaikeita asioita. No nyt pitäisi olla normaali vaikka tiedän että sama työmaa taas jaetaan. Epäilen koko ajan etten riitä.

Vierailija
49/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla mieheni ihastus. Näin asian ymmärsin kun asia selvisi minulle. Ei kuulemma pettänyt minua ja otti miehelle koville selvästi että minulle selvisi se että oli ihastunut toiseen. Ehkä enenmänkin siksi että se oma kiiltokuva hänestä hajosi. Mutta en minä ihmettele. Kaunis ja mukava nainen. Oma itsetunto koki vain silloin jo niin ison kolahduksen että aika lailla sain kerätä jämiä lattialta. Mues kun ei puhu eikä pussaa kun on vaikeita asioita. No nyt pitäisi olla normaali vaikka tiedän että sama työmaa taas jaetaan. Epäilen koko ajan etten riitä.

No mitä jos muuttaisit ajatteluasi nyt hiukan? Mies on vapaamatkustanut henkisesti suhteessanne, urpona olettanut ettei hänen tarvitse tehdä mitään sinun eteesi, ei pussata ei pukahtaa, ja hänen mielestään sinun pitäisi olla siitä vielä kiitollinen. No nyt hänen voisi olla syytä nähdä vaivaa, koska hänen prinssinviittansa on pahasti haalistunut ja reikäinen. Jospa hän nyt alkaisi puhua tarpeistaan ja vastaavasti ottaa sinun tarpeesi huomioon ja alkaa tehdä asioita, jotta suhde voisi säilyä?

Vaikuttaa, että sijoitat tuohon mustasukkaisuuteen epävarmuuden tunteita, jotka oikeasti kuuluisivat suoraan miehelle. Että mitä hän olettaa sinulta ja millä perusteella. Mitä hän oikeasti tarjoaa suhteeseenne, jotain ihmeellistä sen täytyy olla jos hänen ei tarvitse juurikaan tehdä asioita sen eteen. Hänenkin mielestään.

Vierailija
50/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap olet vain nähnyt elämän kylmän realiteetin. Miehet jos joskus naisetkin ihastuu muihin. Ja AINA on kauniimpia ja mukavampia ihmisiä tarjolla kuin oma kumppani. Joko kestät sen ja rakennat oman elämän tai no...kärsit. se on susta itestäs kii

Vierailija
51/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli kauhea olo että mitä jos olenkin. :/

Sen haluan sanoa että aivan kamalan hajottavaa jos hyväksi todettu mies äkisti tekee tuollaisen tempun. En tiedä mistä syystä olet saanut tietää ihastumisesta mutta epäreilua tuo todellakin on, sinua kohtaan. Sinulla on ollut kiiltokuva hänestä, ja se on tuntunut varmaan ihanalta että on mies jota ihailee. Hän on varmaan myös ihminen ja ihmisille sattuu sellaista että ihastuvat. Hän on kuitenkin sinuun sitoutunut ja kun kysyit miten jatkaa suhdetta niin ajattelisin sen siten että tämä mies valitsee sinut jostain syystä. Eli syy on olemassa. Ihastuminen ei painanut niin paljon kupissa että hän hylkäisi lupaustanne olla toistenne omat. Muistuta häntä siitä naisesta johon hän rakastui.

Teillä on yhteinen historia ja sinun ei tulisi kokea että joudut toisen kanssa kilpailemaan.

Jos minä olen tuo syöjätär, lupaan jättää hänet rauhaan. Ehkä jopa usutan poispäin. Mies on sen verran hyvää sorttia että luulisi ymmärtävän. Enkä ikinä huolisi itselleni jos puolisoaan pettäisi, häviäisi se kiiltokuva minultakin.

Anteeksi.

Vierailija
52/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta sun puolesta :(

Vierailija
53/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynnysmatto. Älä anna hutsun vedättää.

Mitä tuo nainen olisi tuossa "vedättänyt" Ap itsekin myönsi, että miehensä olisi lähtenyt jos nainen olisi halunnut.

Mutta sitä en ymmärrä, miksi ap jää tuollaisen miehen kanssa, joka voi lähteä kenen tahansa mukaan.

Vierailija
54/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mies lähtenyt. Kuka ei suhteessa joskus ihastuisi toiseen. Mies rakastaa sinua?

Wau! Pitäisikö myöntää kunniamaininta?

Miten tuo kommentti nyt herättää niin paljon närää?

Siksi, että toiseen ihastuminen ja pakkien saaminen ei varsinaisesti kerro rakkaudesta tai varsinkaan uskollisuudesta.

Eri asia olisi, jos mies olisi osoittanut oppineensa jotain episodista.

Vierailija
55/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei miehen kanssa ole salaisuuksia ja mies ihan rehellisesti kertoi omasta ihastuksestaan ja oli vasta tosiaan ihastuttuaan toiseen tajunnut olevansa jossain määrin "tylsistynyt" suhteessamme. Juttelimme pitkään miten voisimme sada sen kadonneen kipinän takaisin ja tulimme tulokseen että mies muuttaisi hetkeksi veljelleen ja voisimme alkaa tavallaan tapailla uudestaan. Eli kävimme viikonloppuisin ravintoloissa ja baareissa ja tavallaan tutustuimme uudestaan. Oli kivaa nähdä ilman arjen väsymystä, laittautuneena ja virkeänä. Jatkoimme tätä vuoden jonka jälkeen päätimme myydä asuntomme ja ostaa kaksi pienempää asuntoa. Meillä on teinilapset jotka matkaavat asuntojemme välillä kun siltä tuntuu. Ihan parasta tämä ratkaisu.

Minä saan pitää kotini siistinä ilman joka viikkoista japanilaista miehelle joka ei auta. Saan kokata ruokaa ilman valituksia siitä mitä teen ja maata sohvalla tekemättä mitään kun näin haluan. Saan myös kokea mieheni parhaat puolet ja hän minun. Vietämme paljon aikaa perheenä ja olemme tottakai yötä toistemme luona jolloin teinit saavat toisen asunnon itselleen. Olemme siis olleet yhdessä 25 vuotta joista viimeiset 4 "asumuserossa".

Vierailija
56/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei miehen kanssa ole salaisuuksia ja mies ihan rehellisesti kertoi omasta ihastuksestaan ja oli vasta tosiaan ihastuttuaan toiseen tajunnut olevansa jossain määrin "tylsistynyt" suhteessamme. Juttelimme pitkään miten voisimme sada sen kadonneen kipinän takaisin ja tulimme tulokseen että mies muuttaisi hetkeksi veljelleen ja voisimme alkaa tavallaan tapailla uudestaan. Eli kävimme viikonloppuisin ravintoloissa ja baareissa ja tavallaan tutustuimme uudestaan. Oli kivaa nähdä ilman arjen väsymystä, laittautuneena ja virkeänä. Jatkoimme tätä vuoden jonka jälkeen päätimme myydä asuntomme ja ostaa kaksi pienempää asuntoa. Meillä on teinilapset jotka matkaavat asuntojemme välillä kun siltä tuntuu. Ihan parasta tämä ratkaisu.

Minä saan pitää kotini siistinä ilman joka viikkoista japanilaista miehelle joka ei auta. Saan kokata ruokaa ilman valituksia siitä mitä teen ja maata sohvalla tekemättä mitään kun näin haluan. Saan myös kokea mieheni parhaat puolet ja hän minun. Vietämme paljon aikaa perheenä ja olemme tottakai yötä toistemme luona jolloin teinit saavat toisen asunnon itselleen. Olemme siis olleet yhdessä 25 vuotta joista viimeiset 4 "asumuserossa".

Ei saatna 😳 Kyllä on lapsellista!

Vierailija
57/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatna 😳 Kyllä on lapsellista!

Mieheni käy työnsä puolesta ihmisten asunnoissa. Oli jokin aikaa sitten käynyt kerrostalossa, jossa oli vierekkäiset erilliset huoneistot pariskunnalla. Olivat noin 80v ja näin kuulema tykkäsivät elää. Se siitä lapsellisuudesta.

Vierailija
58/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kaamea apina. Hankkiudu siitä eroon 😳 Olisiko sinulla mahdollisuutta naissuhteeseen? Ne ovat vakaampia eivätkä noin pinnallisia.

Kai ymmärrät ettei tällaiset asiat ole valinnaisia? Mikä ihme on että pitää tuota sama sukupuolipaskaa tyrkyttää ketjuihin, joissa puhutaan heterojen parisuhteista? Kaikki ihmiset on lähtökohtaisesti pinnallisia, toiset enemmän kuin toiset. Näytä mulle yksikin ihminen, joka ei katso kumppaninsa ulkonäköä. Onko keskiverto ÄO jotain 70 vai mikä ihmisiä oikein riivaa?

Vierailija
59/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt ei lähtisi kauniimman ja mukavamman naisen mukaan, jos tilaisuus tulisi. Vai väitätkö, että et itse lähtisi komeamman ja mukavamman miehen mukaan, jos tulisi tilaisuus?

Mutta kuten sanoit, tuo "ihastus" nainen ei ole kiinnostunut miehestäsi, tai muuten olisi mies jo jättänyt sinut.

Fakta nyt vain on, että jokainen vaihtaa parempaan, jos tilaisuus on.

Vierailija
60/62 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kestät sen ja kohotay omaa itsetuntoa. Joskus hänelle ilmestyy seuraava ihastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä