Mieheni ihastus on todella kaunis
Mieheni on ollut ihastunut työkaveriinsa. Näin kuvan tästä naisesta ja en ihmettele. Nainen on todella kaunis. Paljon kauniimpi kuin minä. Myös juttujen perusteella heillä oli aikoinaan kun tekivät töitä yhdessä todella mukavaa koska tämä nainen on niin ihana ja mukava persoona. Tämän kuvan nähtyäni ymmärrän miestäni. Mutta tajusin samalla että jos nainen olisi halunnut olisi mieheni taatusti lähtenyt tämän matkaan. Nainen on niin paljon parempi kuin minä. Tämä asian selviäminen satuttaa ja samalla ynmärrän mikä sai mieheni ns. Unohtamaan minut.kokemuksia miten tästä yli jotta voisin jatkaa suhdetta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kasvata itsetuntoa! Miksi ajattelet, että on paljon kauniimpi miehesi mielestä, onko miehesi sanonut jotain sellaista?
No on minulla silmät päässä. Kyllä minä rehellisesti tiedän kuka on kaunis ja kuka ei.
Ap
Oikein! Vanha ja kurttuhelttainen lehmä korvataan uudella vitaalilla ja viriilillä nuorella neidillä. Näin se luonto on sen tarkoittanut turha märistä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä ihastus oli vuosi sitten ja nyt tämä nainen on palannut kuvioihin. Mies valitsi minut ja meillä menee nyt hyvin. Silti tämä kuvan näkeminen sai minut aivan ollaksi tuntemaan itseni. En pärjää noin kauniille.
Millä tavalla on palannut kuvioihin?
Takaisin samalle työmaalle.
Ap
Meneekö Bernie ensin vai miten .. ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän vuoksi on turha kertoa puolisolle mistään ihastuksista, joiden kanssa ei ole tapahtunut mitään ihastelua kummempaa. Tulee vain turhaa epävarmuutta kumppanille.
No onhan siinä kumppanissa vikaa jos ihastuu toisiin. Jos olisi tyytyväinen ei ihastumisia tulisi. Paitsi jos löytää todellakin jotain parempaa kuten ap:n tapauksessa ilmeisesti. Itse ainakaan ei minulla ole ikinä ollut ihastumisia muihin ja yhdessä ollaan oltu 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä ihastus oli vuosi sitten ja nyt tämä nainen on palannut kuvioihin. Mies valitsi minut ja meillä menee nyt hyvin. Silti tämä kuvan näkeminen sai minut aivan ollaksi tuntemaan itseni. En pärjää noin kauniille.
Ap
Ovatko viennissä? Ne ovat siellä epäsikiöitä kaikki, libidovetoisia, haisevaelimisiä liskoaivoja. Ulkonäkö hämää peittäen neanderthal-aivot. Lähde kun vielä voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huolettaako asia sinua? Oletko keskustellut miehen kanssa tästä asiasta? Mikä paljasti ihastumisen ja missä näit kuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOvatko viennissä? Ne ovat siellä epäsikiöitä kaikki, libidovetoisia, haisevaelimisiä liskoaivoja. Ulkonäkö hämää peittäen neanderthal-aivot. Lähde kun vielä voit.
Tämä. Kaamea apina.
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Vanha ja kurttuhelttainen lehmä korvataan uudella vitaalilla ja viriilillä nuorella neidillä. Näin se luonto on sen tarkoittanut turha märistä vastaan.
Repesin haha. Hyvä kommentti ja olen samaa mieltä M25
Sanooko meemi "On tama yxi wittujen cevat" sinulle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata itsetuntoa! Miksi ajattelet, että on paljon kauniimpi miehesi mielestä, onko miehesi sanonut jotain sellaista?
No on minulla silmät päässä. Kyllä minä rehellisesti tiedän kuka on kaunis ja kuka ei.
Ap
Toki, mutta huonoitsetuntoisena näkee kaikki muut paljon parempina ja kauniimpina, kuin itsensä. Ja yleensä asia ei ole niin oikeasti.
Älä usko kuvia. 90%ssa tapauksia naisihminen ei näytä yhtään samalta kuin siinä huolella valitussa edustavassa kuvassa. (Miesten kuvat ovat järjestään hirveitä, joten siksi tarkensin naisiin tässä yhteydessä).
Näit kuvan? Just. Aika moni on kuvan erusteella treffeille lähdettyään joutunut karulla tavalla pettymään. Eikä relavanttia kai ole se ketä sinä pidät kauniina, vaan se ketä miehesi pitää kauniina. Eikä ihan kuulosta siltäkään, että miehesi kovin hyvin kyseistä naista voi tuntea ja sinä vielä vähemmän. Kukaan täyspäinen ei ajattele, että joku on parempi (jossakin) tämän kuvan nähtyään. Että kaiken kaikkiaan provolta kuulostaa.
Ehkä tämä on niitä suuren rakkauden ihannoimisen ongelmia. Älkää ymmärtäkö väärin, minusta maailma on parempi paikka, kun uskotaan sellaisen mahdollisuuteen. Mutta suhteen pitäisi mielellään perustua johonkin muuhun, kuin ulkonäköön ja hauskuuteen. Elämä kun tahtoo tärvellä molemmat, naama putoo ja vitsit vähenee.
Miksi siitä pitäisi olla kauhean surullinen saati pohtia eroa, jos vastaan tulee oikein kaunis ihminen kaikin tavoin, johon mies ihastuu? Eikö asiaa voisi ajan kanssa pitää paremminkin kunniamerkkinä, että selvittiinpä tästäkin.
Jos miehellä on ollut tyytymättömyyttä suhteeseen, ehkä tämän jälkeen hän osaa ottaa ne paremmin puheeksi? Parhaassa tapauksessahan muihin ihastuminen saa haluamaan enemmän omalta suhteelta ja myös ponnistelemaan sen parantamiseksi, jos ei ole ihan lusmusta kyse.
Sitten on persiistä homma, jos parannusehdotukset kohdistuvat sinun ulkonäköösi ja luonteeseesi. Mutta lähdin nyt oletuksesta, että mies on ihminen eikä syytä sinua siitä, että joku toinen on vetävämpi. Nimittäin sellaisella tyypillä ei pitäisi olla nimenkirjoitusoikeutta omassa yrityksessään, joka hamuaa parisuhdetta ymmärtämättä, että ihan varmasti jossain vaiheessa näkökentässä tulee vilkkumaan joku viehkompikin ihminen. Siinä testataan silloin hänen luonnettaan, ei vaimon.
Eipä mies lähtenyt. Kuka ei suhteessa joskus ihastuisi toiseen. Mies rakastaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Eipä mies lähtenyt. Kuka ei suhteessa joskus ihastuisi toiseen. Mies rakastaa sinua?
Paskinta rakkautta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tasokasta rakkautta hei...
Jolene, Jolene, Jolene, Joleneee!
Vierailija kirjoitti:
Wau! Pitäisikö myöntää kunniamaininta?