Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa näitä einesruokia! Ja niitä pitäisi vielä syödä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mössöä uusavuttomille?

Luulen että tuo on sitä mihin monessa kotona on totuttu ja mäkkäri on sitten juhlaruokaa.

Vierailija
2/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kauheaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi viimeinen keitto (Kokkikartanon bataatti-kurpitsa) on mun lempiruokaa. Syön sellaisen useamman kerran viikossa, raejuuston ja kurkkulohkojen kanssa.

On oikeasti hyvää.

Vierailija
4/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi viimeinen keitto (Kokkikartanon bataatti-kurpitsa) on mun lempiruokaa. Syön sellaisen useamman kerran viikossa, raejuuston ja kurkkulohkojen kanssa.

On oikeasti hyvää.

Varmaan ainoa eines jota tulee ostettua. Syön kylmänä, jotenkin raikas :D

Vierailija
5/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein töihin tuota tomaatti-linssikeittoa. Se on hyvää.

Vierailija
6/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työlounaasta menee tuo keitto, muita en syö

Vierailija
7/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minun tekemäni kotiruoka ole yhtään sen paremmannäköistä (tai maukkaampaa). 😅 Valmisruoat ovat varsinkin maustettu todella hyvin; itse en oikein osaa.

Mutta jotenkin surkeita nuo artikkelin kuvat, ihan kuin sisältö olisi jätetty tarkoituksellisesti mahdollisimman karunnäköiseksi. Omalle kohdalleni ei ole osunut koskaan muita kuin maittavan näköisiä valmisruokia.

Vierailija
8/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt noita. Ihan hyviä.

Katson eineksissä aina tuoteselosteen. Noissa ei ole mitään kummallista tai ällöttävää.

Vierailija
9/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kun siirrettäsiin tavavalliselle lautaselle, et vinkuisi yhtään. Tottakai ne näyttää sotkuisilta, kun keittoa/kastiketta on mennyt pakkauksen reunoille. Varsinkin tuo Atrian annos on ollut kassissa ties mitenpäin. Kaupassa kun noita katsoo, ne on ihan nätisti aseteltu rasiaan. Ja läpinäkyvä muovirasia vaikuttaa heikentävästi ulkonäköön, näyttää halvalta. Musta rasia oli tyylikkäämpi, mutta kun sitä ei enää käytetä kierrätyssyistä.

Vierailija
10/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita oo pakko syödä jos ei halua, ap.

Vierailija
11/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei, kamalan näköisiä moskia. Yök!

Vierailija
12/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti hyvää.

Kokkikartanolla on tosi hyviä valmisruokia! Tänään viimeksi söin, kinkkukiusausta, oli ihan kuin itsetekemää.

Vierailija
13/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinun ruokasi tuon paremmalta näytä jos sitä ei valaista kunnolla ja kuvaa ei viimeistellä kuvankäsittelyohjelmalla.

Ruokakuvaus on oma taiteenlajinsa. Vilkaise herkullisia kotiruokia kotikokki-sivustolta. Samanlaista harmaata, limaista mössöä kun amatöörit ovat kuvanneet.

Vierailija
14/16 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huonon äidin pakkaukset on puolityhjiä? Koitetaan vähän hämätä kuluttajaa.

Vierailija
15/16 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotiruoat näyttää aika samalta. Tykkään syödä muhennoksia, joissa kaikki raaka-aineet menee yhteen kattilaan vuoronperään. Ruoat kuitenkin maistuvat tosi hyviltä ja näyttävät paremmilta, kun ne ovat siististi lautasilla eivätkä hyppineet kassissa.

Vierailija
16/16 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einesten syöminen perustuu vapaaehtoisuuteen. Voit aivan vapaasti olla syömättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä