Katsokaa näitä einesruokia! Ja niitä pitäisi vielä syödä?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006657007.html
Kauhean näköisiä.
Kommentit (16)
Toi viimeinen keitto (Kokkikartanon bataatti-kurpitsa) on mun lempiruokaa. Syön sellaisen useamman kerran viikossa, raejuuston ja kurkkulohkojen kanssa.
On oikeasti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Toi viimeinen keitto (Kokkikartanon bataatti-kurpitsa) on mun lempiruokaa. Syön sellaisen useamman kerran viikossa, raejuuston ja kurkkulohkojen kanssa.
On oikeasti hyvää.
Varmaan ainoa eines jota tulee ostettua. Syön kylmänä, jotenkin raikas :D
Ostan usein töihin tuota tomaatti-linssikeittoa. Se on hyvää.
Työlounaasta menee tuo keitto, muita en syö
No eipä minun tekemäni kotiruoka ole yhtään sen paremmannäköistä (tai maukkaampaa). 😅 Valmisruoat ovat varsinkin maustettu todella hyvin; itse en oikein osaa.
Mutta jotenkin surkeita nuo artikkelin kuvat, ihan kuin sisältö olisi jätetty tarkoituksellisesti mahdollisimman karunnäköiseksi. Omalle kohdalleni ei ole osunut koskaan muita kuin maittavan näköisiä valmisruokia.
Olen syönyt noita. Ihan hyviä.
Katson eineksissä aina tuoteselosteen. Noissa ei ole mitään kummallista tai ällöttävää.
Nuo kun siirrettäsiin tavavalliselle lautaselle, et vinkuisi yhtään. Tottakai ne näyttää sotkuisilta, kun keittoa/kastiketta on mennyt pakkauksen reunoille. Varsinkin tuo Atrian annos on ollut kassissa ties mitenpäin. Kaupassa kun noita katsoo, ne on ihan nätisti aseteltu rasiaan. Ja läpinäkyvä muovirasia vaikuttaa heikentävästi ulkonäköön, näyttää halvalta. Musta rasia oli tyylikkäämpi, mutta kun sitä ei enää käytetä kierrätyssyistä.
Ei noita oo pakko syödä jos ei halua, ap.
Kiitos ei, kamalan näköisiä moskia. Yök!
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti hyvää.
Kokkikartanolla on tosi hyviä valmisruokia! Tänään viimeksi söin, kinkkukiusausta, oli ihan kuin itsetekemää.
No ei sinun ruokasi tuon paremmalta näytä jos sitä ei valaista kunnolla ja kuvaa ei viimeistellä kuvankäsittelyohjelmalla.
Ruokakuvaus on oma taiteenlajinsa. Vilkaise herkullisia kotiruokia kotikokki-sivustolta. Samanlaista harmaata, limaista mössöä kun amatöörit ovat kuvanneet.
Miksi huonon äidin pakkaukset on puolityhjiä? Koitetaan vähän hämätä kuluttajaa.
Mun kotiruoat näyttää aika samalta. Tykkään syödä muhennoksia, joissa kaikki raaka-aineet menee yhteen kattilaan vuoronperään. Ruoat kuitenkin maistuvat tosi hyviltä ja näyttävät paremmilta, kun ne ovat siististi lautasilla eivätkä hyppineet kassissa.
Einesten syöminen perustuu vapaaehtoisuuteen. Voit aivan vapaasti olla syömättä.
Mössöä uusavuttomille?
Luulen että tuo on sitä mihin monessa kotona on totuttu ja mäkkäri on sitten juhlaruokaa.