Miksei miehet anna mulle munaa?
Kommentit (30)
Seksi ei ole ihmisoikeus. T. Feministit
Minä imen ja syön isoa parrua joka päivä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehet ovat sanoneet, että kaikki naiset saavat seksiä. MIKSI miehet eivät sitten anna minulle munaa?
Mäki ajattelin joskus noin ja ulísin norsunluutornissa yksinäisyyttäni (puutettani ja läheisyydenkaipuutani) ja katkeroin miehiä kohtaan.
Sitten muutin asennetta ja nykyään munaa tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehet ovat sanoneet, että kaikki naiset saavat seksiä. MIKSI miehet eivät sitten anna minulle munaa?
No tuus tänne, niin hoidetaan homma alta pois. Saat imeä munaani niin paljon kuin haluat. Saat munaa pilluun niin paljon kuin haluat. Saat myös munaa peppureikään mikäli tahdot. Vieläkö kiinnostaa?
Munan antaminen sinulle on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuus tänne, niin hoidetaan homma alta pois. Saat imeä munaani niin paljon kuin haluat. Saat munaa pilluun niin paljon kuin haluat. Saat myös munaa peppureikään mikäli tahdot. Vieläkö kiinnostaa?
No ei varmaan kiinnosta. Tältä saa vaan mihen itsetyydytyksen, ei muuta.
Paska pano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan kiinnosta. Tältä saa vaan mihen itsetyydytyksen, ei muuta.
Paska pano.
Rankka on elämä teillä.
Vierailija kirjoitti:
En oo homoseksuaali.
Miksi sitten haluat munaa?
Minulla oli samanlainen ongelma, piti kaikki ruoka tehdä itse. Paistettu kananmuna on mielestäni paras aamiainen. Nyt käyn kuitenkin aamiaisella hotellissa, Ei tosin ole väliä tuoko munan mies vai nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot vain lähikaupassa tai kirjastossa jonkun yksinäisen miehen ja menet rohkeasti kysymään "lähdetäänkö pökkimään?". Se on siinä.
Mutta saako sitten takuumunaa? Kaikkihan eivät halua löysänä?
Vierailija kirjoitti:
Jos maltilla valmistaa ainakin 10 min, niin tuppaa olemaan kova. Alle 6 min muna yleensä ainaki sisältä löysä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maltilla valmistaa ainakin 10 min, niin tuppaa olemaan kova. Alle 6 min muna yleensä ainaki sisältä löysä.
Toisaalta, sain kerran erittäin hyvää puolikovaa...tai löysää. Oli niin namia että.
Minä olen kyllä melko tyytyväinen seksielämääni, mutta vaihteluhan aina virkistäisi. Onko se todella noin helppoa, että menee vaan ja kysyy ”lähdetäänkö pökkimään?” Ja aina mies suostuu? Voinko toimia noin myös työpaikallani? Olen hyvin miesvaltaisella alalla ja alapääni on jo pidemmän aikaa värähdellyt muutaman miehen kohdalla. Miten siis etenen? Kysynkö vaan ihan casuaalisti ”voisitko ojentaa minulle akkukoneen ja myöhemmin pökkiä minua?”
En oo homoseksuaali.