Käytätkö Wolt palvelua ja mitä mieltä olet siitä?
Kommentit (52)
Käytän ja tykkään kovasti. Pikkurahalla saa safkat kotiin kauempaakin
Olen käyttänyt pari kertaa. Toimituskulut ovat sen verran suuret, että en kauhean mielelläni sitä kautta kyllä mitään enää yhdelle hengelle tilaile.
Vaikuttaa myös siltä, että ko. firma ei ole työntekijöilleen kovin reilu, mitä olen jotain lehtijuttuja aiheesta joskus lukenut. Tiedä sitten kannattaako tuollaista toimintaa tukea.
Tänään luin hesarin piiiitkän jutun woltista. Tuli huono olo, eikä woltin ruoat maistu ainakaan mulle. Liikeidea suomessa perustuu sille, että puolet kuljettajan tuloista duuneista ja loput yhteiskunnalta. Jos noilla kuskeilla on yhteinen 10 hengen majoitus kaksiossa, niin sitten jää jotain säästöönkin.
Täysin kestämätön liikeidea suomen oloihin. Jos ulkomailla lyö läpi, niin toivottavasti maksavat verot suomeen, niin saadaan osa takaisin koska nuo kuskit eivät noilla korvauksilla elä.
Käytän ja pidän. Saadaan ravintoloita pysymään pystyssä näin korona-aikaankin.
Toivottavasti tästä saataisiin kohta jo suomessakin ennakkotapaus, jonka mukaan kuskit ovat työntekijöitä eivätkä millään lailla yrittäjiä.
Käytän joo, mutta ärsyttää se tippien pyytäminen järjestelmässä. Suomalaiseen kulttuuriin pitää edelleen kuulua että elannon mahdollistava palkka saadaan työstä eikä tipeistä.
En. Kokoomuksen unelma: maahan _muuttajapainotteinen halpatyö
En. Liian kallis sekä mulle että ravintolalle, ja se ruuan hakee itse kuitenkin nopeammin.
Oon käyttänyt jo varmaan 30 kertaa. Kaikki paitsi yksi kuskeista on ollut tummaíhoisia. Se yksi näytti thaimaalaiselta tms. Olen yhtä kertaa lukuunottamatta tyytyväinen halpatyövoimaan. Silloin vietiin ruoat naapurille, joka onnekseni toi ne meille.
En todellakaan käytä välistä vetäjiä jotka riistävät törkeästi ihmisiä. Sekä ”työntekijöitä” ettå ravintoloita.
En käytä vielä. Koen, että työntekijöiden vai mikä se työsuhteen muoto onkaan ei ole riittävän reilu ja oikeudenmukainen. En halua tukea tällaista liiketoimintaa.
Wolt ottaa ravintoloista melkein kolmanneksen joten se ei todellakaan ole pienyrittäjän tukemista.
En käytä enkä myöskään sijoittaisi kyseiseen yhtiöön.
Pyrin toimimaan sekä kuluttajana että sijoittajana arvojeni mukaisesti eikä tämä vastaa niitä.
En, koska sellaista palvelua ei asuinseudullani ole.
Miksi hesarin jutusta puuttui kommentit ja miksi jutussa oli olematon kritiikki?? Yritys ei toki itsessään ole rikollinen, varmasti puolet maapallosta on sellaista aluetta jossa kannattava ja laillinen liiketoiminta on mahdollista. Yrityksen pitäisi kuitenkin toimia vain ja ainoastaan niissä maissa.
Jotenkin niin kuvaavaa tuo kommentti tässä ketjussa, jonka mukaan woltilla on liian korkeat kuljetusmaksut että palvelua viitsisi käyttää. HAH, nehän ovat nimenomaan liian matalat. Lounaspitsan hinta pitäisi olla kuljetettuna lähemmäs 20 euroa. Ja aivan oikein, kukaan ei ole valmis maksamaan siitä pitkässä juoksussa tuota hintaa, eli toiminta ei ole suomessa kannattavaa.
En käytä, koska maksuvaihtoehdot (ainakin koneella) ovat todella niukat: joku seteli ja joku outo maksumuoto, josta en ole koskaan kuullutkaan? Korttitietoja en todellakaan anna tuollaiselle toimijalle.
Woltin kuljetusmaksut ovat korkeammat kuin Foodoran, ainakin omassa kunnassani.
En ole koskaan käyttänyt. Foodoraa käytän jos tilaan ruokaa.
Ite latasin sen nyt, ku ilmaiset toimitukset sai ja alen ja kyllähän tää foodorna hakkaa sata nolla. Ilman noita ilmasia toimituksia en kyllä käyttäs, ku jotan 7e kuljetusmaksuja pitäs maksella. Niin mielummin sit foodorasta tilaan ilmasella kuljetuksella vaikka hitaampaa tuleekin.
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille! Koodi: TA7Y7XX
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
Käyttäisin, jos se olisi asuinpaikassani mahdollista.