Mies ei jaksa viettää aikaa lapsen kanssa.
Ei halua leikkiä ei mitään. Mitä sitä voisi tehdä että haluaisi joskus leikkiä yms?
Kommentit (6)
Onhan siinä ihme isä, mitä tuollaisella tekee joka ei edes yritä välittää lasten kanssa olemisesta, surkeeta varsinkin lapsille. Vaikeehan se on pakottaakaan jos ei kiinnosta.
En minäkään jaksa leikkiä. Mä hoidan ja huollan, luen, pidän sylissä, juttelen. En leiki. Ulkoilen naama norsunvitulla.
Meillä molemmilla stressiä kun olemme yrittäjiä eikä lomaa vuodessa juuri ole silti lapsen hoito jää minulle ei hän paljoa mitään lapsen kanssa tee.
Jutteleeko hän lapsen kanssa, kuunteleeko lasta, onko yleensäkään läsnä? Jos on, niin ok, se on miehen tapa olla lapsen kanssa ja ihan yhtä oikea kuin mikä tahansa toinenkin tapa. Jos taas hän kotona ollessaan istuu koneen äärellä, telkkarin edessä tai vaikka nukkuu vaan, niin pitäisi aika tiukan puhuttelun ja ravistelisin hänet arkeen takaisin kunnolla. Normaaleihin arkipuuhiin lapsen ottaminen mukaan on hyvä, siinä on luontevaa jutustella.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:59"]
Jutteleeko hän lapsen kanssa, kuunteleeko lasta, onko yleensäkään läsnä? Jos on, niin ok, se on miehen tapa olla lapsen kanssa ja ihan yhtä oikea kuin mikä tahansa toinenkin tapa. Jos taas hän kotona ollessaan istuu koneen äärellä, telkkarin edessä tai vaikka nukkuu vaan, niin pitäisi aika tiukan puhuttelun ja ravistelisin hänet arkeen takaisin kunnolla. Normaaleihin arkipuuhiin lapsen ottaminen mukaan on hyvä, siinä on luontevaa jutustella.
[/quote]
On koneella ja nukkuu minäkin olen nykyään vaan usein koneella lapsi katsoo lastenohjelmia. Meillä varaa n. 2 viikkoon lomaan vuodessa ja voimat aika loppu.
ei voi pakottaa, minäkin inhoan leikkimistä. ysy mieheltä mitä asiat on sellaisia mitä tykkäisi tehdä lasten kanssa. Voi olla että saat vastaukseksi ei mitään, mutta kannattaa kysyä niin se pistää ainakin miettimään