Kokemuksia ipad wi-fi minilaitteesta!?
Kommentit (10)
Avoimia/julkisia verkkoja löytyy nykyään monista paikoista ja tarvittaessa kännykästä voi jakaa verkon. Meillä on 10v lapsella Ipad mini pelkällä wifillä, tarkoitus onkin käyttää pääasiassa kotona. Itsellä sitten Ipad myös 3G:llä.
Kuinka sen voi liittää kännykkään?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:44"]
Turha menopeli wifillä, kun ei voi kuin kotona käyttää.
[/quote]
höpö, höpö!
Mun 11-vuotiaalla tytöllä on sellainen ja kotona pääosin käyttää. Sen vähän, mitä muualla tulis käyttöä, voi käyttää iPhonen nettiin yhdistämällä. Ei tarvi olla kahta liittymää, kun voi puhelimen kautta käyttää. Ja tuon ikäinen kai käyttää sitä enimmäkseen kotona?
meillä on siis langaton verkko kotona ja mummolassakin, joten eipä ole vielä tarvinnut puhelimen kautta edes käyttää. Mulla itsellä on ollut muutaman junamatkan verran käyttöä myös tuolle netille, mutta puhelimen kautta pääsee helposti ja nopeasti. Mullakin on siis iPad pelkästään wifi:lla. itse en tyhjää maksaisi tuon netin takia, jos puhelimen kautta pääsee.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:44"]
[/quote]
höpö, höpö!
Mun 11-vuotiaalla tytöllä on sellainen ja kotona pääosin käyttää. Sen vähän, mitä muualla tulis käyttöä, voi käyttää iPhonen nettiin yhdistämällä. Ei tarvi olla kahta liittymää, kun voi puhelimen kautta käyttää. Ja tuon ikäinen kai käyttää sitä enimmäkseen kotona?
meillä on siis langaton verkko kotona ja mummolassakin, joten eipä ole vielä tarvinnut puhelimen kautta edes käyttää. Mulla itsellä on ollut muutaman junamatkan verran käyttöä myös tuolle netille, mutta puhelimen kautta pääsee helposti ja nopeasti. Mullakin on siis iPad pelkästään wifi:lla. itse en tyhjää maksaisi tuon netin takia, jos puhelimen kautta pääsee.
Pojalla on Nokian Lumia puhelimena. Voiko sitä käyttää myös sen kautta? Melläkin pääasiallinen käyttö kotona.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:51"]
Kuinka sen voi liittää kännykkään?
[/quote]
mulla on iPhone. Menen molemmista bluetoothiin, se siis päälle ja etsii laitteet. Julkisella paikalla voi olla sitten muitakin laitteita, joten etsii siitä vain sen oman kännykkänsä ja iPadinsa, yhdistää ne ja siinä se. Simppeliä ja nopeaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:53"]
Pojalla on Nokian Lumia puhelimena. Voiko sitä käyttää myös sen kautta? Melläkin pääasiallinen käyttö kotona.
ap
[/quote]
Luulisin toimivan myös lumian kanssa. Googlaas kännykän malli+iPadin käyttö kännyn kautta, niin löydät varmaan ohjeita, keskustelua aiheesta... Tai kysyt liikkssestä. Mutta mä olen melkosen varma, että pelittää hyvin!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:53"]
ap
[/quote]
Lumiallakin pystyi jakamaan verkon, asetuksista jostain löytyi, tytöllä oli se puhelimensa silloin kun sai iPadinsä.
Kiitos vastauksista. Olette mahtavia!