Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauneudenhoitorutiineja ette halua miehenne näkevän?

Vierailija
15.12.2013 |

Jostain luin joskus, että joku vanha hieno rouva ei kertonut koko avioliiton aikana vaalentavansa hiuksiaan, eikä mies siis tiennyt ettei vaalea väri ole aito. Ja haastattelussa rouva mainitsi muitakin asioita mitkä ei hänen mielestään kuulu aviomiehen silmille/tietää. Eli siis mitkä kauneudenhoitoon liittyvät asiat teette visusti miestenne katseilta piilossa, vai onko kaikki ihan julkisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllykarvoja en sheivaa miehen nähden, muuten mies kyllä on nähnyt ja värjännyt minun tukkaani, katsellut kun olen nyppinyt viiksiäni jne.

Vierailija
2/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin lähes kaikki meikkaamista ja hiustenlaittoa lukuunottamatta hoitamaan niin ettei mies ole kotona. Esimerkiksi hiusten värjäykset, kasvonaamiot ja kuorinnat, nypinnät. En tiedä miksi, varmaan koska tuo aloituksen vanhan rouvan konservatiivinen asenne kaunistautumiseen vetoaa jostain syystä. Vanhanaikaista mutta minkäs teet. :) Muuten olen kyllä se paremmin kouluttautunut ja mm. korkeamman sotilasarvon omaava suhteessa, eli en tosiaan mikään miestä miellyttävä pikkuvaimo. Ei siis mikään tasa-arvo huuteluita tähän keskusteluun. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kans kertoon ton pyllykarvojen sheivaamisen. :D 

Vierailija
4/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää meikata niin että mies näkee. Kasvonaamiot hoidan myös yksin ollessani. Sen sijaan voin ihan hyvin ajella karvojani suihkussa vaikka mies on kylppärissä.

Vierailija
5/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea suklaanaamio kasvoilla näytän yksinkertaisesti niin järkyttävältä, että mielummin teen sen silloin kun mies ei ole kotona.

Vierailija
6/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään, että musta on jotenkin noloa olla miehen seurassa pyyhe sillai ylös hiuksiin käärittynä. Tulee jotenkin tanttaolo. Siihen vielä kulahtanu t-paita niin avot. Miestä ei varmaan vähempää vois kiinnostaa missä se pyyhe on. Ap

Vierailija
7/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännikarvat...

Vierailija
8/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käyn suihkussa kerran-kaksi viikossa. Töidemme luonteen vuoksi emme ole joka viikko yhdessä ja tuolloin pesut jää.

Vierailija
9/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarvojen leikkaus. En IKINÄ tekisi miehen nähden, saati että paljastaisin että sitä tarvitsee tehdä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi