Mihin salaliittoteorioihin/salaliittoihin uskotte?
Kommentit (74)
Google kuuntelee mua. En tiedä onko salaliittoteoria, mutta mulla on henkilökohtaista todistusaineistoa.
Anneli Auer ja Jari Aarnio, näen selvän yhteyden tapahtumien välillä
Vierailija kirjoitti:
Anneli Auer ja Jari Aarnio, näen selvän yhteyden tapahtumien välillä
Totta, nyt vasta tajusin että molempien sukunimi alkaa Aalla.
Vierailija kirjoitti:
-vapaamuurarius on illuminatin semmoinen vain astetta kiltimpi osio, mutta 33.asteen vapaamuurarius on jo okkulttista. Kaikki vapaamuurarit eivät ole illuja, mutta kaikki illut ovat muurareita.
Itse olen aika kiinnostunut tämän vuoksi Jussi Halla-ahon kytköksistä vapaamuurariuteen, ajaa ikään kuin kaksilla raiteilla.
Covid-19 on tehty ihmisten hallitsemiseksi. Virusta kontrolloidaan voimakkaiden 5G lähettimien kautta. Kiinan keskushallinto on kaiken takana suunnitelmana alistaa kaikki ihmiset ostamaan Kiinalaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Covid-19 on tehty ihmisten hallitsemiseksi. Virusta kontrolloidaan voimakkaiden 5G lähettimien kautta. Kiinan keskushallinto on kaiken takana suunnitelmana alistaa kaikki ihmiset ostamaan Kiinalaisia tuotteita.
covid-19 on tehty tappamaan ihmisiä mutta kaikki tuotteet ovat jo valmiiksi kiinalaisia. ainakin 99.9%
Uskon niihin ”salaliittoteorioihin” joissa putler myrkyttää vastustajiaan ympäri maailmaa, ja aina jää kiinni housut kintussa.
Jotkut näistä on jo suoranaisia harhaluuloja ja kannattais kipittää psykiatrille.
Teoria on määritelmältään selitys, jolle on kunnon todisteita.
Useimmat tässä ketjussa mainitut salaliitot ovat siksi vain hypoteesejä, propagandaa tai kuvitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vapaamuurarius on illuminatin semmoinen vain astetta kiltimpi osio, mutta 33.asteen vapaamuurarius on jo okkulttista. Kaikki vapaamuurarit eivät ole illuja, mutta kaikki illut ovat muurareita.
Itse olen aika kiinnostunut tämän vuoksi Jussi Halla-ahon kytköksistä vapaamuurariuteen, ajaa ikään kuin kaksilla raiteilla.
Onko Halla-Aho muurari, ja jos on, niin millä asteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Halla-Aho muurari, ja jos on, niin millä asteella?[/quote 33.asteen vapaamuurari.
En ryhdy kirjoittamaan koska palsta vihaajien mieli on niin mätä eikä tämänkään komenttiin pohjautuvia näkemyksiä ylä-/alanuoliteta siihen malliin mitä niiden nuolituksien kuuluisi olla sen mukaan mitä tämä palsta olisi ilman sen mätää mieltä jota lampaat seuraavat.
Edeltävään kommenttiin jota nuolitetaan mielenvikaisesti niin pohjautuu kumminkin se että 911/wtc iskut tehtiin koska kuningatar Elizabeth2 oli subway verkostossa New Yorkissa 11.9.2001 ja valmis syömään subway vaunun illuminoituneena juotuaan mielenvikaisen paljon lipton teetä ja valmiina menemään Trump Toweriin varastamaan Donald Trumpin jaĺòhopeaC-l-i-p-p-e-r metallin joita on kaksi maapallossamme....
.....Jumala säikäytti kuningatar Elizabeth2:n pois ryöstöretkeltä.
Jumala on syyllinen wtc iskuihin ja kun Jumalaa ei ole olemassa tämän palstan mädän alanuolitusmielen mukaan niin minä "kuulun vankimielisairaalaan" ja "sinä kuulut kaivoon mätänemään kuoliaaksi" ja tämä suomalainen kulttuuri "pelastaa maailman".
Lukekaa viiminen lause ja sanokaa viellä että Jeesus on olemassa, idiootit!
Pääoma eli rikkaat ovat järjestäytyneet proletariaattia vastaan ja käyvät niin tehokasta informaatio- ja luokkasotaa, että useimmat ihmiset eivät edes ymmärrä että mitään sotaa on menossa.