Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin salaliittoteorioihin/salaliittoihin uskotte?

Vierailija
02.10.2020 |

Itse uskon NWO ja Illuminatiin.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmuni ja saarikko ovat kaappi kommunistejä. he saavat suuret korvaukset kun ajavat keskustan pois puolue rekisteristä. kyllä on keskustalla kyyt povellaan. tyttöjen toimet ovat pettureiden toimia. tuonlaista keskustaa en todellakaan äänestänyt. tytöille on varmasti lupailtu huippu palkalla suojatöitä ja tyhmiä kun ovat uskovat kaikki lupailut

Vierailija
62/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estonia. Syy: seurasin tarkkaan asiaa ja ihmettelin loppuraporttia. Nyt uskon viimeaikaisen uutisoinnin perusteella, että asiaan liittyy jotain todella hämärää. En usko salaliittoteorioihin jos niitä ei todisteta oikeiksi.

5G voi hyvinkin olla totta. Syy: niin hirveä määrä tutkijoita, myös suomalaisia lääkäreitä, on varoittanut 5G:n vaaroista. Sveitsissä 5G on kielletty, samoin Brysselissä. En usko että niin suuri määrä tiedemiehiä höpöttää tyhjää, koska siinä ei ole mitään järkeä.

Muihin salaliittoteorioihin en usko.

tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn murhattiin ja Estonia ei ollut onnettomuus.

Vierailija
64/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kennedy, oikeasti ollut kolme kiväärimiestä ja filmaaminen loppui kummasti kesken jos aidan takaa sitten pöllähti ruudin savu?

Vierailija
65/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SyökääKamelinpaskaaNaamariSuussaJaPureskelkaa hyvin!

Vierailija
66/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expansion comes first.

Vierailija
67/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon hyvin vahvasti, että prinsessa Dianan kuoleman taustalla oli muutakin kuin päihtynyt kuski sekä sen seurauksena liikenneonnettomuus. Olen varma, että tämä juttu oli suunniteltu.

Vierailija
68/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

d e l u s i o n s a r e a l m i g h t y

Vierailija
69/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

areal.me

Vierailija
70/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

trump ja korona

Vierailija
71/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
72/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vapaamuurarius on illuminatin semmoinen vain astetta kiltimpi osio, mutta 33.asteen vapaamuurarius on jo okkulttista. Kaikki vapaamuurarit eivät ole illuja, mutta kaikki illut ovat muurareita.

Itse olen aika kiinnostunut tämän vuoksi Jussi Halla-ahon kytköksistä vapaamuurariuteen, ajaa ikään kuin kaksilla raiteilla.

Hallu-aho ei kuulu rappareihin. Illut soluttautui 1700--luvulla rappareihin mutta ei niitä ole enää, ja miksi olisikaan kun valistusaate löi jo läpi jo ajat sitten.

Vapaamuuraajien korkein aste on kolmas aste ja 33. aste liittyy erääseen "sivuasteeseen", skottilaiseen riittiin joka on itse asiassa sitö rapparien kaikkein kristillisintä haaraa. Skottilainen riitti tai "muinainen ja oikeutettu riitti" ei ole mitenkään määräävässä tai ylemmässä asemassa vapasmuurareihin nähden.

Vierailija
73/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vapaamuurarius on illuminatin semmoinen vain astetta kiltimpi osio, mutta 33.asteen vapaamuurarius on jo okkulttista. Kaikki vapaamuurarit eivät ole illuja, mutta kaikki illut ovat muurareita.

Itse olen aika kiinnostunut tämän vuoksi Jussi Halla-ahon kytköksistä vapaamuurariuteen, ajaa ikään kuin kaksilla raiteilla.

Hallu-aho ei kuulu rappareihin. Illut soluttautui 1700--luvulla rappareihin mutta ei niitä ole enää, ja miksi olisikaan kun valistusaate löi jo läpi jo ajat sitten.

Vapaamuuraajien korkein aste on kolmas aste ja 33. aste liittyy erääseen "sivuasteeseen", skottilaiseen riittiin joka on itse asiassa sitö rapparien kaikkein kristillisintä haaraa. Skottilainen riitti tai "muinainen ja oikeutettu riitti" ei ole mitenkään määräävässä tai ylemmässä asemassa vapasmuurareihin nähden.

Vierailija
74/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että 9/11 ei mennyt niin kuin mediassa on annettu ymmärtää. 

Kerro meille, miten se meni. Kiitos!