Kokemuksia hermoratahieronnasta?
Onko kokemuksia, ja millaisia? Mihin vaivaan olette saaneet apua? Haluaisin kokeilla, mutta tuttavapiirissä kellään ei ole kokemusta.
Kommentit (35)
Kokeile soittaa heti dextraan! Sieltä voi saada ajan Kourille. Ortonilla taitaa olla se tilanne, ettei ota uusia asiakkaita. Mä peruutin juuri yhden ajan kun en tarvinnut sitä koska olen ortonilla asiakkaana nyt. Kokeile jos saat sen.
Kokeile soittaa heti dextraan! Sieltä voi saada ajan Kourille. Ortonilla taitaa olla se tilanne, ettei ota uusia asiakkaita. Mä peruutin juuri yhden ajan kun en tarvinnut sitä koska olen ortonilla asiakkaana nyt. Kokeile jos saat sen.
Kokeile soittaa dextraan! Just peruin aikani Kourille! Jospa saat sen!
Kokeile soittaa dextraan! Just peruin aikani Kourille! Jospa saat sen!
Voi ei, näitä viestejä tuli noin paljon... Mun tietokone tais sekoilla tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:21"]Voi ei, näitä viestejä tuli noin paljon... Mun tietokone tais sekoilla tai jotain.
[/quote]
Ei se mitään. Käyn nyt Laakson sairaalassa ensin.
Yks toinen vaiva hoidettiin sitä kautta hyvin.
Mutta nyt on ollut hidasta.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:21"]Voi ei, näitä viestejä tuli noin paljon... Mun tietokone tais sekoilla tai jotain.
[/quote]
Ei se mitään. Käyn nyt Laakson sairaalassa ensin.
Yks toinen vaiva hoidettiin sitä kautta hyvin.
Mutta nyt on ollut hidasta.
En osaa sanoa, miten julkinen puoli näitä hoitaa, mutta yleensä kai heikosti. Tsemppiä kuitenkin! Tiedän miten inhottava vaiva kun itseänikin piinannut jo kauan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:33"]En osaa sanoa, miten julkinen puoli näitä hoitaa, mutta yleensä kai heikosti. Tsemppiä kuitenkin! Tiedän miten inhottava vaiva kun itseänikin piinannut jo kauan.
[/quote]
Sen näkee kohta...harmittaa kun mua ei laitettu heti
fysiatrille. Epäilen vahvasti että leikkaus edessä jos
se on tarpeeksi paha.
Onko selkääsi kuvattu?
joo, joo, joo, joo, joo, joo, riittää toi mainostaminen jo. Ehkä kannattaa mennä muualle. kerta asiakkaat ei riitä ja joutuu mammapalstan ihmiset noinkin kovan mainonnan uhreiksi
Hr-hieronta on pitkäaikaista kokonaisvaltaista hoitoa.Hoito on erittäin rentouttavaa.Hoidossa on tärkeää napakka käsittely,ei kuitenkaan hermoja kaivellen.Hoidossa olen käynyt pitkään ja niska-hartiavaivat poissa ja monet muut vaivat.Ei muuta ,kuin kokeilemaan
Miten niin ei apua ?Hermoratahieronta on kokonaisvaltaista,todellinen syy voi olla kaukana kipuilevasta kohdasta.Eikä yksi kerta auta vielä mihinkään,muuta kuin rentoutukseen. 17 vuotta tehnyt hoitoa.