Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hermoratahieronnasta?

Vierailija
14.12.2013 |

Onko kokemuksia, ja millaisia? Mihin vaivaan olette saaneet apua? Haluaisin kokeilla, mutta tuttavapiirissä kellään ei ole kokemusta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile soittaa heti dextraan! Sieltä voi saada ajan Kourille. Ortonilla taitaa olla se tilanne, ettei ota uusia asiakkaita. Mä peruutin juuri yhden ajan kun en tarvinnut sitä koska olen ortonilla asiakkaana nyt. Kokeile jos saat sen.

Vierailija
22/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile soittaa heti dextraan! Sieltä voi saada ajan Kourille. Ortonilla taitaa olla se tilanne, ettei ota uusia asiakkaita. Mä peruutin juuri yhden ajan kun en tarvinnut sitä koska olen ortonilla asiakkaana nyt. Kokeile jos saat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile soittaa dextraan! Just peruin aikani Kourille! Jospa saat sen!

Vierailija
25/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile soittaa dextraan! Just peruin aikani Kourille! Jospa saat sen!

Vierailija
26/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, näitä viestejä tuli noin paljon... Mun tietokone tais sekoilla tai jotain.

Vierailija
27/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:21"]Voi ei, näitä viestejä tuli noin paljon... Mun tietokone tais sekoilla tai jotain.

[/quote]

Ei se mitään. Käyn nyt Laakson sairaalassa ensin.

Yks toinen vaiva hoidettiin sitä kautta hyvin.

Mutta nyt on ollut hidasta.

Vierailija
28/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:21"]Voi ei, näitä viestejä tuli noin paljon... Mun tietokone tais sekoilla tai jotain.

[/quote]

Ei se mitään. Käyn nyt Laakson sairaalassa ensin.

Yks toinen vaiva hoidettiin sitä kautta hyvin.

Mutta nyt on ollut hidasta.

Vierailija
29/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miten julkinen puoli näitä hoitaa, mutta yleensä kai heikosti. Tsemppiä kuitenkin! Tiedän miten inhottava vaiva kun itseänikin piinannut jo kauan. 

Vierailija
30/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:33"]En osaa sanoa, miten julkinen puoli näitä hoitaa, mutta yleensä kai heikosti. Tsemppiä kuitenkin! Tiedän miten inhottava vaiva kun itseänikin piinannut jo kauan. 

[/quote]

Sen näkee kohta...harmittaa kun mua ei laitettu heti

fysiatrille. Epäilen vahvasti että leikkaus edessä jos

se on tarpeeksi paha.

Onko selkääsi kuvattu?

Vierailija
31/35 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, joo, joo, joo, joo, joo, riittää toi mainostaminen jo. Ehkä kannattaa mennä muualle. kerta asiakkaat ei riitä ja joutuu mammapalstan ihmiset noinkin kovan mainonnan uhreiksi

Vierailija
32/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa otit?

Vierailija
33/35 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hr-hieronta on pitkäaikaista kokonaisvaltaista hoitoa.Hoito on erittäin rentouttavaa.Hoidossa on tärkeää napakka käsittely,ei kuitenkaan hermoja kaivellen.Hoidossa olen käynyt pitkään ja niska-hartiavaivat poissa ja monet muut vaivat.Ei muuta ,kuin kokeilemaan

Vierailija
34/35 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei apua ?Hermoratahieronta on kokonaisvaltaista,todellinen syy voi olla kaukana kipuilevasta kohdasta.Eikä  yksi kerta auta vielä mihinkään,muuta kuin rentoutukseen. 17 vuotta tehnyt hoitoa.

Vierailija
35/35 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvää täsmähoitoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi